Harry Potter i królowa Elżbieta II uczą angielskiego w szkole dla dzieci
Good One PR
ul. Edwarda Jelinka 38
01-402 Warszawa
karolina.kapusta|goodonepr.pl| |karolina.kapusta|goodonepr.pl
+ 48 796 996 211
www.goodonepr.pl
Harry Potter i królowa Elżbieta II uczą angielskiego w szkole dla dzieci
Brytyjska królowa Elżbieta II, aktor Keanu Reeves, czarodzieje Harry Potter i Hermiona Granger zostali profesjonalnymi lektorami języka angielskiego. Wyjątkowe lekcje ze znanymi i lubianymi postaciami odbędą się w dn. 1-4.04. W ten sposób nauczyciele międzynarodowej, internetowej szkoły języka angielskiego Novakid zapraszają najmłodszych do wspólnego świętowania Prima Aprilis.
Politycy, celebryci i osobistości ze świata książek zostali profesjonalnymi pedagogami: aktor Keanu Reeves pomaga zrozumieć uczniom anglojęzyczne filmy bez napisów i lektora, Harry i Hermiona prowadzą lekcje magicznego angielskiego, a Królowa Wielkiej Brytanii wspiera najmłodszych, by odnieśli sukces dzięki bezbłędnej wymowie i brytyjskiemu, arystokratycznemu akcentowi. Między 1 a 4 kwietnia, lektorzy Novakid - native speakerzy i certyfikowani pedagogowie z różnych krajów - wcielą się w słynne postaci, zarówno prawdziwe, jak i fikcyjne. Nauczyciele przygotowali dla wszystkich dzieci edukacyjne gry, ekscytujące zabawy, interaktywne ćwiczenia, żarty i niespodzianki.
– Dzieci to nasza przyszłość. Na to, jaka ona będzie, mają wpływ dzisiaj podejmowane decyzje. W Novakid uczymy najmłodszych otwartości, pokazujemy, że angielski jest prosty w nauce, a kontakt z ludźmi odmiennych narodowości przynosi wiele radości. Podczas primaaprilisowej akcji chcemy podkreślić rolę angielskiego jako języka komunikacji międzynarodowej i zapewnić naszym uczniom ekscytującą zabawę – wyjaśnia założyciel Novakid, Max Azarov.
Wyjątkowe lekcje angielskiego odbędą się między 1 a 4 kwietnia. Szczegóły akcji znajdują się na stronie www.april.novakid.pl. Kampania będzie prowadzona we wszystkich krajach, w których działa Novakid, i promowana w kanałach social mediach marki.
Novakid to internetowa platforma edukacyjna ESL (English as a Second Language – angielski jako drugi język), oferująca dzieciom w wieku 4-12 lat indywidualne lekcje z certyfikowanymi native speakerami. Szkoła Novakid jest zarejestrowana w USA i posiada uczniów na całym świecie. Podstawą edukacji na platformie jest komunikacja i metoda pełnego fizycznego reagowania (tzw. total physical response), polegająca na użyciu gestów i mimiki i odpowiadająca tym samym przyswajaniu języka ojczystego. Proces edukacji jest prowadzony w formie zabawy i wzbogacają go takie rozwiązania, jak: wirtualna rzeczywistość, interakcja i grywalizacja, by jak najbardziej uatrakcyjnić najmłodszym naukę języka. Mali uczniowie mają do dyspozycji ponad 150 anglojęzycznych nauczycieli z całego świata.

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.