Komunikaty PR

Już wkrótce otwarcie Mario Games w Focusie!

2024-08-29  |  15:07
Biuro prasowe

Dobra wiadomość dla wszystkich miłośników gier zręcznościowych i ekscytującej rozrywki! Już wkrótce będziecie mogli spróbować swoich sił i poczuć dreszczyk emocji, odwiedzając CH Focus, a w nim największy salon gier w okolicy – Mario Games! Przestronny lokal, o powierzchni ponad 200 mkw., wyposażony w kultowe strefy gamingowe, to prawdziwa gratka dla graczy! Otwarcie salonu zaplanowano już w tę niedzielę, 1 września br.

 

W salonie czekać będzie szeroki wybór znanych i lubianych gier dla najmłodszych i starszych dzieci, w  tym automaty zręcznościowe, sportowe i wiele innych. Nie zabraknie cymbergaja, automatu typu flipper, czy też bowling. Zebrane bilety w automatach, wymieniać będzie można na atrakcyjne nagrody. To wyjątkowa i emocjonująca rozrywka dla całej rodziny!

 

- Wzbogacając naszą ofertę handlowo-usługową, równocześnie poszerzamy ją też o funkcję rozrywkową. Dzisiaj w naszym centrum, poza umożliwieniem robienia szybkich zakupów, chcemy mieszkańcom oferować znacznie więcej, między innymi w postaci atrakcyjnej oferty rozrywkowej. Z taką właśnie myślą udostępniamy naszą przestrzeń nowemu najemcy, jakim jest salon Mario Games. To doskonałe miejsce rozrywki stworzone z myślą o dzieciach, młodzieży i całych rodzinach - mówi Gregory Pertus, dyrektor CH Focus w  Bydgoszczy.

 

Strefa gier Mario Games o powierzchni 203,2 mkw., zlokalizowana jest na I piętrze galerii, tuż przy restauracji McDonald’s. Korzystanie ze strefy gier jest odpłatne. Salon czynny jest codziennie, w  godzinach otwarcia centrum handlowego. Wystarczy przyjść i świetnie się bawić!

 

 

Więcej szczegółów na stronie: www.focusbydgoszcz.pl. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba Biuro prasowe
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach
Dziecko Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
2024-12-20 | 10:10

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa

Edukacja sensoryczna, choć często postrzegana jako zabawa, ma fundamentalne znaczenie dla rozwoju dziecka. Żłobki i przedszkola, które świadomie wprowadzają aktywności stymulujące

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Kasia Dowbor na planie programu interesowała się remontami i była dociekliwa. Niczego nie udawała tylko na potrzeby zdjęć

Architekt niezwykle miło wspomina współpracę z Katarzyną Dowbor przy realizacji programu „Nasz nowy dom”. I mimo że nie jest już ona gospodynią tego formatu, to nadal utrzymują ze sobą kontakt, wymieniają się doświadczeniami i mają wiele wspólnych tematów do rozmów. Maciej Pertkiewicz zaznacza, że na planie zdjęciowym prezenterka nie przyglądała się kolejnym etapom remontów z założonymi rękami, ale brała w nich czynny udział, by jak najwięcej się nauczyć. Nie bała się żadnej pracy, pomagała zrywać tynki, malować ściany czy też montować poszczególne elementy wyposażenia.

Konsument

Australijscy rodzice zaniepokojeni kierowanymi do dzieci reklamami niezdrowej żywności. Duże poparcie społeczne dla ich ograniczenia

Blisko 90 proc. rodziców i opiekunów w Australii wyraża zaniepokojenie nadmierną ekspozycją dzieci na reklamy niezdrowej żywności – wynika z badania naukowców z Deakin University w Australii. Dlatego chcą jego ograniczenia w różnych mediach i środowiskach. Zdaniem badaczy poparcie społeczne dla regulacji dotyczących marketingu niezdrowej żywności jest czynnikiem warunkującym ich wprowadzenie przez decydentów.

Gwiazdy

Mateusz Banasiuk: Dużo czytam swojemu synowi, bo kiedyś mój tata też mi czytał. Lektury lepiej wpływają na jego wyobraźnię i wyciszenie niż oglądanie bajek

Aktor zaznacza, że kultywuje rodzinną tradycję i z przyjemnością czyta swojemu synkowi. Przed laty bowiem jego tata zachęcał go do lektury, a teraz on pokazuje 7,5-letniemu Henrykowi, jaką wartość mają książki. Mateusz Banasiuk wspiera kampanię #TataTeżCzyta i zachęca też do tego, by rozwijać wyobraźnię dzieci nie tylko poprzez śledzenie historii opowiedzianych w bajkach, ale również tworząc własne opowieści. W jego rodzinie dużą popularnością cieszy się motyw pod hasłem „Chłopczyk i gruchocik”.