Huawei zaprasza na rodzinną zabawę z bohaterami gry i serialu Talking Tom
Pierwsze dwa wydarzenia mają zachęcić dzieci do malowania, rysowania, szkicowania lub kolorowania popularnych postaci z gry Talking Tom dostępnej w AppGallery i Huawei Centrum gier oraz dostępnego w Huawei Video serialu Talking Tom and Friends.
Już 4 i 11 czerwca w Huawei Experience Store w centrum handlowym Westfield Arkadia w Warszawie, Huawei organizuje wyjątkową imprezę rodzinną. Pełne atrakcji dni będą zachęcać początkujących artystów do korzystania z tabletów i smartfonów Huawei oraz tworzenia za ich pomocą wyjątkowych rysunków, a każdy uczestnik dostanie powitalny upominek.
Rysunki zostaną umieszczone w internecie za pośrednictwem Przeglądarki Huawei i każdy będzie mógł zagłosować online na ulubiony obrazek. Osoby głosujące mają szansę otrzymać bezpłatnie 50 GB przestrzeni dyskowej w Chmurze Huawei na jeden miesiąc. Konkurs będzie promowany również w AppGallery, Centrum Gier Huawei, Chmurze Huawei oraz Motywach Huawei. Ponadto, autorzy trzech najlepszych prac zdobędą atrakcyjne nagrody rzeczowe. Na zwycięzcę czeka tablet Huawei MatePad 10.4 w zestawie z Huawei KeyBoard i M Pencil. Autor drugiej najwyżej ocenionej pracy otrzyma Huawei MatePad T10S + WIFI. Nagrodą za trzecie miejsce będzie Huawei MatePad T10 + WIFI. Wszyscy zwycięzcy otrzymają również bezpłatnie 200 GB pamięci masowej w Chmurze Huawei.
Seria gier Talking Tom to jedne z najpopularniejszych gier pobieranych w AppGallery – obecnie mają ponad 18 miliardów pobrań, natomiast serial - ponad 88 miliardów wyświetleń.
Szczegóły wydarzenia: https://consumer.huawei.com/pl/campaign/matepad-launch/

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych
Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.
Konsument
Rynek gier mobilnych w Polsce może być wart prawie 0,5 mld dol. do 2030 roku. Za tym idzie rozwój smartfonów dla graczy

W 2030 roku liczba użytkowników gier mobilnych w Polsce może przekroczyć 7,1 mln, a przychody z rynku będą bliskie 470 mln dol. – wynika z danych Statista. Wraz ze wzrostem liczby graczy rozwija się także rynek urządzeń do gamingu mobilnego. Zdaniem przedstawicieli ZTE Polska, producentów smartfonów nubia, których dwa nowe modele miały właśnie swoją premierę w Polsce, ten segment krajowego rynku wciąż jest słabo zagospodarowany, a do tej pory dominowały na nim głównie urządzenia zaawansowane i drogie. Dużą rolę w udoskonalaniu sprzętu dla graczy odgrywa sztuczna inteligencja.
Dom i ogród
Sandra Kubicka: Najpierw kupiłam małą domową szklarnię na zioła. A teraz zamówiłam duży model do ogrodu i będę tam mieć pomidory, ogórki i truskawki

Modelka czerpie dużą radość z własnoręcznie wyhodowanych ziół i warzyw. Swoją przygodę z ogrodnictwem zaczęła od małej domowej szklarni kupionej w sklepie internetowym, a już niedługo będzie miała szklarnię z prawdziwego zdarzenia. Sandra Kubicka nie ukrywa, że teraz z dużą niecierpliwością czeka na to, jaki plon wydadzą sadzonki pomidorów. Na razie rosną jak na drożdżach.