Komunikaty PR

Gwiazdy dla dzieci jeździły na hulajnogach

2021-11-03  |  12:56
Biuro prasowe
Kontakt
Aneta Koszyczek
Agencja Face It!

ul. Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
a.koszyczek|agencjafaceit.pl| |a.koszyczek|agencjafaceit.pl
794714937
www.agencjafaceit.pl

Tego dnia gwiazdy licznie przybyły do Grodziska Mazowieckiego, by wesprzeć akcję charytatywną. Jednym ze sponsorów pokazu była marka Motus producent hulajnóg elektrycznych.

W pokazie wzięły udział znane i lubiane osoby, które z wielką przyjemnością wystąpiły razem z dziećmi na wybiegu. Część gwiazd jeździła po czerwonym dywanie na hulajnogach elektrycznych Motus. Była do duża frajda dla dzieci. Wśród gwiazd byli obecni m.in.: Monika Richardson, Anna Powierza, Anna Głogowska, Jarosław Kret, Eliza Gwiazda, Karol Strasburger, Marianna Schreiber, Magdalena Narożna, Małgorzata Tomaszewska, Karolina Motylewska, Aleksandra Kostka, Julia Wróblewska i Iwona Węgrowska.

Tym razem pomoc otrzymały dzieci z Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej i Domu Samotnej Matki w Pruszkowie. Zasada tego wydarzenia jest bardzo prosta, im więcej znanych osób pokaże się na wybiegu, tym więcej ubranek otrzymają najbardziej potrzebujące dzieci. Celem akcji jest zapewnienie ciepłej odzieży dla najmłodszych na jesień i nadchodzącą zimę.

Sponsorem wydarzenia był Motus - polska firma produkującą pojazdy elektryczne. W swojej ofercie firma posiada hulajnogi miejskie, które charakteryzują się świetnymi parametrami, doskonałą jakością oraz dobrą ceną. Także wygląd produktów nie jest obojętny. Prosty design, a zarazem mnogość modeli w modnych kolorach sprawiają, że każdy znajdzie coś dla siebie! Hulajnogi Motus wyróżniają się na tle konkurencji przede wszystkim bogatym wyposażeniem.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Agencja Face It!
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba Biuro prasowe
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach
Dziecko Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
2024-12-20 | 10:10

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa

Edukacja sensoryczna, choć często postrzegana jako zabawa, ma fundamentalne znaczenie dla rozwoju dziecka. Żłobki i przedszkola, które świadomie wprowadzają aktywności stymulujące

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.