Już niebawem wyniki Testu Konsumenckiego Bobini 2023
Jakie produkty najlepiej sprawdzają się w łazience młodych rodziców – wielofunkcyjny żel czy może mydełko do mycia? Jakie kosmetyki są najdelikatniejsze, a które najbardziej wydajne? Czy konsumenci czytają etykiety produktów dla dzieci przed zakupem? Które z cech produktów są dla rodziców najbardziej kluczowe? Odpowiedzi na te i inne pytania pojawią się wynikach Testu Konsumenckiego Bobini 2023, które zostaną opublikowane już w grudniu tego roku.
Bobini jako marka pielęgnacyjna nie tylko troszczy się na co dzień o najmłodszych, ale też chce poznać opinie mam i ojców, zapraszając ich do grona Ambasadorów Rodziny Bobini. Akcja skierowana jest do rodziców dzieci do 7. roku życia oraz tych, którzy aktualnie oczekują maluszka i kompletują dla niego wyprawkę. Zgłoszenia do testu konsumenckiego, które ruszyły w połowie października, zbierane są na specjalnie stworzonej stronie internetowej: https://rodzinabobini.pl/. Liczba miejsc jest ograniczona.
Wybrani uczestnicy testu otrzymają paczkę ze specjalnie dla nich wyselekcjonowanymi produktami, które następnie będą mogli przetestować, a efektami dzielić się w swoich kanałach social mediach.
– To jedna z pierwszych tak dużych akcji testowania naszych produktów w Polsce. Jesteśmy bardzo ciekawi, jakimi spostrzeżeniami odnośnie naszych kosmetyków oraz doświadczeniami podzielą się z nami rodzice maluchów. Tego rodzaju akcje mają szczególne znaczenie, bo poznajemy w nich opinie konsumentów. Zawsze chętnie ich słuchamy i uważnie rozważamy, szczególnie że tworzymy produkty dla najmłodszych, których pragniemy otoczyć szczególnie troskliwą opieką. – mówi Agnieszka Komorek, Brand Manager marki Bobini.
Równolegle do akcji testowania produktów zorganizowano konkurs, w którym do wygrania jest roczny zapas kosmetyków Bobini dla całej rodziny. Wyniki Testu Konsumenckiego Bobini poznamy już w grudniu tego roku. Za organizację i koordynację akcji odpowiada agencja Soul & Mind Group.
- Więcej na: https://rodzinabobini.pl/
- Informacje o marce: https://bobini.pl/

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.