Grupa LEGO® potwierdza datę otwarcia najnowszego sklepu w Katowicach
- Dla budowniczych w każdym wieku Grupa LEGO planuje m.in. warsztaty z kreatywności oraz spotkania typu „Zrób i Zabierz”.
- W katowickim sklepie miłośnicy klocków przeżyją nie tylko niezapomniane chwile, ale także odkryją najszerszą gamę produktów LEGO w mieście.
- Niezależnie od tego, czy odwiedzający sklep będą wybierać prezent, szukać najnowszego zestawu, czy po prostu przyprowadzą fana LEGO, specjaliści od klocków pomogą im znaleźć zestaw idealny.
Grupa LEGO® oficjalnie otworzy drzwi swojego najnowszego sklepu w Katowicach w czwartek, 10 października 2024 roku. Zlokalizowany w Galerii Katowickiej sklep LEGO o powierzchni 372 m² będzie miejscem niezapomnianych wrażeń, w którym odwiedzający będą mogli odkrywać, tworzyć i bawić się pod okiem ekspertów od klocków, a także cieszyć się dostępem do ekskluzywnej oferty sklepowej.
Niekończąca się wyobraźnia i kreatywność
Nowy sklep LEGO w Katowicach zaoferuje szereg interaktywnych atrakcji, w tym ściankę Pick a Brick i wieżę do budowania minifigurek. Ponadto odwiedzający będą mogli uczestniczyć w bezpłatnych wyzwaniach konstrukcyjnych i wydarzeniach w sklepie - stworzonych z myślą o inspirowaniu przyszłych konstruktorów poprzez praktyczne zabawy. Planowane wydarzenia obejmują sezonowe spotkania „Zrób i Zabierz” oraz warsztaty kreatywne.
Co ciekawe, na tylnej ścianie sklepu będzie można podziwiać piękny mural przedstawiający ikony Katowic.
- Jesteśmy podekscytowani nadchodzącym otwarciem pierwszego sklepu LEGO w Katowicach. Wielu fanów prosiło nas o to w ostatnich latach. Cieszymy się, że możemy odpowiedzieć na te prośby i otworzyć kolejne miejsce, gdzie miłośnicy LEGO będą mogli spotykać się i odkrywać najnowsze zestawy. To już siódmy sklep LEGO w Polsce i mimo tego, że nie jesteśmy bardzo przesądni, liczymy, że ta „siódemka” będzie dla nas szczęśliwa – mówi Maciej Seliński, General Manager & VP na Polskę, Ukrainę i kraje bałtyckie w Grupie LEGO i dodaje: - W naszych salonach, poza zakupami, niezwykle ważne są doświadczenia związane z marką. Chcemy, aby konstruktorzy, niezależnie od wieku, odnaleźli w nich przestrzeń do spędzenia czasu razem, gdzie dzieci mogą cieszyć się kreatywną zabawą bez ograniczeń. Liczymy, że sklep w Galerii Katowickiej będzie tym miejscem, w którym spotkamy się wspólnie już w październiku.
Ekskluzywne produkty dostępne wyłącznie w sklepach LEGO
Sklep LEGO w Katowicach zaoferuje również najszerszy asortyment produktów LEGO, w tym wiele zestawów ekskluzywnych, takich jak: Władca Pierścienia: Barad-dûr™, Zamek Rycerzy Herbu Lew i Wieża Eiffla. Klienci mają również możliwość zbierania punktów w ramach programu lojalnościowego LEGO Insiders. Zdobyte punkty można wykorzystać na rabaty przy przyszłych zakupach lub na ekskluzywne oferty dla członków programu.
„Specjaliści od Klocków” sercem sklepu LEGO
W sklepach LEGO pracują profesjonalni specjaliści od klocków, którzy dbają o najlepsze doświadczenia zakupowe i doradzają klientom w każdym wieku. Otwierający się sklep LEGO w Galerii Katowickiej zatrudni w tym celu 20 pracowników. Każdy z ich będzie posiadał rozległą wiedzę na temat wszystkich produktów LEGO, aby uczynić zakupy przyjemniejszymi i prostszymi.
Niezależnie od tego, czy chodzi o wybór prezentu dla bliskiej osoby, poszukiwanie najnowszego zestawu, czy też wprowadzenie do świata klocków członka rodziny lub przyjaciela, specjaliści od klocków będą zawsze gotowi, aby zapewnić wyjątkowe wrażenia poprzez zaangażowaną i spersonalizowaną obsługę klienta.
Nowy sklep LEGO zwiększa łączną liczbę sklepów w Polsce do 7 (po Warszawie, Łodzi, Gdańsku, Wrocławiu i Poznaniu) oraz do ponad 1000 na całym świecie, co pokazuje zaangażowanie Grupy LEGO w rozwijanie stacjonarnego kanału sprzedaży i dostarczanie ekscytujących doświadczeń swoim klientom.
Sklep LEGO w Galerii Katowicka będzie otwarty od poniedziałku do soboty w godzinach 9:00 – 21:00, a w niedziele handlowe od 10:00 do 20:00. Więcej szczegółów można znaleźć na stronie LEGO.com.

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

W 2030 roku zetki będą stanowić jedną trzecią globalnej siły roboczej. Ich odmienne od starszej generacji oczekiwania zmienią podejście firm
Wśród kluczowych kryteriów, którymi przedstawiciele pokolenia Z kierują się przy wyborze pracodawcy, są: atrakcyjne wynagrodzenie, atmosfera w firmie i zachowanie równowagi między życiem zawodowym i prywatnym. Trzy czwarte managerów nie jest zadowolonych z młodych absolwentów szkół wyższych, wskazując na ich słabą motywację, brak profesjonalizmu i niskie umiejętności organizacyjne. Analitycy rynku pracy podnoszą, że aby przyciągnąć do siebie młode talenty i utrzymać je w strukturach firmy, pracodawcy muszą wprowadzić szereg zmian, szczególnie w zakresie kultury organizacyjnej.
Muzyka
Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.