Komunikaty PR

Jeszcze więcej przygód lokomotyw! „Tomek i przyjaciele” w Boomerang

2022-06-17  |  10:00
Biuro prasowe

Boomerang zaprasza na premierę nieemitowanych wcześniej epizodów serialu „Tomek i przyjaciele”. Najmłodsi widzowie poznali już nowe przyjaciółki głównego bohatera, takie jak Kamcia czy Sandra. Towarzyszą mu też znani z poprzednich edycji Piotruś i Nia. Wesołe lokomotywy wciąż mieszkają na wyspie Sodor. Premiera kolejnych odcinków już w poniedziałek 20 czerwca o 15:00 w Boomerang.

 

Przygody Tomka i jego przyjaciół są ekscytujące. Czy można zrobić coś, by uczynić je jeszcze ciekawszymi? Tak! Trzeba wymyślić nowe piosenki. Bohaterowie i bohaterki umilają sobie nimi bliskie i dalekie wyprawy torami całego świata. Żartobliwe, wpadające w ucho utwory pozwalają małym widzom lepiej poznać postaci i ich przeżycia. Kiedy podczas premierowych odcinków, Tomek razem z Kamcią wybiorą się na wyprawę na drugi koniec tęczy, wymyślą piosenkę, dzięki której ich podróż będzie weselsza. Widzowie mogą dołączyć do nich, żeby wspólnie sprawdzić, co znajdzie się na skraju tego barwnego łuku!

W pozostałych odcinkach na publiczność czekają także przygody z udziałem innych bohaterów. Na wyspie Sodor odbędzie się coroczna parada. Zadaniem Nii będzie dostarczenie na nią wielkiego balonu, ale przez wiatr ozdoba odleci! Tomek i inne lokomotywy będą musiały pomóc jej w zdobyciu utraconego balonu, a to wymagać będzie nie lada kreatywności! Lokomotywy będą przygotowywać się też na wielki festiwal pociągów. Piotruś otrzyma zadanie dostarczenia każdej lokomotywie jej osobistej flagi. Ale podekscytowany bohater spowoduje małe zamieszanie i… pomyli flagę Nii! Tomek wkroczy do akcji, by wspomóc przyjaciela w odkręcaniu całego zamieszania.

 

Premiera nowych odcinków serialu „Tomek i przyjaciele” w poniedziałek 20 czerwca o 15:00 w Boomerang.

Emisja codziennie o 15:00 w Boomerang.

 

 

 

 

 

 

O Boomerang

Boomerang, będący częścią Warner Bros. Discovery, to kanał telewizji kablowej i satelitarnej, który przez 24 godziny na dobę dostarcza swoim odbiorcom najlepsze klasyczne i współczesne animacje. Boomerang skierowany jest do chłopców i dziewczynek w wieku 4-7 lat i oferuje ekscytującą mieszankę lekkich i zabawnych kreskówek dla całej rodziny: „Scooby-Doo i… zgadnij kto?”, „Tom i Jerry”, „Jaś Fasola”, „Nowe Zwariowane Melodie”, „Taffy” i wiele innych. Boomerang jest dostępny w 140 milionach domów w 165 krajach Europy, Bliskiego Wschodu, Afryki, Ameryki Łacińskiej i Azji. 

Biuro prasowe, Plac Trzech Krzyży 10/14, 00-499 Warszawa

Barbara Izowska

Senior PR & Marketing Manager CEE

Benelux and GAS 

 

Katarzyna Tumielewicz

Marketing & PR Manager

katarzyna.tumielewicz@warnermedia.com

tel. +48 22 43 86 104

Joanna Więckowska

Project Manager | dotrelations

joanna.wieckowska@dotrelations.pl 

+48 690 995 770

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba Biuro prasowe
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach
Dziecko Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
2024-12-20 | 10:10

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa

Edukacja sensoryczna, choć często postrzegana jako zabawa, ma fundamentalne znaczenie dla rozwoju dziecka. Żłobki i przedszkola, które świadomie wprowadzają aktywności stymulujące

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Farmacja

Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie. Dzięki temu odciążone są europejskie systemy zdrowotne

Każdego roku Europejczycy leczą samodzielnie ok. 1,2 mld drobnych dolegliwości, w tym przeziębienie czy niestrawność. Zdaniem ekspertów wzmocnienie tych kompetencji społeczeństwa może być remedium na braki kadrowe w opiece zdrowotnej i jej deficyt budżetowy. Sięganie po leki bez recepty (OTC), suplementy diety i wyroby lecznicze pozwala uniknąć ok. 120 mln konsultacji lekarskich w skali roku, co odpowiada pracy nawet 36 tys. lekarzy pierwszego kontaktu. Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie – wynika z danych przedstawionych podczas 61. konferencji AESGP, która odbyła się w Warszawie.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.