KittyBella w Atrium Reduta! Spotkaj się z idolką z okazji Dnia Dziecka
Już w sobotę, 1 czerwca, Atrium Reduta zamieni się w raj dla fanów gier wideo i świata YouTube. Z okazji Dnia Dziecka centrum handlowe na warszawskiej Ochocie odwiedzi gwiazda młodego pokolenia – youtuberka i streamerka KittyBella!
To będzie prawdziwa gratka dla wszystkich fanów gier wideo i świata YouTube. Już w sobotę, 1 czerwca warszawską Redutę odwiedzi youtuberka i streamerka – KittyBella. Jej kanał na YouTube bije rekordy popularności, a teraz fani będą mieli niepowtarzalną okazję, by poznać ją osobiście i zrobić sobie wspólne zdjęcie! Idolka dzieci i młodzieży spotka się z dziećmi i zaprosi ich do wspólnej zabawy.
Wydarzenie będzie doskonałą okazją dla pociech, które fascynuje świat nowych technologii i programowania. Redutę odwiedzą również specjaliści ze szkoły „Giganci Programowania”, którzy podczas warsztatów nauczą najmłodszych podstaw kodowania w grze Minecraft.
To nie koniec atrakcji! Uczestnicy mogą wziąć udział w konkursach i wygrać świetne nagrody! Dodatkowo na fanpage’u Atrium Reduta na Facebooku, na fanów KittyBelli czeka wyjątkowa gratka – możliwość wygrania prywatnego spotkania z gwiazdą! Śledźcie Facebooka Atrium Reduta, aby dowiedzieć się więcej!
Wydarzenie odbędzie się w najbliższą sobotę, 1 czerwca w Atrium Reduta i potrwa od godziny 11:00 do 16:00. Z KittyBellą fani będą mogli spotkać się od 12:00 do 15:00.
Więcej informacji nt. wydarzeń i aktualnej oferty centrum handlowego Reduta znajduje się na stronie internetowej galerii.
Odwiedź CH Focus i przeżyj wraz z Garfieldem niezwykłe przygody!
Port Łódź zaprasza do wspólnej zabawy i kibicowania
Fundacja Medicover "zdrowo zajęta" w 2023 r. – premiera raportu z działalności
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Klaudia Carlos: Dzięki abonamentowi Telewizja Polska realizuje swoją misję. Mogą być pokazywane wydarzenia kulturalne czy sportowe
Prezenterka uważa, że trzeba jak najszybciej uregulować kwestie dotyczące abonamentu radiowo-telewizyjnego. Jej zdaniem to powinien być solidny zastrzyk gotówki dla mediów publicznych, dzięki czemu mogłyby one realizować swoją misję na najwyższym poziomie. Prezenterka śniadaniówki wylicza, że z pieniędzy pochodzących z opłat od widzów i słuchaczy można organizować i transmitować chociażby ważne wydarzenia kulturalne czy sportowe.
Handel
Połowa Polaków nie potrafi odróżnić oryginalnego produktu od podróbki. Sklepy internetowe wdrożyły technologie blokujące nieautentyczne towary
Sprzedaż podrobionych produktów to jedno z najczęstszych oszustw w sieci. Z badań EUIPO wynika, że 14 proc. konsumentów w Polsce celowo kupiło podróbkę, a połowa miała problem z określeniem oryginalności zakupionego produktu. Klientom z pomocą idą sklepy internetowe. W ubiegłym roku technologie stosowane przez Amazon zablokowały globalnie sprzedaż 7 mln nieautentycznych towarów. Organizacje konsumenckie apelują z kolei do konsumentów o ostrożne podejście do niewiarygodnie niskich cen i zwracanie uwagi na detale.
Nauka
Uzdolnione psy tworzą złożone obrazy sensoryczne przedmiotów podobnie jak człowiek. Odkrycie może ułatwić badania nad talentem u ludzi
Naukowcy z Budapesztu zbadali grupę utalentowanych psów, które w odróżnieniu od większości swojego gatunku potrafią przyswoić nazwy ulubionych zabawek. Badanie przeprowadzone w ramach Family Dog Project dowodzi, że te psy mogą tworzyć obrazy mentalne przedmiotów – umieją powiązać nazwę danej zabawki z jej zapachem czy kształtem. To pierwsze na świecie badanie, które udokumentowało przypadki talentu u gatunku innego niż człowiek. Badanie może stanowić punkt wyjścia do lepszego zrozumienia tego, w jaki sposób tworzy się talent u ludzi.