Komunikaty PR

Jedna Planeta – w trosce o zagrożone gatunki

2020-05-31  |  11:00
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 0.47 MB )

W ciągu ostatnich pięćdziesięciu lat populacja dzikich zwierząt na świecie zmniejszyła się blisko o 60%. W 2010 roku na świecie pozostało już tylko 3200 tygrysów, podczas gdy w 1900 roku było ich aż 100 tysięcy! Od 2016 roku zebry i żyrafy uznawane są za gatunki narażone na wyginięcie. Mamy tylko jedną planetę i wszyscy jesteśmy za nią odpowiedzialni. Warto uświadamiać to dzieciom i kształtować w nich proekologiczną postawę już od najmłodszych lat.

Dzieci instynktownie stają w obronie słabszych. Lwy, tygrysy czy niedźwiedzie postrzegane są jako silne i groźne, dlatego najmłodszym czasem trudno uwierzyć, że mogą potrzebować naszej pomocy. Zwierzęta nie potrafią same wypowiedzieć się w swoim imieniu, dlatego to my powinniśmy o nie zadbać, chroniąc ginącą przyrodę.

Wspólny dom ludzi i zwierząt

W obronę gatunków, których populacja regularnie maleje na skutek działalności człowieka, postanowiła zaangażować się polska marka Endo znana ze swojego charakterystycznego podejścia do odzieży dziecięcej. „Jedna Planeta” – najnowsza kolekcja marki zwraca uwagę na to, że Ziemia jest wspólnym domem ludzi i zwierząt, a jej los nie powinien być nam obojętny. Na jasnych, delikatnych, pastelowych tłach T-shirtów Endo znalazły się prawdziwe portrety przedstawicieli zagrożonych gatunków. Orzeł czy lew nadal są autentycznymi królami w swoim środowisku, jednak bez naszej troski ta sytuacja wkrótce może ulec zmianie. Aby uwrażliwić najmłodszych i zaszczepić w nich wrażliwość na losy planety, marka jak zwykle wykorzystała edukacyjne hasła, stworzone po to, by inspirować i skłaniać do myślenia.

Akcja edukacja

Pod każdą grafiką na dole koszulki umieszczona jest naszywka z hasłem „Jedna Planeta” – wyróżnik tej linii. Dodatkowo, obok zamieszczono krótką notatkę o wybranym przez Endo gatunku –jego malejącej populacji oraz o zagrożeniach występujących w jego środowisku. I tak z ubranek polskiej marki dzieci mogą na przykład dowiedzieć się, że „na świecie żyje obecnie około 1800 pand, z czego większość w rezerwatach przyrody”, a także że „żółw morski zamieszkuje oceany od ponad 110 milionów lat”. Endo – marka z przesłaniem, od lat edukuje i uświadamia najmłodszych, ale tym razem również z mocnym przekazem dociera do rodziców!

Ubranka z przesłaniem… na różne okazje

„Jedna Planeta” to kolekcja na lato, zaprojektowana w taki sposób, by sprzyjać dziecięcej aktywności i uczyć najmłodszych dbania o środowisko – o zwierzęta i rośliny, które nie mogą same wypowiedzieć się we własnej obronie. Kolorowe koszulki z miękkiej, oddychającej bawełny są wytrzymałe i mogą być prane w wysokiej temperaturze, a dzięki elastycznym szwom nie krępują ruchów. Dzięki połączeniu modnych wzorów oraz wygody, oryginalne ubranka dla dziewcząt i chłopców pasują na różne okazje.

Cała kolekcja dostępna na www.endo.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Szkoły rozpoczęły wakacyjne inwestycje jeszcze przed ostatnim dzwonkiem Biuro prasowe
2020-07-08 | 05:58

Szkoły rozpoczęły wakacyjne inwestycje jeszcze przed ostatnim dzwonkiem

Choć w tym roku dzieci nie odebrały świadectw na oficjalnym zakończeniu roku szkolnego i nie usłyszały ostatniego dzwonka, to placówki edukacyjne nie zmieniły wakacyjnych
Dziecko Temperatura rośnie! – zadbaj o gospodarkę wodno-elektrolitową swojego dziecka
2020-07-07 | 14:30

Temperatura rośnie! – zadbaj o gospodarkę wodno-elektrolitową swojego dziecka

W czasie wakacji wszyscy jesteśmy bardziej aktywni, ale dotyczy to zwłaszcza dzieci, które spędzają na powietrzu cały dzień, bawiąc się z rówieśnikami, szalejąc na plaży
Dziecko Koneser rozpoczyna cykl codziennych letnich atrakcji dla dzieci
2020-07-06 | 13:00

Koneser rozpoczyna cykl codziennych letnich atrakcji dla dzieci

Na początku lipca w Centrum Praskim Koneser rozpoczął się wakacyjny cykl wydarzeń pod hasłem Lato Konesera. Do końca sierpnia codziennie można wziąć udział w wielu, w większości

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Daria Widawska: Postanowiłam przejść na dietę sirtfood. Dzięki niej schudła Adele, więc ja też jestem dobrej myśli

Aktorka tłumaczy, że nagły spadek aktywności fizycznej i zmiana dotychczasowego trybu życia sprawiły, że zaczęła przybierać na wadze. Daria Widawska nie chciała bezczynnie patrzeć, jak jej ciało zmienia się na niekorzyść. Zależało jej bowiem na utrzymaniu szczupłej sylwetki i zachowaniu dobrej kondycji. W związku z tym podjęła decyzję o modyfikacji codziennych nawyków żywieniowych. Aby proces chudnięcia był bezpieczny i maksymalnie skuteczny, postanowiła wcześniej zasięgnąć porady dietetyka.

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Muzyka

Aleksanda Kurzak: Podczas kwarantanny dawałam koncerty online i dużo gotowałam. Postanowiłam wydać książkę kucharską powiązaną ze słynnymi operami

Sopranistka przyznaje, że podczas kwarantanny związanej z sytuacją epidemiologiczną bardzo brakowało jej występów na scenie i kontaktu z publicznością. Choć w tym czasie dwa razy wystąpiła online, to jednak nie ukrywa, że nieco dziwnie się czuła, śpiewając do ekranu komputera. Ostatnie tygodnie śpiewaczka wykorzystała jednak bardzo efektywnie. Zaprezentowała bowiem swoim fanom kulinarne umiejętności, a gdy szukała nowych przepisów i dzieliła się nimi w sieci, narodził się pomysł, by wydać książkę kucharską związaną z kuchnią i operą.

Kosmos i lotnictwo

W kosmos polecimy balonem. Ziemię z wysokości ponad 30 kilometrów będzie można obejrzeć z kapsuły z widokiem 360 stopni [DEPESZA]

Już wkrótce podróż w kosmos może być w turystyce podobnym zjawiskiem jak np. rejs statkiem. W kosmosie powstają pierwsze hotele, wkrótce mogą też wystartować pierwsze komercyjne loty w przestrzeń kosmiczną realizowane przez prywatne firmy. Ziemię będzie można obejrzeć nie tylko z perspektywy statku kosmicznego, lecz także balonu stratosferycznego. Studio PriestmanGoode opracowało koncepcję wysokowydajnego balonu i kapsuły ciśnieniowej dla Space Perspective, aby zabrać turystów kosmicznych w rejs wokół stratosfery. Loty testowe mają się rozpocząć już w 2021 roku.