Kiddymoon świętuje 6 urodziny i ogłasza konkurs dla placówek edukacyjnych

Dawid Kuczewski
Kontri Sp. z o.o.
Jacka Kuronia 3
15-569 Białystok
dawid.kuczewski|kontri.pl| |dawid.kuczewski|kontri.pl
690 814 811
kontri.info
Kiddymoon, polska marka należąca do Kontri sp. z o.o. i specjalizująca się w produkcji zabawek dla dzieci, obchodzi swoje 6. urodziny. Z tej okazji firma ogłasza drugą edycję konkursu „Dziecięcy kącik z Kiddymoon”, skierowanego do placówek edukacyjnych – żłobków, przedszkoli oraz klubów malucha.
Marka, zgodnie ze swoją misją, od lat stara się tworzyć bezpieczne i wspierające rozwój zabawki, które przynoszą dzieciom radość i inspirują do kreatywnej zabawy – zarówno w domu, jak i w instytucjach edukacyjnych. Od lat aktywnie wspiera najmłodszych, przekazując swoje produkty i organizując akcje pomocowe dla dzieci przebywających w szpitalach oraz placówek edukacyjno-wychowawczych.
Z okazji 6 u urodzin marki Kiddymoon chcemy podzielić się naszą pasją i zaprosić placówki edukacyjne do wspólnego budowania kreatywnych przestrzeni dla dzieci. W poprzedniej edycji konkursu, udział wzięło prawie 250 placówek, na które oddano ponad 300 tysięcy głosów. Te imponujące wyniki pokazały, jak duże zaangażowanie wzbudza idea tworzenia przyjaznych i rozwijających kącików zabaw dla dzieci – mówi Dawid Kuczewski, manager ds. sprzedaży i marketingu w Kontri.
Zgłoszenia przyjmowane są od 4 listopada 2024 roku, na stronie konkursowej pod adresem kiddymoon.pl/konkurs, gdzie należy wypełnić krótki formularz. Głosowanie rozpoczyna się 25 listopada i potrwa do 13 grudnia 2024 roku. Codziennie każda osoba może oddać jeden głos na wybraną placówkę. 10 placówek z największa liczbą głosów zdobywa cenne nagrody marki Kiddymoon i Selonis, takie jak baseny z kulkami, piankowe place zabaw, namioty tipi, deski balansujące oraz książki wydawnictwa Tatarak.
Chcemy aby konkurs był czymś więcej niż rywalizacją o nagrody. Każda placówka, biorąca w nim udział, mobilizuje swoją lokalną wspólnotę do rywalizacji o jak największą liczbę głosów, wzmacniając przy tym więzi między dziećmi, rodzicami i nauczycielami. To wyjątkowa inicjatywa, która promuje wartości kolektywnego działania i zaangażowania w na rzecz społeczności lokalnej – dodaje Dawid Kuczewski.
Kiddymoon to polska marka należąca do Kontri sp. z o.o. Znana jest z wysokiej jakości zabawek dla dzieci, które inspirują rodziców do tworzenia bezpiecznych przestrzeni do zabawy. W ofercie znajdują się m.in. baseny z kulkami, piankowe place zabaw oraz plastikowe kulki, w szerokiej gamie kolorów i wzorów. Zabawki łączą w sobie bezpieczeństwo, jakość i estetykę, dzięki czemu zdobyły dużą popularność na rynkach całej Europy Zachodniej.

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.