Kocie harce w CH Targówek! Odwiedź centrum i poznaj rezolutną Kicię Kocię!
Wakacje już za nami, a dzieci wróciły do przedszkola. Z pomocą w adaptacji najmłodszych przyjdzie ich ulubienica, Kicia Kocia, wraz ze swoim braciszkiem Nunusiem. Już 20 i 21 września wesołe zwierzaki odwiedzą centrum handlowe Targówek i zaproszą dzieci do wspólnej zabawy. Na kocich przyjaciół czekać będzie mnóstwo atrakcji, m.in. edukacyjne gry i aktywności, konkursy oraz możliwość wspólnego zdjęcia z ulubionymi bohaterami.
Kicia Kocia – bohaterka serii ulubionych książek dla dzieci – już wkrótce odwiedzi warszawskie centrum handlowe Targówek, gdzie wspólnie z najmłodszymi fanami przeżyje moc fascynujących przygód.
Wydarzenie podzielono na kilka stref tematycznych, nawiązujących do przygód Kici Koci i jej brata Nunusia. W Strefie Foto pociechy będą mogły zrobić pamiątkowe zdjęcie w towarzystwie gigantycznych maskotek z bajki. Dla odważnych śmiałków przygotowano grę planszową na temat tajemniczego życia w lesie. Dzieci, poruszając się po polach planszy, będą rzucać wielką kostką do gry i odpowiadać na pytania zadane przez animatorkę. Zawodnicy, którzy dotrą do mety otrzymają słodkie upominki.
W strefie Wielkiej Zabawy mali miłośnicy łamigłówek wezmą udział w grze Memory polegającej na odnalezieniu i sparowaniu właściwych, pasujących do siebie obrazków. Z kolei na fanów puzzli czekać będą klocki XXL, z których trzeba złożyć grafikę nawiązującą do książeczki z serii o przygodach kotki. Dzieci będą mogły także spróbować swoich sił w grach multimedialnych ćwicząc koncentrację i pamięć. W strefie warsztatowej na małych artystów czekać będzie gigantyczna kolorowanka oraz zajęcia plastyczne.
Po emocjonującej zabawie przyjaciele Koci w specjalnej strefie będą mogli wykonać fantastyczne makijaże lub brokatowe tatuaże. Na wszystkich łasuchów czekać będzie również poczęstunek – pyszna wata cukrowa!
Wydarzenie odbędzie się w dniach 20-21 września, w godzinach 12:00-18:00 w centrum handlowym Targówek. Udział we wszystkich atrakcjach jest bezpłatny. Więcej informacji na temat wydarzeń oraz aktualnej oferty centrum można znaleźć pod adresem: https://atrium-targowek.pl/aktualnosci/.

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.