Komunikaty PR

KIDS&Co. z drugim przedszkolem w gdańskiej Alchemii!

2022-07-26  |  16:00
Biuro prasowe

KIDS&Co. – ogólnopolski operator przedszkoli komercyjnych, przybiurowcowych i firmowych uruchamia drugą placówkę w popularnym centrum biznesowo usługowym w Gdańsku Oliwie.  Placówka edukacyjna w kompleksie Alchemia II zostanie otwarta już 1 września.  Przygotowano w niej miejsca dla blisko 70 dzieci.

Przedszkole i żłobek w gdańskim centrum Alchemia II to druga placówka sieci KIDS&Co.
w województwie pomorskim. Dwujęzyczne przedszkole znajduje się w biurowcu Neon, będącym inwestycją firmy Torus. Placówka jest efektem współpracy dewelopera i operatora. Przedszkole przeznaczone jest dla blisko 70 dzieci już od drugiego roku życia. Inwestor zapewnia również dostęp do komfortowego placu zabaw, który zlokalizowany jest nieopodal placówki – na ogrodzonej i bezpiecznej przestrzeni.

Przedszkole na wyciągnięcie ręki

Przedszkole KIDS&Co. w gdańskiej Alchemii II cały czas prowadzi zapisy. Do placówki swoje dzieci mogą zgłaszać rodzice pracujący w kompleksie biurowym bądź osoby prywatne, nie związane z obiektem przy Grunwaldzkiej.

Organizacja codzienności wokół miejsca zamieszkania i pracy jest bardzo istotna, dlatego nasze przedszkola znajdują się w okolicy osiedli, firm, a nawet bezpośrednio w biurowcach. Rozwijamy się w lokalizacjach, które zapewniają bliskość kompleksowej infrastruktury. Dzięki temu rodzice mają możliwość załatwienia wielu spraw – zarówno w kontekście prywatnym, jak i zawodowym – dosłownie w jednym miejscu – wyjaśnia Karina Trafna, prezes sieci KIDS&Co.

Uruchomienie drugiej placówki w tej lokalizacji to odpowiedź na duże zainteresowanie rodziców. Już od chwili otwarcia pierwszego przedszkola otrzymaliśmy dużo zgłoszeń od osób z niedalekich kompleksów mieszkalnych, jak i pracowników centrum biznesowego Alchemia. To pokazuje, że bliskość placówki, zarówno od domu, jak i biura, znacząco ułatwia codzienne funkcjonowanie. I co ważniejsze – daje rodzicom poczcie komfortu psychicznego. Warto też pamiętać, że na przykład pracodawca może dofinansować czesne w przedszkolu dla dziecka pracownika, a to z kolei świetny argument rekrutacyjny – dodaje.

Unikalność wszystkich przedszkoli i żłobków KIDS&Co. opiera się na trzech filarach: dwujęzyczności, diecie makrobiotycznej oraz autorskim programie rozwoju umiejętności społecznych i inteligencji emocjonalnej opartym na elementach planu Daltońskiego.

KIDS&Co. z kolejnymi placówkami

Przedszkole z gdańskiej Alchemii II to kolejna placówka operatora KIDS&Co. w Polsce. Obecnie w kraju znajduje się 19 przedszkoli i żłobków sieci zarówno komercyjnych,  przybiurowcowych, jak i firmowych. Placówki firmowe tworzone są ekskluzywnie dla pracowników danego przedsięborstwa i współfinansowane przez pracodawcę, tak aby z przedszkola mógł skorzystać każdy pracownik niezależnie od jego uposażenia. Z takiego rozwiązania skorzystały m.in. Fabryki Mebli „FORTE” w Suwałkach i Ostrowi Mazowieckiej oraz Infosys w Łodzi. Placówki przybiurowcowe powstają przy kompleksach biurowych i ich odbiorcami są przede wszystkim pracownicy tych biur, często wspierani przez pracodawców, dofinansowujących im tą usługę.

Gdańska placówka to drugie przedszkole otwarte przez KIDS&Co. w województwie pomorskim. Z ofertą sieci można zapoznać się podczas regularnie organizowanych Dni Otwartych lub indywidualnych spotkań z dyrektorem przedszkola. Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Chcesz zapisać dziecko do przedszkola lub żłobka? — dwujęzyczne przedszkola KIDS&Co. (kids-co.pl).

We wrześniu KIDS&Co. otworzy również nowe placówki w innych częściach Polski, między innymi w Krakowie (Quattro Business Park) oraz w Warszawie (Elektrownia Powiśle).

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba Biuro prasowe
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach
Dziecko Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
2024-12-20 | 10:10

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa

Edukacja sensoryczna, choć często postrzegana jako zabawa, ma fundamentalne znaczenie dla rozwoju dziecka. Żłobki i przedszkola, które świadomie wprowadzają aktywności stymulujące

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.