Kalendarz adwentowy E.Wedel czas otworzyć!
Do świąt Bożego Narodzenia pozostał mniej niż miesiąc, który spędzimy na ozdabianiu naszego domu i przedświątecznych obowiązkach. Dla tych, którzy odliczają dni do Gwiazdki, E.Wedel przygotował specjalny adwentowy kalendarz, idealny do dostarczenia chwil przyjemności zarówno tym młodszym czekającym na prezenty pod choinką, jak i tym troszkę starszym.
W świątecznym portfolio E.Wedel nie mogło zabraknąć jedynego w swoim rodzaju kalendarza adwentowego. W ten magiczny czas, który pozostał do świąt Bożego Narodzenia, fani wedlowskich słodyczy będę mogli celebrować przyjemność smaku, którą odkryją z pralinkami ukrytymi w kalendarzu.
Wyjątkowość świątecznej atmosfery dopełni codzienna przyjemność z czterema smakami wedlowskich czekoladek: mlecznym, orzechowym, mleczno-karmelowym i mleczno-truskawkowym, które skrywają się pod świąteczną grafiką w dwudziestu czterech okienkach. Przy każdym kolejnym dniu czeka nas więc niespodzianka smakowa.
Kalendarz adwentowy E.Wedel jest już dostępny w sprzedaży, w szerokiej dystrybucji.

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.