Komunikaty PR

Galeria Bronowice zaprasza na kreatywne warsztaty „Młodzi w Polsce”

2022-07-21  |  12:47
Biuro prasowe
Kontakt

Agencja PR
Open Media

Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl

W ostatnim tygodniu lipca w Galerii Bronowice odbędą się polsko-ukraińskie warsztaty „Młodzi w Polsce”, które poświęcone zostaną dziedzictwu Młodej Polski oraz roli Bronowic w twórczości Stanisława Wyspiańskiego. Na zajęcia obowiązują wcześniejsze zapisy.  

Bronowice stanowiły jeden z ulubionych motywów malarskich przełomu XIX i XX wieku, jednak największą popularność zyskały za sprawą „Wesela” Stanisława Wyspiańskiego. Krakowska dzielnica skrywa wiele sekretów, o których będzie można dowiedzieć się podczas warsztatów „Młodzi w Polsce”, organizowanych przez Akademię Sztuk Pięknych w Galerii Bronowice. Zajęcia przygotowano z myślą o dzieciach w wieku 6-12 lat zarówno z Polski, jak i Ukrainy.

Warsztaty podzielone zostaną na trzy bloki tematyczne: „Stanisław Wyspiański – kto to?”, „Bronowice – gdzie to?” oraz „Chochoł – co to?”. Pod okiem dydaktyków ASP dzieci zapoznają się z technikami artystycznymi wykorzystywanymi w okresie Młodej Polski. Zdobytą wiedzę będą mogły wykorzystać podczas wykonywania swoich własnych prac m.in. kreatywnego tworzenia Chochoła – symbolicznej postaci z „Wesela” Wyspiańskiego.

Aby zapisać się na bezpłatne zajęcia, należy wysłać zgłoszenie na adres: kulturystyka@asp.krakow.pl. W wiadomości powinna znaleźć się nazwa i termin wybranych zajęć, a także imiona i nazwiska zgłaszanych uczestników oraz ich opiekunów wraz z danymi kontaktowymi.

Zajęcia odbędą się w dniach 25-29 lipca, w godz. 11.00-14.00, w Galerii ASP znajdującej się na poziomie +1 Galerii Bronowice.

Szczegółowe informacje na temat zapisów oraz pełen harmonogram zajęć znaleźć można na: www.galeriabronowice.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Open Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba Biuro prasowe
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach
Dziecko Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
2024-12-20 | 10:10

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa

Edukacja sensoryczna, choć często postrzegana jako zabawa, ma fundamentalne znaczenie dla rozwoju dziecka. Żłobki i przedszkola, które świadomie wprowadzają aktywności stymulujące

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.