Kasia Sokołowska i Venicci prezentują wózek dziecięcy inspirowany modą!
Reżyserka pokazów mody, jurorka programu Top Model i mama – Kasia Sokołowska to uosobienie kobiecej siły i wszechstronności. Teraz, wspólnie z marką Venicci, Kasia stworzyła projekt wózka, który łączy w sobie miłość do mody z wieloletnim doświadczeniem marki. Efekty tej wyjątkowej współpracy poznamy już 20 października br.
Kasia Sokołowska od lat udowadnia, że nie boi się nowych wyzwań i dąży do perfekcji we wszystkim co robi. Macierzyństwo to spełnienie jej marzeń i nowy, fascynujący etap w życiu. W czasie oczekiwania na swojego synka, Kasia podjęła się kolejnego wyzwania i razem z marką Venicci zaprojektowała wózek dziecięcy z serii Venicci Tinum Upline.
Design wózka, stworzonego wspólnie z Kasią, jest jednocześnie stylowy, funkcjonalny i minimalistyczny. Na każdym etapie projektu Kasia podkreślała, że od wózka oczekuje, aby dopasowywał się do tempa jej życia – był praktyczny, lekki i sprawdzał się nie tylko w mieście, ale również w terenie.
Wspólnie z zespołem projektowym Venicci szukaliśmy takich rozwiązań, które połączą potrzeby moje i wielu innych kobiet, życia w mieście i na łonie natury. W ślad za nimi poszły wszystkie decyzje estetyczne, bardzo dla mnie ważne, ponieważ lubię się otaczać pięknymi rzeczami. Zawsze stawiam sobie wysoko poprzeczkę, jeśli chodzi o estetykę i poruszam się w określonych, bliskich mi stylach – mówi Kasia.
Najnowszy model wózka Venicci jest wielofunkcyjny i z łatwością poradzi sobie w warunkach miejskich i terenowych. Kolorystyczny motyw przewodni wózka utrzymany będzie w modnym odcieniu, którego nazwa jest jeszcze tajemnicą.
Jako świeżo upieczeni rodzice mamy tendencję do otaczania się milionem rzeczy. Rynek jest zalany nieprawdopodobną liczbą produktów. Byłam zaskoczona, widząc, ile tego jest. Wydało mi się, że skoro możemy mieć kompaktowy produkt, dzięki któremu nie trzeba będzie kupować dwóch różnych wózków (na warunki miejskie i górskie), to jest to pomysł wart realizacji – komentuje Kasia.
Współpraca z Kasią Sokołowską to dla nas powód do dumy. Łączą nas wspólne wartości, jak zamiłowanie do pięknego designu w połączeniu z bezpieczeństwem i komfortem użytkowania. Dlatego wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów stworzyliśmy wspólnie z Kasią unikalny projekt wózka Venicci Tinum Upline, który zachwyca funkcjonalnością i eleganckim designem – mówi Piotr Dąbek, współtwórca Venicci.

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.