Gwiazdy dla dzieci jeździły na hulajnogach
Agencja Face It!
ul. Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
a.koszyczek|agencjafaceit.pl| |a.koszyczek|agencjafaceit.pl
794714937
www.agencjafaceit.pl
Tego dnia gwiazdy licznie przybyły do Grodziska Mazowieckiego, by wesprzeć akcję charytatywną. Jednym ze sponsorów pokazu była marka Motus producent hulajnóg elektrycznych.
W pokazie wzięły udział znane i lubiane osoby, które z wielką przyjemnością wystąpiły razem z dziećmi na wybiegu. Część gwiazd jeździła po czerwonym dywanie na hulajnogach elektrycznych Motus. Była do duża frajda dla dzieci. Wśród gwiazd byli obecni m.in.: Monika Richardson, Anna Powierza, Anna Głogowska, Jarosław Kret, Eliza Gwiazda, Karol Strasburger, Marianna Schreiber, Magdalena Narożna, Małgorzata Tomaszewska, Karolina Motylewska, Aleksandra Kostka, Julia Wróblewska i Iwona Węgrowska.
Tym razem pomoc otrzymały dzieci z Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej i Domu Samotnej Matki w Pruszkowie. Zasada tego wydarzenia jest bardzo prosta, im więcej znanych osób pokaże się na wybiegu, tym więcej ubranek otrzymają najbardziej potrzebujące dzieci. Celem akcji jest zapewnienie ciepłej odzieży dla najmłodszych na jesień i nadchodzącą zimę.
Sponsorem wydarzenia był Motus - polska firma produkującą pojazdy elektryczne. W swojej ofercie firma posiada hulajnogi miejskie, które charakteryzują się świetnymi parametrami, doskonałą jakością oraz dobrą ceną. Także wygląd produktów nie jest obojętny. Prosty design, a zarazem mnogość modeli w modnych kolorach sprawiają, że każdy znajdzie coś dla siebie! Hulajnogi Motus wyróżniają się na tle konkurencji przede wszystkim bogatym wyposażeniem.

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Bartłomiej Nowosielski: Kluczowe w leczeniu otyłości jest odpowiednie nastawienie psychiczne. Otoczenie nie zawsze jest wyrozumiałe i empatyczne
Aktor przyznaje, że osoby otyłe z powodu swojego wyglądu często przez otoczenie są odrzucane, marginalizowane i hejtowane. Brak akceptacji i zrozumienia wynika między innymi z tego, że nie brakuje tych, którzy myślą stereotypami i ich zdaniem dodatkowe kilogramy są wynikiem złego odżywiania i lenistwa. Bartłomiej Nowosielski tłumaczy, że otyłość jest chorobą przewlekłą, która wymaga leczenia. By terapia była skuteczna, potrzeba silnej woli i wielu wyrzeczeń. Dla niego w chwilach zwątpienia niezwykle ważne jest również wsparcie ze strony bliskich.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Prawo
Kobietobójstwo jest typem przestępstwa niedookreślonym przez polskie prawo. Świadomość na ten temat jest wciąż zbyt mała

Brakuje usystematyzowanych danych na temat skali problemu, jakim jest kobietobójstwo – wskazuje organizacja Femicide in Poland. U źródeł problemu leży brak uspójnienia baz danych prowadzonych przez poszczególne organy państwowe. Organizacja pracuje nad narzędziami, które pozwolą je zgromadzić w jednym miejscu i udostępnić w formie interaktywnej mapy. Jej przedstawicielka wskazuje również na inne fundamentalne obszary do poprawy. To w szczególności egzekwowanie istniejącego prawa i intensyfikacja działań na rzecz edukacji.