Komunikaty PR

Jak zadbać o zdrowy jadłospis najmłodszych?

2022-09-21  |  10:35
Biuro prasowe
Kontakt
KAROLINA SIUDYŁA
MAGNIFICO MARKETING&PR CONSULTANTS

WAŁ MIEDZESZYŃSKI 608a
03-988 WARSZAWA
karolina|magnifico.com.pl| |karolina|magnifico.com.pl
609776612
www.magnifico.com.pl

Catering dietetyczny Maczfit wprowadził do oferty menu dla dzieci MaczKids, czyli smaczne posiłki dla najmłodszych. Od teraz zapracowani rodzice, którzy pragną, by ich dzieci jadły zdrowo, mogą odetchnąć z ulgą i oddać codzienny jadłospis swoich pociech w ręce wykwalifikowanych specjalistów. Ponadto marka wzbogaciła swoją ofertę o kanapki własnego wyrobu. A wszystko to w naprawdę przystępnej cenie.

Zapewnienie odpowiedniego, zdrowego jadłospisu dla swojego dziecka to naprawdę nie lada wyzwanie. Szczególnie, gdy mamy do czynienia z małym niejadkiem, a rodzicom brakuje czasu na codzienne przyrządzanie pełnowartościowych i zbilansowanych posiłków. Dlatego Maczfit wyszedł naprzeciw oczekiwaniom małych krytyków kulinarnych, a także ich zabieganych rodziców, wprowadzając do oferty MaczKids – czyli ulubione dania najmłodszych. Wśród nowych dań znajdziemy spaghetti bolognese z mozzarellą, naleśniki z serkiem i musem truskawkowym własnego wyrobu, gofry z naturalną konfiturą wiśniową i serkiem kokosowym, pulpeciki drobiowe w sosie śmietanowo-koperkowym z ryżem i marchewką baby, a także pizzerinki z sosem i salami oraz ketchupem własnego wyrobu. Wszystkie wymienione posiłki są dostępne dla osób korzystających z diety Maczfit z Wyborem Menu.

Kreowanie prawidłowych nawyków żywieniowych wśród dzieci, to jeden z najważniejszych czynników decydujących o ich zdrowiu – nie tylko w dzieciństwie, ale także w życiu dorosłym. Odpowiednio skomponowana dieta najmłodszych minimalizuje ryzyko występowania niedoborów pokarmowych, zapewnia ich prawidłowy rozwój fizyczny i psychiczny oraz zmniejsza ryzyko zachorowania na poszczególne choroby. Dzieciństwo to czas, w którym kształtują się późniejsze upodobania. Dzieci poprzez obserwację i naśladowanie rodziców oraz opiekunów uczą się, co, jak i dlaczego jeść – mówi Małgorzata Brzezińska, Manager Dietetyki Maczfit.

Maczfit nieustannie poszerza ofertę dla klientów, a od sierpnia firma oferuje aż 3 propozycje diet z Wyborem Menu, już od 56 zł za cały dzień. A wśród nich dietę Everyday, czyli znane smaki ze szczyptą fantazji (15 dań do wyboru), Top Sellers składającą się z dań najczęściej zamawianych przez klientów (25 dań o wyboru), a także Just Restaurant z najszerszym wyborem (40 dań do wyboru). W Maczfit znajdziemy także 13 gotowych diet, a wśród nich. najnowszą propozycję marki – Dietę Comfort, idealną dla osób lubiących klasykę w innowatorskim wydaniu. 

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: MAGNIFICO MARKETING&PR CONSULTANTS
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba Biuro prasowe
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach
Dziecko Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
2024-12-20 | 10:10

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa

Edukacja sensoryczna, choć często postrzegana jako zabawa, ma fundamentalne znaczenie dla rozwoju dziecka. Żłobki i przedszkola, które świadomie wprowadzają aktywności stymulujące

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.