Komunikaty PR

Już niebawem wyniki Testu Konsumenckiego Bobini 2023

2023-10-30  |  12:00
Biuro prasowe

Jakie produkty najlepiej sprawdzają się w łazience młodych rodziców – wielofunkcyjny żel czy może mydełko do mycia? Jakie kosmetyki są najdelikatniejsze, a które najbardziej wydajne? Czy konsumenci czytają etykiety produktów dla dzieci przed zakupem? Które z cech produktów są dla rodziców najbardziej kluczowe? Odpowiedzi na te i inne pytania pojawią się wynikach Testu Konsumenckiego Bobini 2023, które zostaną opublikowane już w grudniu tego roku.

Bobini jako marka pielęgnacyjna nie tylko troszczy się na co dzień o najmłodszych, ale też chce poznać opinie mam i ojców, zapraszając ich do grona Ambasadorów Rodziny Bobini. Akcja skierowana jest do rodziców dzieci do 7. roku życia oraz tych, którzy aktualnie oczekują maluszka i kompletują dla niego wyprawkę. Zgłoszenia do testu konsumenckiego, które ruszyły w połowie października, zbierane są na specjalnie stworzonej stronie internetowej: https://rodzinabobini.pl/. Liczba miejsc jest ograniczona.

Wybrani uczestnicy testu otrzymają paczkę ze specjalnie dla nich wyselekcjonowanymi produktami, które następnie będą mogli przetestować, a efektami dzielić się w swoich kanałach social mediach.

To jedna z pierwszych tak dużych akcji testowania naszych produktów w Polsce. Jesteśmy bardzo ciekawi, jakimi spostrzeżeniami odnośnie naszych kosmetyków oraz doświadczeniami podzielą się z nami rodzice maluchów. Tego rodzaju akcje mają szczególne znaczenie, bo poznajemy w nich opinie konsumentów. Zawsze chętnie ich słuchamy i uważnie rozważamy, szczególnie że tworzymy produkty dla najmłodszych, których pragniemy otoczyć szczególnie troskliwą opieką. – mówi Agnieszka Komorek, Brand Manager marki Bobini.

Równolegle do akcji testowania produktów zorganizowano konkurs, w którym do wygrania jest roczny zapas kosmetyków Bobini dla całej rodziny. Wyniki Testu Konsumenckiego Bobini poznamy już w grudniu tego roku. Za organizację i koordynację akcji odpowiada agencja Soul & Mind Group.

  • Więcej na: https://rodzinabobini.pl/
  • Informacje o marce: https://bobini.pl/
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Galeria Zaspa świętuje Dzień Matki i Dzień Dziecka! Biuro prasowe
2024-05-21 | 15:00

Galeria Zaspa świętuje Dzień Matki i Dzień Dziecka!

W najbliższą sobotę, 25 maja, Galeria Zaspa zaprasza na wyjątkową celebrację dwóch pięknych świąt – Dnia Matki i Dnia Dziecka. Na gości czekać będą atrakcje,
Dziecko Z okazji Dnia Dziecka grupa LEGO® stworzy wyjątkową Strefę Zabawy!
2024-05-21 | 12:00

Z okazji Dnia Dziecka grupa LEGO® stworzy wyjątkową Strefę Zabawy!

Przed nami najpiękniejsze święto w roku - Dzień Dziecka. Aby stworzyć okazję do celebracji tego dnia w rodzinnej atmosferze, grupa LEGO wystartuje z wyjątkową przestrzenią łączącą
Dziecko Odwiedź CH Focus i przeżyj smerfną przygodę!
2024-05-20 | 10:15

Odwiedź CH Focus i przeżyj smerfną przygodę!

Już wkrótce rezolutne i sympatyczne smerfy zawitają do Focusa! Mali niebiescy bohaterowie opanują bydgoskie centrum handlowe w dniach 24-25 maja. Przygotujcie się na niezapomnianą

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Dom i ogród

Zdrowie

Tomasz Ciachorowski: Po czterdziestce nasze ciało nie jest już tak sprawne jak wcześniej. Imają się go różne choroby, dolegliwości i łatwiej o infekcje

Aktor zaznacza, że po czterdziestce stał się wielkim entuzjastą profilaktyki i na bieżąco monitoruje stan swojego zdrowia. Korzysta więc z dobrodziejstw medycyny i docenia, że dzięki regularnym badaniom może mieć kompleksową wiedzę na temat tego, co się dzieje w jego organizmie. Tomasz Ciachorowski uważa, że w pewnym wieku trzeba już dbać o siebie ze zdwojoną siłą. Dobrą kondycję pomaga mu zachować także aktywny styl życia. Szczególnie lubi jeździć na rowerze.

Psychologia

Katarzyna Zielińska: Na dobranoc nie oglądamy telewizji, tylko czytamy dzieciom książki. To jest ten moment, kiedy możemy budować relację z naszymi pociechami

Aktorka, która jest ambasadorką kampanii #TataTeżCzyta2024, zapewnia, że wraz z mężem z ogromną przyjemnością kultywuje tradycję wieczornego czytania swoim synkom, ośmioletniemu Henrykowi i sześcioletniemu Aleksandrowi. Chłopcy mają już ulubione lektury, wśród nich są miedzy innymi książki detektywistyczne, przyrodnicze, o sporcie i o kosmosie. Katarzyna Zielińska podkreśla, że cała rodzina uwielbia ten wieczorny rytuał i czerpie z niego wiele korzyści.