KIDS&Co. wkracza do prestiżowej Elektrowni Powiśle
Największa w Polsce sieć prywatnych, dwujęzycznych przedszkoli i żłobków rozpoczyna działalność w warszawskiej Elektrowni Powiśle. Nowa placówka będzie zarazem dwudziestą inwestycją firmy KIDS&Co. w Polsce. Otwarcie obiektu, w którym przewidziano miejsca dla blisko 80 dzieci, zaplanowano na początek września br.
W przedszkolu zlokalizowanym w popularnej lokalizacji na Powiślu znajdą się między innymi przestronne sale dla grupy 2, 3 i 4-latków, wyposażone w najwyższej jakości, nowoczesne meble oraz akcesoria umożliwiające aktywny rozwój dzieci. Placówka posiada ogrodzony, kameralny plac zabaw zlokalizowany na zewnątrz budynku. Rodzice będą mogli skorzystać z podziemnego parkingu Elektrowni, który w pierwszej godzinie postoju będzie bezpłatny.
Organizacja codzienności wokół miejsca zamieszkania i pracy jest bardzo istotna, dlatego nasze przedszkola znajdują się w okolicy osiedli, firm, a nawet bezpośrednio w biurowcach. Rozwijamy się w lokalizacjach, które zapewniają bliskość kompleksowej infrastruktury. Dzięki temu rodzice mają możliwość załatwienia wielu spraw – zarówno w kontekście prywatnym, jak i zawodowym – dosłownie w jednym miejscu. Nowy obiekt w Elektrowni Powiśle to nasza najbardziej prestiżowa lokalizacja. Jej wyjątkowe położenie zapewnia bliskość do wielu punktów mieszkalnych i biznesowych znajdujących się na Powiślu. Daje też szansę zagospodarowania wspólnego czasu po zajęciach - mówi Karina Trafna, Prezes sieci KIDS&Co.
Wielką zaletą nowego przedszkola przy ul. Zajęczej 4 jest lokalizacja. W pobliżu znajdują się między innymi: Centrum Nauki Kopernik, Biblioteka Uniwersytetu Warszawskiego i deptak nad Wisłą. Również sama Elektrownia Powiśle oferuje możliwość skorzystania z wielu usług, między innymi dzięki dostępności lokali gastronomicznych, handlowych oraz strefy beauty. Obok Elektrowni znajduje się też stacja metra.
KIDS&Co. w Elektrowni Powiśle będzie ósmym przedszkolem sieci w województwie mazowieckim. Rekrutacja do nowej placówki na warszawskim Powiślu trwa.
Dwujęzyczna przyszłość
KIDS&Co. to sieć dwujęzycznych komercyjnych przedszkoli zlokalizowanych między innymi przy firmach i w biurowcach. Unikalny koncept KIDS&Co. opiera się na trzech filarach: autorskim programie rozwoju umiejętności społecznych i inteligencji emocjonalnej korzystającym z elementów planu Daltońskiego oraz Montessori, dwujęzyczności oraz diecie makrobiotycznej. Kadra placówek stawia na rozwój kompetencji przyszłości - nauki samodzielnego myślenia, umiejętności współpracy, rozpoznawania i nazywania emocji oraz rozwoju zainteresowań i naturalnych talentów. Dwujęzyczność możliwa jest dzięki stałej obecności native speakerów (język angielski oraz hiszpański) oraz uwzględnieniu ponad 2000 godzin zajęć z wybranego języka obcego. Przedszkole oferuje również możliwość dopasowania diety do indywidualnych potrzeb dzieci.

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.