Jak zadbać o zdrowy jadłospis najmłodszych?
MAGNIFICO MARKETING&PR CONSULTANTS
WAŁ MIEDZESZYŃSKI 608a
03-988 WARSZAWA
karolina|magnifico.com.pl| |karolina|magnifico.com.pl
609776612
www.magnifico.com.pl
Catering dietetyczny Maczfit wprowadził do oferty menu dla dzieci MaczKids, czyli smaczne posiłki dla najmłodszych. Od teraz zapracowani rodzice, którzy pragną, by ich dzieci jadły zdrowo, mogą odetchnąć z ulgą i oddać codzienny jadłospis swoich pociech w ręce wykwalifikowanych specjalistów. Ponadto marka wzbogaciła swoją ofertę o kanapki własnego wyrobu. A wszystko to w naprawdę przystępnej cenie.
Zapewnienie odpowiedniego, zdrowego jadłospisu dla swojego dziecka to naprawdę nie lada wyzwanie. Szczególnie, gdy mamy do czynienia z małym niejadkiem, a rodzicom brakuje czasu na codzienne przyrządzanie pełnowartościowych i zbilansowanych posiłków. Dlatego Maczfit wyszedł naprzeciw oczekiwaniom małych krytyków kulinarnych, a także ich zabieganych rodziców, wprowadzając do oferty MaczKids – czyli ulubione dania najmłodszych. Wśród nowych dań znajdziemy spaghetti bolognese z mozzarellą, naleśniki z serkiem i musem truskawkowym własnego wyrobu, gofry z naturalną konfiturą wiśniową i serkiem kokosowym, pulpeciki drobiowe w sosie śmietanowo-koperkowym z ryżem i marchewką baby, a także pizzerinki z sosem i salami oraz ketchupem własnego wyrobu. Wszystkie wymienione posiłki są dostępne dla osób korzystających z diety Maczfit z Wyborem Menu.
Kreowanie prawidłowych nawyków żywieniowych wśród dzieci, to jeden z najważniejszych czynników decydujących o ich zdrowiu – nie tylko w dzieciństwie, ale także w życiu dorosłym. Odpowiednio skomponowana dieta najmłodszych minimalizuje ryzyko występowania niedoborów pokarmowych, zapewnia ich prawidłowy rozwój fizyczny i psychiczny oraz zmniejsza ryzyko zachorowania na poszczególne choroby. Dzieciństwo to czas, w którym kształtują się późniejsze upodobania. Dzieci poprzez obserwację i naśladowanie rodziców oraz opiekunów uczą się, co, jak i dlaczego jeść – mówi Małgorzata Brzezińska, Manager Dietetyki Maczfit.
Maczfit nieustannie poszerza ofertę dla klientów, a od sierpnia firma oferuje aż 3 propozycje diet z Wyborem Menu, już od 56 zł za cały dzień. A wśród nich dietę Everyday, czyli znane smaki ze szczyptą fantazji (15 dań do wyboru), Top Sellers składającą się z dań najczęściej zamawianych przez klientów (25 dań o wyboru), a także Just Restaurant z najszerszym wyborem (40 dań do wyboru). W Maczfit znajdziemy także 13 gotowych diet, a wśród nich. najnowszą propozycję marki – Dietę Comfort, idealną dla osób lubiących klasykę w innowatorskim wydaniu.

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.