Już niebawem wyniki Testu Konsumenckiego Bobini 2023
Jakie produkty najlepiej sprawdzają się w łazience młodych rodziców – wielofunkcyjny żel czy może mydełko do mycia? Jakie kosmetyki są najdelikatniejsze, a które najbardziej wydajne? Czy konsumenci czytają etykiety produktów dla dzieci przed zakupem? Które z cech produktów są dla rodziców najbardziej kluczowe? Odpowiedzi na te i inne pytania pojawią się wynikach Testu Konsumenckiego Bobini 2023, które zostaną opublikowane już w grudniu tego roku.
Bobini jako marka pielęgnacyjna nie tylko troszczy się na co dzień o najmłodszych, ale też chce poznać opinie mam i ojców, zapraszając ich do grona Ambasadorów Rodziny Bobini. Akcja skierowana jest do rodziców dzieci do 7. roku życia oraz tych, którzy aktualnie oczekują maluszka i kompletują dla niego wyprawkę. Zgłoszenia do testu konsumenckiego, które ruszyły w połowie października, zbierane są na specjalnie stworzonej stronie internetowej: https://rodzinabobini.pl/. Liczba miejsc jest ograniczona.
Wybrani uczestnicy testu otrzymają paczkę ze specjalnie dla nich wyselekcjonowanymi produktami, które następnie będą mogli przetestować, a efektami dzielić się w swoich kanałach social mediach.
– To jedna z pierwszych tak dużych akcji testowania naszych produktów w Polsce. Jesteśmy bardzo ciekawi, jakimi spostrzeżeniami odnośnie naszych kosmetyków oraz doświadczeniami podzielą się z nami rodzice maluchów. Tego rodzaju akcje mają szczególne znaczenie, bo poznajemy w nich opinie konsumentów. Zawsze chętnie ich słuchamy i uważnie rozważamy, szczególnie że tworzymy produkty dla najmłodszych, których pragniemy otoczyć szczególnie troskliwą opieką. – mówi Agnieszka Komorek, Brand Manager marki Bobini.
Równolegle do akcji testowania produktów zorganizowano konkurs, w którym do wygrania jest roczny zapas kosmetyków Bobini dla całej rodziny. Wyniki Testu Konsumenckiego Bobini poznamy już w grudniu tego roku. Za organizację i koordynację akcji odpowiada agencja Soul & Mind Group.
- Więcej na: https://rodzinabobini.pl/
- Informacje o marce: https://bobini.pl/

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj
Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Infrastruktura
Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.