Kiddymoon świętuje 6 urodziny i ogłasza konkurs dla placówek edukacyjnych
Dawid Kuczewski
Kontri Sp. z o.o.
Jacka Kuronia 3
15-569 Białystok
dawid.kuczewski|kontri.pl| |dawid.kuczewski|kontri.pl
690 814 811
kontri.info
Kiddymoon, polska marka należąca do Kontri sp. z o.o. i specjalizująca się w produkcji zabawek dla dzieci, obchodzi swoje 6. urodziny. Z tej okazji firma ogłasza drugą edycję konkursu „Dziecięcy kącik z Kiddymoon”, skierowanego do placówek edukacyjnych – żłobków, przedszkoli oraz klubów malucha.
Marka, zgodnie ze swoją misją, od lat stara się tworzyć bezpieczne i wspierające rozwój zabawki, które przynoszą dzieciom radość i inspirują do kreatywnej zabawy – zarówno w domu, jak i w instytucjach edukacyjnych. Od lat aktywnie wspiera najmłodszych, przekazując swoje produkty i organizując akcje pomocowe dla dzieci przebywających w szpitalach oraz placówek edukacyjno-wychowawczych.
Z okazji 6 u urodzin marki Kiddymoon chcemy podzielić się naszą pasją i zaprosić placówki edukacyjne do wspólnego budowania kreatywnych przestrzeni dla dzieci. W poprzedniej edycji konkursu, udział wzięło prawie 250 placówek, na które oddano ponad 300 tysięcy głosów. Te imponujące wyniki pokazały, jak duże zaangażowanie wzbudza idea tworzenia przyjaznych i rozwijających kącików zabaw dla dzieci – mówi Dawid Kuczewski, manager ds. sprzedaży i marketingu w Kontri.
Zgłoszenia przyjmowane są od 4 listopada 2024 roku, na stronie konkursowej pod adresem kiddymoon.pl/konkurs, gdzie należy wypełnić krótki formularz. Głosowanie rozpoczyna się 25 listopada i potrwa do 13 grudnia 2024 roku. Codziennie każda osoba może oddać jeden głos na wybraną placówkę. 10 placówek z największa liczbą głosów zdobywa cenne nagrody marki Kiddymoon i Selonis, takie jak baseny z kulkami, piankowe place zabaw, namioty tipi, deski balansujące oraz książki wydawnictwa Tatarak.
Chcemy aby konkurs był czymś więcej niż rywalizacją o nagrody. Każda placówka, biorąca w nim udział, mobilizuje swoją lokalną wspólnotę do rywalizacji o jak największą liczbę głosów, wzmacniając przy tym więzi między dziećmi, rodzicami i nauczycielami. To wyjątkowa inicjatywa, która promuje wartości kolektywnego działania i zaangażowania w na rzecz społeczności lokalnej – dodaje Dawid Kuczewski.
Kiddymoon to polska marka należąca do Kontri sp. z o.o. Znana jest z wysokiej jakości zabawek dla dzieci, które inspirują rodziców do tworzenia bezpiecznych przestrzeni do zabawy. W ofercie znajdują się m.in. baseny z kulkami, piankowe place zabaw oraz plastikowe kulki, w szerokiej gamie kolorów i wzorów. Zabawki łączą w sobie bezpieczeństwo, jakość i estetykę, dzięki czemu zdobyły dużą popularność na rynkach całej Europy Zachodniej.
Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba
Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy
Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.
Konsument
Kobiety podchodzą ostrożne do pracowniczych planów kapitałowych. Większość z nich traktuje PPK jako poduszkę finansową
Z ponad 3,6 mln uczestników pracowniczych planów kapitałowych (PPK) 48 proc. stanowią kobiety – wynika z danych PFR Portal PPK. Zdaniem ekspertów podchodzą one bardzo ostrożnie do tego typu programów i starają się uzupełniać wiedzę na temat działania mechanizmów finansowych. Większość z nich traktuje PPK jako poduszkę finansową, ale coraz więcej osób widzi w nich instrument inwestycyjny.
Media
Maciej Rock: Nie mam ulubionego gatunku muzyki ani wykonawcy. Zetknięcie się z artystami wykonującymi muzykę rockową, mroczną czy disco polo jest niezwykle fascynujące
Prezenter tłumaczy, że rolą prowadzących „Must Be the Music” jest między innymi wspieranie i motywowanie uczestników programu, którzy stresują się przed wejściem na scenę. Wartością dodaną jest natomiast dla niego to, że może poznać artystów, którzy grają niezwykle różnorodną muzykę, i bywa tak, że jakieś wykonanie bądź utwór dosłownie „wbija go w fotel”. Maciej Rock zapewnia, że nie zamyka się na żaden gatunek. Często jakieś nietuzinkowe utwory odkrywa dzięki rekomendacjom znajomych.