Komunikaty PR

Kinowe Love w Atrium Kasztanowa

2023-02-06  |  10:00
Biuro prasowe

Już wkrótce Walentynki! Nie masz pomysłu na prezent walentynkowy, ale chcesz zaskoczyć ukochaną osobę? Weź udział w akcji „Kinowe Love” i wybierz się z drugą połówką do kina! W ten nietypowy sposób Atrium Kasztanowa zachęca klientów do celebrowania święta zakochanych. We wtorek, 14 lutego br. pilska galeria będzie rozdawać podwójne bilety do kina Helios. Warto sięgnąć po taką nagrodę!

 

Zakochani niecierpliwie czekają na Walentynki. Rozmarzeni myślą o swojej drugiej połówce, już planując ten najbardziej romantyczny dzień w roku. Atrium Kasztanowa ma propozycję na walentynkowy upominek dla zakochanych. Klienci, którzy 14 lutego zrobią zakupy w centrum za minimum 150 złotych (maksymalnie na dwóch kuponach) i zarejestrują swoje paragony w punkcie obsługi klienta, otrzymają podwójny bilet na dowolny seans do kina Helios, znajdującego się na terenie centrum. Każdy z pewnością znajdzie coś odpowiedniego dla siebie na dużym ekranie, gdyż repertuar jest bardzo bogaty i różnorodny. Zachęcamy do zapoznania się z aktualnym programem kina na stronie: https://www.helios.pl/28,Pila/StronaGlowna/. Łączna pula nagród przewidzianych w akcji wynosi 100 podwójnych biletów.

 

Z okazji Walentynek zaplanowaliśmy akcję stworzoną z myślą o tych, którzy szukają inspiracji prezentowych i chcą miło zaskoczyć bliską osobę, a jednocześnie są miłośnikami kina. W ramach eventu „Kinowe Love” rozdawać będziemy bilety do kina Helios za zakupy. Klienci, którzy zarejestrują swoje paragony w godzinach trwania promocji, otrzymają podwójny bilet na dowolny film. „Kinowe Love” to idealna okazja na celebrowanie Walentynek i wspólne wyjście do kina, po być może, dłuższej przerwie – mówi Marta Borsukiewicz, dyrektor Atrium Kasztanowa.

 

Kinowe Love odbędzie się 14 lutego w godzinach 12.00-20.00. Punkt obsługi klienta zlokalizowany będzie w pobliżu salonu Apart. Szczegółowy regulamin oraz dodatkowe informacje można znaleźć na stronie: https://atrium-kasztanowa.pl/.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba Biuro prasowe
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach
Dziecko Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
2024-12-20 | 10:10

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa

Edukacja sensoryczna, choć często postrzegana jako zabawa, ma fundamentalne znaczenie dla rozwoju dziecka. Żłobki i przedszkola, które świadomie wprowadzają aktywności stymulujące

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.