Generator Rex i Ben Tennyson w odcinku specjalnym „Ben 10: Ben Gen 10”
Kolejny specjalny odcinek „Ben 10” wkrótce na antenie Cartoon Network! Ben Tennyson spotka bohatera innego popularnego serialu: tytułowego Generatora Rexa. Razem zawalczą o dobro Ziemi. Czy uda im się pokonać potężnego, mrocznego czarownika Hexa? Premierowa emisja już w sobotę 1 maja w Cartoon Network.
Na ratunek? Ben 10 i Generator Rex!
W odcinku specjalnym Ben spotka Generatora Rexa, kiedy ten jest jeszcze nastolatkiem. Postać została stworzona przez grupę twórców odpowiedzialnych za serial „Ben 10”. Tym razem Generator ucieka przed organizacją Providence, która chce go schwytać i przejąć władzę w kosmosie – przewodzi im Agent Szósty.
Nastoletni przybysz z innej planety będzie musiał pogodzić się z Benem Tennysonem: tylko razem mogą stawić czoła złowieszczemu czarodziejowi Hexowi, który kradnie superzegarek i chce zaszczepić ludziom galaktyczne DNA, aby zamienić ich w kosmitów z Omnitrixa. Los planety spoczywa wyłącznie w rękach dwóch nastolatków.
„Ben 10: Ben Gen 10” jest jednym z trzech odcinków specjalnych, które debiutują na antenie Cartoon Network. „Ben 10: Ben 10 010” był po raz pierwszy emitowany w lutym br., a „Ben 10: Obcy X w natarciu” czeka na swoją premierę.
O czym opowiada serial „Ben 10”?
Odkąd 10-latek odnalazł Omnitrix, jego życie wywróciło się do góry nogami. Bystry chłopiec może zamieniać się w kosmitów, a każdy z nich ma supermoc – wszystko to dzięki niezwykłemu zegarkowi. W przygodach towarzyszy mu kuzynka Gwen i dziadek Max, dzięki którym nawet najtrudniejsze misje kończą się powodzeniem. Ben ratował już świat podczas wyprawy w kosmos i walczył z potężnym Vilgaxem. Podróżował dźwiękopociągiem, a razem z Gwen zapobiegał niecnym planom Tima Zbuktu.
Premiera odcinka specjalnego „Ben 10: Ben Gen 10” w sobotę 1 maja o godzinie 08:30 na antenie Cartoon Network. Ponowna emisja w poniedziałek 3 maja o godzinie 20:50 na antenie Cartoon Network.
O Cartoon Network EMEA
Cartoon Network to kanał dla dzieci wypełniony ekscytującą mieszanką komedii i przygody. Główną grupą docelową stacji są chłopcy i dziewczynki w wieku 6-12 lat. Przepełnione humorem, angażujące i uznane na całym świecie produkcje, które pobudzają wyobraźnie i nawiązują do uniwersalnych motywów przyjaźni, zachęcają dzieci do bycia sobą. Ramówka kanału obejmuje takie kreskówki jak: „Atomówki”, „Niesamowity świat Gumballa”, „Ben 10”, „Między nami, misiami”, „Młodzi Tytani: Akcja!”, „Ninjago: Mistrzowie Spinjitzu”, „Kicia Rożek”, „Craig znad potoku”, „Obóz na wyspie” oraz wielokrotnie nagradzane seriale „Steven Universe”, „Pora na przygodę” oraz „Zwyczajny serial”. Z produkowanych przez kanał treści można również skorzystać dzięki stronie internetowej, a także poprzez gry, wideo na żądanie, urządzenia mobilne i szeroki wachlarz artykułów licencyjnych. Właścicielem marki Cartoon Network jest WarnerMedia.
Biuro prasowe, Plac Trzech Krzyży 10/14, 00-499 Warszawa
Barbara Izowska Senior Marketing & PR Manager Eastern Europe & Poland | Katarzyna Tumielewicz Marketing & PR Manager katarzyna.tumielewicz@warnermedia.com tel. +48 22 43 86 104 | Joanna Hała PR Manager | dotrelations joanna.hala@dotrelations.pl +48 690 995 770
|

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.