Komunikaty PR

Gwiazda Youtube’a KittyBella w Galerii Turzyn!

2024-09-05  |  10:00
Biuro prasowe

KittyBella to uwielbiana przez dzieci i młodzież postać z duetu Vito i Bella. Zna ich większość dzieci w Polsce. To twórcy bijących rekordy popularności kanałów w serwisie YouTube. Nagrywają filmy, w których wcielają się w postacie ze świata gier, testują nowe dodatki, mapy i aktualizacje oraz rywalizują ze sobą. Zawsze używają łagodnego języka i emanują pozytywną energią, dlatego stanowią bezpieczną formę rozrywki dla dzieci. Optymizmem i kreatywnością zarażają najmłodszych, dzięki czemu mają miliony młodych fanów!

Już w najbliższą sobotę, 7 września, w Galerii Turzyn wszyscy miłośnicy KittyBelli będą mogli spotkać się z nią na żywo! W programie – pamiątkowe selfie z bohaterką, autografy, a także konkursy z fantastycznymi nagrodami! Całe wydarzenie odbędzie się na poziomie 0 (obok sklepu Hebe) w godz. 11.00-16.00, a KittyBella odwiedzi nas w godz. 12.00-15.00!

Dodatkowo tego dnia rozdajemy nagrody za zakupy! Wystarczy wydać 150 PLN, aby otrzymać w prezencie kolorowankę Vito i Bella lub pluszową saszetkę Bella Style.

A na naszym fanpage’u na Facebooku czeka na Was specjalny konkurs. Trzy szczęśliwe osoby mają szansę wygrać prywatne spotkanie z KittyBellą! Śledźcie Facebooka, aby dowiedzieć się więcej: www.facebook.com/galeria.turzyn.

„Po pierwszym tygodniu szkoły przyda się odrobina dobrej i bezpiecznej rozrywki! Jestem przekonana, że KittyBella zarazi naszych najmłodszych gości, tak że starczy im pozytywnej energii na długi czas!” – komentuje Aleksandra Drobińska, dyrektor Galerii Turzyn.

Nie przegapcie tej okazji! Zapraszamy wszystkich do Galerii Turzyn na wyjątkowe spotkanie z KittyBellą.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba Biuro prasowe
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach
Dziecko Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
2024-12-20 | 10:10

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa

Edukacja sensoryczna, choć często postrzegana jako zabawa, ma fundamentalne znaczenie dla rozwoju dziecka. Żłobki i przedszkola, które świadomie wprowadzają aktywności stymulujące

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Gwiazdy

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Infrastruktura

Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.