Komunikaty PR

Jak zadbać o zdrowy jadłospis najmłodszych?

2022-09-21  |  10:35
Biuro prasowe
Kontakt
KAROLINA SIUDYŁA
MAGNIFICO MARKETING&PR CONSULTANTS

WAŁ MIEDZESZYŃSKI 608a
03-988 WARSZAWA
karolina|magnifico.com.pl| |karolina|magnifico.com.pl
609776612
www.magnifico.com.pl

Catering dietetyczny Maczfit wprowadził do oferty menu dla dzieci MaczKids, czyli smaczne posiłki dla najmłodszych. Od teraz zapracowani rodzice, którzy pragną, by ich dzieci jadły zdrowo, mogą odetchnąć z ulgą i oddać codzienny jadłospis swoich pociech w ręce wykwalifikowanych specjalistów. Ponadto marka wzbogaciła swoją ofertę o kanapki własnego wyrobu. A wszystko to w naprawdę przystępnej cenie.

Zapewnienie odpowiedniego, zdrowego jadłospisu dla swojego dziecka to naprawdę nie lada wyzwanie. Szczególnie, gdy mamy do czynienia z małym niejadkiem, a rodzicom brakuje czasu na codzienne przyrządzanie pełnowartościowych i zbilansowanych posiłków. Dlatego Maczfit wyszedł naprzeciw oczekiwaniom małych krytyków kulinarnych, a także ich zabieganych rodziców, wprowadzając do oferty MaczKids – czyli ulubione dania najmłodszych. Wśród nowych dań znajdziemy spaghetti bolognese z mozzarellą, naleśniki z serkiem i musem truskawkowym własnego wyrobu, gofry z naturalną konfiturą wiśniową i serkiem kokosowym, pulpeciki drobiowe w sosie śmietanowo-koperkowym z ryżem i marchewką baby, a także pizzerinki z sosem i salami oraz ketchupem własnego wyrobu. Wszystkie wymienione posiłki są dostępne dla osób korzystających z diety Maczfit z Wyborem Menu.

Kreowanie prawidłowych nawyków żywieniowych wśród dzieci, to jeden z najważniejszych czynników decydujących o ich zdrowiu – nie tylko w dzieciństwie, ale także w życiu dorosłym. Odpowiednio skomponowana dieta najmłodszych minimalizuje ryzyko występowania niedoborów pokarmowych, zapewnia ich prawidłowy rozwój fizyczny i psychiczny oraz zmniejsza ryzyko zachorowania na poszczególne choroby. Dzieciństwo to czas, w którym kształtują się późniejsze upodobania. Dzieci poprzez obserwację i naśladowanie rodziców oraz opiekunów uczą się, co, jak i dlaczego jeść – mówi Małgorzata Brzezińska, Manager Dietetyki Maczfit.

Maczfit nieustannie poszerza ofertę dla klientów, a od sierpnia firma oferuje aż 3 propozycje diet z Wyborem Menu, już od 56 zł za cały dzień. A wśród nich dietę Everyday, czyli znane smaki ze szczyptą fantazji (15 dań do wyboru), Top Sellers składającą się z dań najczęściej zamawianych przez klientów (25 dań o wyboru), a także Just Restaurant z najszerszym wyborem (40 dań do wyboru). W Maczfit znajdziemy także 13 gotowych diet, a wśród nich. najnowszą propozycję marki – Dietę Comfort, idealną dla osób lubiących klasykę w innowatorskim wydaniu. 

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: MAGNIFICO MARKETING&PR CONSULTANTS
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba Biuro prasowe
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach
Dziecko Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
2024-12-20 | 10:10

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa

Edukacja sensoryczna, choć często postrzegana jako zabawa, ma fundamentalne znaczenie dla rozwoju dziecka. Żłobki i przedszkola, które świadomie wprowadzają aktywności stymulujące

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.