Komunikaty PR

“Jesteśmy po Waszej stronie”. Lider nawiązał współpracę z marką Chicco

2024-10-21  |  08:53
Biuro prasowe
Kontakt

Maciej Gaździcki
2moro

Mazowiecka 125/1
30-023 Kraków
maciej|2moro.pl| |maciej|2moro.pl
+48 694501400
2moro.pl/

Lider sprzedaje produkty Chicco: zakupy online i oferta dla sklepów stacjonarnych

Dystrybutor sprzętu i akcesoriów AGD i RTV Lider Starachowice zdecydował się na dotarcie do nowej grupy klientów i rozpoczął współpracę z Chicco. To należąca do włoskiej Artsana Group marka, oferująca produkty i akcesoria do pielęgnacji najmłodszych oraz przeznaczone dla nich zabawki (edukacyjne, zdalnie sterowane, muzyczne, przytulanki, sensoryczne itd.). Lider będzie prowadził sprzedaż przez oficjalny kanał Allegro w Strefie Marek, jak również sprzedaż hurtową do sklepów stacjonarnych.

Obecnie w ofercie Lider Starachowice znaleźć będzie można zabawki marki Chicco, przeznaczone dla niemowląt i małych dzieci. W przyszłości oferta zostanie uzupełniona o artykuły pielęgnacyjne, jak na przykład butelki czy smoczki.

Chicco przedstawia się jako marka dla rodziców, która jako cel stawia sobie to, by mogli wychowywać dziecko na swoich zasadach, w sposób, który najbardziej im odpowiada. Jesteśmy po Waszej stronie. Was wszystkich, którzy każdego dnia opiekujecie się dzieckiem. Wiemy, że robicie to z pełnym zaangażowaniem i radością. Wiemy również, że nie są Wam obce towarzyszące temu wątpliwości i niepokój. Chcemy zaopiekować się Wami oraz tymi, którymi opiekujecie się Wy, dzięki fantastycznym rozwiązaniom, które stworzyliśmy na każdą potrzebę - brzmi komunikat na stronie głównej producenta.

Przedstawiciele firmy Lider Starachowice zachęcają do kontaktu w celu dokładnego poznania oferty produktów Chicco.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2moro
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba Biuro prasowe
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach
Dziecko Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
2024-12-20 | 10:10

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa

Edukacja sensoryczna, choć często postrzegana jako zabawa, ma fundamentalne znaczenie dla rozwoju dziecka. Żłobki i przedszkola, które świadomie wprowadzają aktywności stymulujące

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Gwiazdy

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Infrastruktura

Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.