Gwiazda Youtube’a KittyBella w Galerii Turzyn!
KittyBella to uwielbiana przez dzieci i młodzież postać z duetu Vito i Bella. Zna ich większość dzieci w Polsce. To twórcy bijących rekordy popularności kanałów w serwisie YouTube. Nagrywają filmy, w których wcielają się w postacie ze świata gier, testują nowe dodatki, mapy i aktualizacje oraz rywalizują ze sobą. Zawsze używają łagodnego języka i emanują pozytywną energią, dlatego stanowią bezpieczną formę rozrywki dla dzieci. Optymizmem i kreatywnością zarażają najmłodszych, dzięki czemu mają miliony młodych fanów!
Już w najbliższą sobotę, 7 września, w Galerii Turzyn wszyscy miłośnicy KittyBelli będą mogli spotkać się z nią na żywo! W programie – pamiątkowe selfie z bohaterką, autografy, a także konkursy z fantastycznymi nagrodami! Całe wydarzenie odbędzie się na poziomie 0 (obok sklepu Hebe) w godz. 11.00-16.00, a KittyBella odwiedzi nas w godz. 12.00-15.00!
Dodatkowo tego dnia rozdajemy nagrody za zakupy! Wystarczy wydać 150 PLN, aby otrzymać w prezencie kolorowankę Vito i Bella lub pluszową saszetkę Bella Style.
A na naszym fanpage’u na Facebooku czeka na Was specjalny konkurs. Trzy szczęśliwe osoby mają szansę wygrać prywatne spotkanie z KittyBellą! Śledźcie Facebooka, aby dowiedzieć się więcej: www.facebook.com/galeria.turzyn.
„Po pierwszym tygodniu szkoły przyda się odrobina dobrej i bezpiecznej rozrywki! Jestem przekonana, że KittyBella zarazi naszych najmłodszych gości, tak że starczy im pozytywnej energii na długi czas!” – komentuje Aleksandra Drobińska, dyrektor Galerii Turzyn.
Nie przegapcie tej okazji! Zapraszamy wszystkich do Galerii Turzyn na wyjątkowe spotkanie z KittyBellą.

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.