“Jesteśmy po Waszej stronie”. Lider nawiązał współpracę z marką Chicco

Maciej Gaździcki
2moro
Mazowiecka 125/1
30-023 Kraków
maciej|2moro.pl| |maciej|2moro.pl
+48 694501400
2moro.pl/
Lider sprzedaje produkty Chicco: zakupy online i oferta dla sklepów stacjonarnych
Dystrybutor sprzętu i akcesoriów AGD i RTV Lider Starachowice zdecydował się na dotarcie do nowej grupy klientów i rozpoczął współpracę z Chicco. To należąca do włoskiej Artsana Group marka, oferująca produkty i akcesoria do pielęgnacji najmłodszych oraz przeznaczone dla nich zabawki (edukacyjne, zdalnie sterowane, muzyczne, przytulanki, sensoryczne itd.). Lider będzie prowadził sprzedaż przez oficjalny kanał Allegro w Strefie Marek, jak również sprzedaż hurtową do sklepów stacjonarnych.
Obecnie w ofercie Lider Starachowice znaleźć będzie można zabawki marki Chicco, przeznaczone dla niemowląt i małych dzieci. W przyszłości oferta zostanie uzupełniona o artykuły pielęgnacyjne, jak na przykład butelki czy smoczki.
Chicco przedstawia się jako marka dla rodziców, która jako cel stawia sobie to, by mogli wychowywać dziecko na swoich zasadach, w sposób, który najbardziej im odpowiada. Jesteśmy po Waszej stronie. Was wszystkich, którzy każdego dnia opiekujecie się dzieckiem. Wiemy, że robicie to z pełnym zaangażowaniem i radością. Wiemy również, że nie są Wam obce towarzyszące temu wątpliwości i niepokój. Chcemy zaopiekować się Wami oraz tymi, którymi opiekujecie się Wy, dzięki fantastycznym rozwiązaniom, które stworzyliśmy na każdą potrzebę - brzmi komunikat na stronie głównej producenta.
Przedstawiciele firmy Lider Starachowice zachęcają do kontaktu w celu dokładnego poznania oferty produktów Chicco.

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

W 2030 roku zetki będą stanowić jedną trzecią globalnej siły roboczej. Ich odmienne od starszej generacji oczekiwania zmienią podejście firm
Wśród kluczowych kryteriów, którymi przedstawiciele pokolenia Z kierują się przy wyborze pracodawcy, są: atrakcyjne wynagrodzenie, atmosfera w firmie i zachowanie równowagi między życiem zawodowym i prywatnym. Trzy czwarte managerów nie jest zadowolonych z młodych absolwentów szkół wyższych, wskazując na ich słabą motywację, brak profesjonalizmu i niskie umiejętności organizacyjne. Analitycy rynku pracy podnoszą, że aby przyciągnąć do siebie młode talenty i utrzymać je w strukturach firmy, pracodawcy muszą wprowadzić szereg zmian, szczególnie w zakresie kultury organizacyjnej.
Muzyka
Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.