Komunikaty PR

KIDS&Co. otwiera trzecie przedszkole w Krakowie w Quattro Business Park

2022-07-26  |  16:00
Biuro prasowe

 

KIDS&Co. – ogólnopolski operator przedszkoli komercyjnych, przybiurowcowych i firmowych uruchamia placówkę w nowoczesnym centrum biznesowo usługowym – Quattro Business Park. Przedszkole oraz żłobek zostaną otwarte już 1 września. Przygotowano w nich miejsca dla blisko 100 dzieci.

Trzecie placówka dołączyła do krakowskich punktów sieci zlokalizowanych w Enterprise Park na Starym Podgórzu oraz w Zabłocie Business Park. Nowo otwarte przedszkole oraz żłobek przeznaczone są dla blisko 100 dzieci – już od drugiego roku życia. Przestrzeń posiada nowoczesne, dobrze nasłonecznione i bezpiecznie urządzone sale. Sieć zapewnia również dostęp do komfortowego placu zabaw. Do dyspozycji rodziców będzie parking na terenie obiektu, który przez pierwsze 30 minut będzie bezpłatny.

Przedszkole na wyciągnięcie ręki

Przedszkole KIDS&Co. w krakowskim Quattro Business Park przy alei gen. Bora- Komorowskiego cały czas prowadzi zapisy. Do placówki swoje dzieci mogą zgłaszać rodzice pracujący w kompleksie biurowym bądź osoby prywatne, nie związane z obiektem.

Organizacja codzienności wokół miejsca zamieszkania i pracy jest bardzo istotna, dlatego nasze przedszkola znajdują się w okolicy osiedli, firm, a nawet bezpośrednio w biurowcach. Rozwijamy się w lokalizacjach, które zapewniają bliskość kompleksowej infrastruktury. Dzięki temu rodzice mają możliwość załatwienia wielu spraw – zarówno w kontekście prywatnym, jak i zawodowym – dosłownie w jednym miejscu – wyjaśnia Karina Trafna, prezes sieci KIDS&Co.

Placówki w Enterprise Park i Zabłocie Business Park już od chwili uruchomienia zapisów cieszyły się dużym zainteresowaniem wśród osób z niedalekich kompleksów mieszkalnych, jak i pracowników obydwu centrów biznesowych. Podobnie jest w przypadku placówki zlokalizowanej przy jednej z głównych arterii miasta, czyli w Quattro Business Park. To pokazuje, że bliskość przedszkola, zarówno od domu, jak i biura, znacząco ułatwia codzienne funkcjonowanie. I co ważniejsze – daje rodzicom poczcie komfortu psychicznego. Warto też pamiętać, że na przykład pracodawca może dofinansować czesne w przedszkolu dla dziecka pracownika, a to z kolei świetny argument rekrutacyjny – dodaje.

Unikalność wszystkich przedszkoli i żłobków KIDS&Co. opiera się na trzech filarach: dwujęzyczności, diecie makrobiotycznej oraz autorskim programie rozwoju umiejętności społecznych i inteligencji emocjonalnej opartym na elementach planu Daltońskiego.

KIDS&Co. z kolejnymi placówkami  

Przedszkole w krakowskim Quattro Business Park to kolejna placówka operatora KIDS&Co. w Polsce. Obecnie w kraju znajduje się 19 przedszkoli i żłobków sieci zarówno tych komercyjnych, jak i przybiurowcowych i firmowych. Placówki firmowe tworzone są ekskluzywnie dla pracowników danego przedsiębiorstwa i współfinansowane przez pracodawcę, tak aby z przedszkola mógł skorzystać każdy pracownik niezależnie od jego uposażenia. Z takiego rozwiązania skorzystały m.in. Fabryki Mebli „FORTE” w Suwałkach i Ostrowi Mazowieckiej oraz Infosys w Łodzi. Placówki przybiurowcowe powstają przy kompleksach biurowych i ich odbiorcami są przede wszystkim pracownicy tych biur, często wspierani przez pracodawców, dofinansowujących im tą usługę.

Krakowska placówka to trzecie przedszkole otwarte przez KIDS&Co. w województwie małopolskim. Z ofertą sieci można zapoznać się podczas regularnie organizowanych Dni Otwartych lub indywidualnych spotkań z dyrektorem przedszkola. Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Chcesz zapisać dziecko do przedszkola lub żłobka? — dwujęzyczne przedszkola KIDS&Co. (kids-co.pl).

We wrześniu KIDS&Co. uruchomi również nową placówkę w gdańskim centrum Alchemia II oraz w warszawskiej Elektrowni Powiśle. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba Biuro prasowe
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach
Dziecko Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
2024-12-20 | 10:10

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa

Edukacja sensoryczna, choć często postrzegana jako zabawa, ma fundamentalne znaczenie dla rozwoju dziecka. Żłobki i przedszkola, które świadomie wprowadzają aktywności stymulujące

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.