Komunikaty PR

Kolor dobrej zabawy

2020-08-18  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania png ( 0.33 MB )

Dzieci uwielbiają mnogość wzorów i faktur, chętnie sięgają też po barwne zabawki, przeglądają różnokolorowe książeczki czy tworzą rysunki. Badania, m.in. Joe Hallocka[1] czy dr Anny Franklin, potwierdzają, że ulubionym odcieniem kilkulatków jest… niebieski! Perfetti Van Melle i marka Chupa Chups zachęcają do wspólnej zabawy, dzięki gumie balonowej Colors, która barwi język właśnie na ten kolor, a dodatkowo pozwala na robienie balonów! Od początku lipca w kanałach online trwa kampania promująca gumy balonowe marki Chupa Chups o smakach: Tutti Frutti, Truskawka oraz Niebieska Malina (Colors).

Niebieski ma prawdopodobnie najwięcej tonów z całej palety znanych nam barw. Co ciekawe, kolor ten znajduje się na ponad połowie flag państw na świecie! Jest także najczęściej wybierany jako ulubiony – zarówno przez kobiety, jak i mężczyzn[2]. Nic dziwnego, przywodzi bowiem na myśl błękit nieba czy morskie fale, kojarzące się z odpoczynkiem. Co więcej, barwa niebieska łagodzi stres, zwiększa koncentrację i poprawia efektywność. Jej sympatycy uważani są za osoby spostrzegawcze, pozytywnie nastawione do życia oraz obdarzone dużą wyobraźnią i kreatywnością. Dokładnie takie są dzieci! – Słodycze koloryzujące i gumy balonowe Chupa Chups opracowaliśmy z myślą o wszystkich, którzy czują dziecięcą radość, ale w szczególności dla naszych najmłodszych konsumentów. Produkty te doskonale wpisują się w claim marki – „Forever Fun”, czyli wieczna zabawa i kojarzą się z beztroskimi chwilami – mówi Michał Bonecki, Consumer Marketing Manager Perfetti Van Melle Polska.

Malinowa zabawa

Matka natura oszczędnie wykorzystała niebieski, jeśli chodzi o owoce – oprócz jagód i borówek w zasadzie trudno o inne przykłady w tym kolorze. A jednak! Istnieje niebieska odmiana… maliny! – Uwielbiany przez dzieci kolor zainspirował nas do stworzenia pierwszej pod marką Chupa Chups, barwiącej język, gumy balonowej Colors. Guma o oryginalnym smaku niebieskiej maliny dostarcza mnóstwo frajdy. Do spontanicznej zabawy, którą kochają dzieci, zachęcają także pozostałe smaki gum balonowych Chupa Chups: Tutti Frutti i Truskawka – dodaje Michał Bonecki. Na początku lipca rozpoczęła się kampania mediowa promująca całą kategorię gum balonowych Chupa Chups. Działania komunikacyjne skupiają się w kanale online.

W portfolio PVM, oprócz gumy balonowej koloryzującej język, dostępne są także lizaki barwiące Chupa Chups Colors. Słodycze o smaku pomarańczy, coli i wiśni barwią język odpowiednio na pomarańczowo, czarno lub czerwono. – Największymi fanami barwiących język przysmaków są najmłodsi konsumenci, jednak frajdę ze wspólnej zabawy odkryją z pewnością również nieco starsi fani słodyczy, którzy czują w sobie dziecięcą energię mówi Michał Bonecki. Produkty oferowane są w zbiorczych opakowaniach po 10 sztuk – by każdy mógł się przyłączyć do zabawy!

A Ty? Który kolor wybierasz?

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba Biuro prasowe
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach
Dziecko Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
2024-12-20 | 10:10

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa

Edukacja sensoryczna, choć często postrzegana jako zabawa, ma fundamentalne znaczenie dla rozwoju dziecka. Żłobki i przedszkola, które świadomie wprowadzają aktywności stymulujące

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Joanna Kurowska: Żaden polski aktor nie dostał miliona dolarów za film. Gramy równie dobrze jak amerykańscy, a jesteśmy niedoceniani i hejtowani

Artystka nie ma żadnych wątpliwości – polska branża filmowa wymaga natychmiastowego uzdrowienia. Konieczne jest wprowadzenie gruntownych zmian po to, aby zapewnić aktorom lepsze warunki pracy, odpowiednie wynagrodzenie i wsparcie w sytuacjach kryzysowych. Joanna Kurowska zauważa, że honoraria w polskim kinie są rażąco niskie i chociażby w stosunku do zarobków amerykańskich gwiazd dysproporcja jest ogromna. Dla przykładu żaden polski aktor nie otrzymał jeszcze miliona dolarów za rolę, podczas gdy w USA takie kwoty są standardem.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Problemy społeczne

W Polsce rośnie liczba wykrywanych chorób przenoszonych drogą płciową. Coraz większa świadomość i możliwość testowania

Światowa Organizacja Zdrowia podaje, że na świecie codziennie odnotowuje się ponad milion nowych zakażeń chorób uleczalnych przenoszonych drogą płciową (STI). W rzeczywistości może ich być nawet wielokrotnie więcej. W Polsce tylko w 2023 roku wykryto ponad 5 tys. przypadków kiły, chlamydii i rzeżączki. Ze względu na tę samą drogę transmisji zakażenia choroby te często ze sobą współwystępują, a zakażenie jedną z nich zwiększa znacząco ryzyko zakażenia HIV.