Kolorowe pożegnanie wakacji w Atrium Biała!
Pożegnajmy FestiwaLove wakacje na wesoło i kolorowo! Przed nami ostatnia wakacyjna sobota pełna atrakcji w Atrium Biała! Na zakończenie lata, zapraszamy was 31 sierpnia do wspólnej, aktywnej zabawy. Będą ciekawe animacje, dużo dobrej rozrywki, konkursy, ulubione przysmaki najmłodszych, a także festiwal kolorów! Nie może was zabraknąć!
W ostatnią sobotę sierpnia wspólnie pożegnamy lato podczas Festiwalu Końca Wakacji. Uczcimy je zabawami we wszystkich kolorach lata! Aby pożegnać je z przytupem rozszerzyliśmy program o dodatkowe atrakcje.
Zaplanowaliśmy dla was tatuaże brokatowe i malowanie buziek, zaplatanie kolorowych warkoczyków (12.00-14.00, 15.00-17.00), a pomiędzy nimi odbędą się animacje taneczne i rodzinny konkurs budowania zamków z piasku (14.00-15.00). Dodatkowo, każdy kto lubi dobrą zabawę połączoną z rywalizacją, będzie mógł wytężyć siły w kuli z balonami i ogromnym dmuchanym torze przeszkód. A o każdej pełnej godzinie będziemy wspólnie podziwiać wyrzuty kolorów Holi, tworzących w powietrzu piękną, kolorową chmurę! Zadbamy też o dobry nastrój najmłodszych! Podczas wydarzenia dostępna będzie dla nich darmowa wata cukrowa oraz popcorn.
Mocnych wrażeń dostarczy maluchom zabawa na dmuchańcu lub eurobangee, z których korzystanie będzie bezpłatne po zalogowaniu do programu #maszokazje i aktywowaniu kuponu. To także ostatnia szansa, aby spędzić wolne chwile na naszej plaży z leżakami i palmami, położonej nieopodal molo nad stawem, przy Atrium Biała.
Odbywające się zajęcia i atrakcje pod hasłem „FestiwaLove wakacje” są bezpłatne. Aktywności zaplanowane są w godzinach 12.00-17.00. Wydarzenie zlokalizowane będzie na terenie zewnętrznym przy centrum handlowym, od strony molo.
Więcej informacji na stronie www.atrium-biala.pl oraz na profilu Fb: https://www.facebook.com/AtriumBiala.

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

W 2030 roku zetki będą stanowić jedną trzecią globalnej siły roboczej. Ich odmienne od starszej generacji oczekiwania zmienią podejście firm
Wśród kluczowych kryteriów, którymi przedstawiciele pokolenia Z kierują się przy wyborze pracodawcy, są: atrakcyjne wynagrodzenie, atmosfera w firmie i zachowanie równowagi między życiem zawodowym i prywatnym. Trzy czwarte managerów nie jest zadowolonych z młodych absolwentów szkół wyższych, wskazując na ich słabą motywację, brak profesjonalizmu i niskie umiejętności organizacyjne. Analitycy rynku pracy podnoszą, że aby przyciągnąć do siebie młode talenty i utrzymać je w strukturach firmy, pracodawcy muszą wprowadzić szereg zmian, szczególnie w zakresie kultury organizacyjnej.
Muzyka
Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.