Gwiazda Youtube’a KittyBella w Galerii Turzyn!
KittyBella to uwielbiana przez dzieci i młodzież postać z duetu Vito i Bella. Zna ich większość dzieci w Polsce. To twórcy bijących rekordy popularności kanałów w serwisie YouTube. Nagrywają filmy, w których wcielają się w postacie ze świata gier, testują nowe dodatki, mapy i aktualizacje oraz rywalizują ze sobą. Zawsze używają łagodnego języka i emanują pozytywną energią, dlatego stanowią bezpieczną formę rozrywki dla dzieci. Optymizmem i kreatywnością zarażają najmłodszych, dzięki czemu mają miliony młodych fanów!
Już w najbliższą sobotę, 7 września, w Galerii Turzyn wszyscy miłośnicy KittyBelli będą mogli spotkać się z nią na żywo! W programie – pamiątkowe selfie z bohaterką, autografy, a także konkursy z fantastycznymi nagrodami! Całe wydarzenie odbędzie się na poziomie 0 (obok sklepu Hebe) w godz. 11.00-16.00, a KittyBella odwiedzi nas w godz. 12.00-15.00!
Dodatkowo tego dnia rozdajemy nagrody za zakupy! Wystarczy wydać 150 PLN, aby otrzymać w prezencie kolorowankę Vito i Bella lub pluszową saszetkę Bella Style.
A na naszym fanpage’u na Facebooku czeka na Was specjalny konkurs. Trzy szczęśliwe osoby mają szansę wygrać prywatne spotkanie z KittyBellą! Śledźcie Facebooka, aby dowiedzieć się więcej: www.facebook.com/galeria.turzyn.
„Po pierwszym tygodniu szkoły przyda się odrobina dobrej i bezpiecznej rozrywki! Jestem przekonana, że KittyBella zarazi naszych najmłodszych gości, tak że starczy im pozytywnej energii na długi czas!” – komentuje Aleksandra Drobińska, dyrektor Galerii Turzyn.
Nie przegapcie tej okazji! Zapraszamy wszystkich do Galerii Turzyn na wyjątkowe spotkanie z KittyBellą.

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

W 2030 roku zetki będą stanowić jedną trzecią globalnej siły roboczej. Ich odmienne od starszej generacji oczekiwania zmienią podejście firm
Wśród kluczowych kryteriów, którymi przedstawiciele pokolenia Z kierują się przy wyborze pracodawcy, są: atrakcyjne wynagrodzenie, atmosfera w firmie i zachowanie równowagi między życiem zawodowym i prywatnym. Trzy czwarte managerów nie jest zadowolonych z młodych absolwentów szkół wyższych, wskazując na ich słabą motywację, brak profesjonalizmu i niskie umiejętności organizacyjne. Analitycy rynku pracy podnoszą, że aby przyciągnąć do siebie młode talenty i utrzymać je w strukturach firmy, pracodawcy muszą wprowadzić szereg zmian, szczególnie w zakresie kultury organizacyjnej.
Muzyka
Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.