Komunikaty PR

Koniec z kupą po pachy z Pampers Pants Stop & Protect!

2022-06-28  |  10:15
Biuro prasowe
Do pobrania 06 ( 0.32 MB )

 Kupa po pachy to temat dobrze znany rodzicom – zawsze pojawia się w najmniej oczekiwanym momencie i psuje wspólne chwile spędzane z maluchem. Wiąże się z nią stres, czasochłonne przebieranie i mycie dziecka. A gdyby tak zamienić kupę po pachy na ubaw po pachy? Marka Pampers przychodzi z rozwiązaniem i prezentuje nowe pieluchomajtki Pampers Pants ze specjalną kieszonką Stop & Protect zapobiegającą nieprzyjemnym niespodziankom.

Koniec z kupą po pachy

Pierwsze urodziny Twojego maluszka, rodzinny obiad w niedzielę, szybkie zakupy w hipermarkecie – w każdej z tych sytuacji może zdarzyć się ONA.  Niespodziewana kupka, zwana przez  rodziców  „kupą po pachy”. Wydostaje się poza pieluszkę brudząc nie tylko ciało dziecka, ale całe ubranko, a niekiedy nawet włosy! Sprawia dyskomfort dziecku i jest czynnikiem stresu wśród opiekunów. Z badań przeprowadzonych w 2021 roku na zlecenie marki Pampersa® wynika, że taki niespodziewany wyciek z pieluszki to jedno z największych zmartwień rodziców w całej Europie. Co więcej, 45% osób przyznało, że zdarza się to nawet kilka razy w tygodniu*. Z czego wynikają takie przykre „niespodzianki”? Wpływ na kupkę maluszka ma przede wszystkim dieta. Niezwykle ważne jest, aby powoli i uważnie wprowadzać nowe produkty do codziennych posiłków naszej pociechy.

- W czasie rozszerzania diety układ pokarmowy dziecka potrzebuje czasu, żeby przyzwyczaić się do trawienia nowych posiłków. Dieta malucha powinna stopniowo zmieniać się z opartej na mleku na dietę rodzinną. Pamiętaj, żeby wprowadzanie nowych posiłków odbywało się stopniowo, bo duże porcje nowości wprowadzane z dnia na dzień mogą skończyć się problemami z kupką! Zaparciami, biegunką, bólami brzucha. Kupa po pachy może zdarzać się częściej, jeśli w diecie dziecka jest zbyt dużo cukrów prostych. Unikaj nadmiaru owoców, musów owocowych, soków i przetworzonych zbóż (kleików, kaszek). Dbaj o urozmaicenie diety dziecka. Posiłki komponuj tak, żeby znalazły się w nich produkty zbożowe (np. kasza, pieczywo), źródła białka (np. mięso, strączki, jajka) i dodatek tłuszczu (oliwa, oleje) oraz owoce lub warzywa. I nie podawaj tylko gładkich przecierów, starsze niemowlaki i maluchy w drugim roku życia mogą i powinny żuć i gryźć jedzenie – to korzystne dla rozwoju mięśni twarzy, a na dodatek pobudza trawienie! – mówi Małgorzata Jackowska, dietetyk dziecięcy.

Ubaw po pachy z Pampers® Stop&Protect

Firma Procter and Gamble, właściciel marki Pampers nieustannie rozwija swoje produkty, tak aby jak najlepiej odpowiadały na potrzeby maluszków oraz ich opiekunów. Najnowsze pieluchomajtkach Pampers  mają  nowe rozwiązanie   - innowacyjną kieszonkę Stop & Protect™. Kieszonka znajduje się z tyłu pieluszki, aby przechwytywać  płynne kupki, zapobiegając przeciekom wędrującym w górę pleców dziecka i dalej.

Pieluchomajtki Pampers® z innowacyjną kieszonką Stop & Protect zapewniają komfort dziecku i rodzicom, dzięki następującym cechom:

  • Podwójnej osłonce wokół nogawek, która zapobiega przeciekaniu, zapewniając doskonałą ochronę
  • Pełnemu dopasowaniu 360° zapobiegającemu szczelinom i przeciekom również w  nocy
  • Ochrona przed przeciekaniem nawet do 12 godzin
  • Ulepszone szwy boczne, ułatwiające rozerwanie w trakcie zmiany pieluszki
  • Superchłonny materiał  chłonący wilogoć i utrzymujący ją z dala  do skóry dziecka
  • Kieszonka pomagająca zapobiegać wydostaniu się kupki z pieluszki  - Rodzicielstwo to nie tylko wiele pięknych chwil, ale również mnóstwo wyzwań. Do tych zaliczyć możemy niespodziewaną kupkę po pachy, która może zaburzyć nie tylko zabawę ale również rodzinne momenty. Marka Pampers wprowadza do swoich pieluchomajtek innowacyjną kieszonkę Stop & Protect, która zapobiega wydostaniu się nieczystości z pieluszki dziecka. Wierzymy, że dzięki zastosowaniu tego  rozwiązania  w produktach Pampers, kupkę po pachy zamienić będzie można na ubaw po pachy, by cieszyć się każdą chwilą z maluszkiem, bez stresu i obaw, że pojawi się niechciana „niespodzianka” – mówi Mariola Mirek, dyrektor  ds. komunikacji P&G.

Pieluszki marki Pampers® zostały przebadane dermatologiczne i są bezpieczne dla delikatnej skóry dziecka. Nowa innowacyjna kieszonka dostępna jest w pieluchomajtkach Pampers® Pants i Premium Care we wszystkich rozmiarach.. Pieluszki można znaleźć w sklepach wybranych sieci m.in. Carrefour, Kaufland, Auchan i Allegro.

Sugerowana cena detaliczna**:

  • Pampers® Pants rozm. 3, 6-11 kg (32  sztuki) –   33 zł
  • Pampers® Pants rozm. 4, 9-15 (30  sztuk) –   33 zł
  • Pampers® Pants rozm. 5, 12-17 kg (28 sztuk) –  33 zł
  • Pampers® Pants rozm. 6, 14-19 kg (25 sztuk) –    33 zł

*Ogólnoeuropejskie badanie dot. niepożądanych sytuacji związanych z pieluszką, wykonane na zlecenie marki Pampers, 2021

**Ceny na półce są ustalane przez dystrybutorów indywidualnie.

O Pampers

Od ponad 60 lat rodzice ufają marce Pampers i korzystają z produktów Pampers, pielęgnując swoje dzieci. Producentem pieluszek Pampers jest firma Procter & Gamble. Każdego dnia ponad 25 milionów dzieci ze 100 krajów na świecie nosi pieluszki Pampers. W portfolio marki znajduje się szeroki wybór pieluszek, chusteczek i pieluchomajtek, zaprojektowanych by zapewnić wygodę i ochronę dziecka na każdym etapie jego rozwoju. Po więcej informacji na temat marki Pampers zapraszamy na stronę www.pampers.pl

Procter&Gamble

P&G posiada jedno z najbardziej rozbudowanych portfolio wiodących marek, które cieszą się zaufaniem konsumentów na całym świecie. Są to m.in: Always®, AmbiPur®, Ariel®, Blend-a-med®, Fairy®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Vicks®. P&G prowadzi działalność w około 70 krajach. Zapraszamy na stronę http://www.pg.com , aby dowiedzieć się więcej o firmie P&G i jej markach.

Kontakt prasowy:

Procter & Gamble

Mariola Mirek

Dyrektor ds. Komunikacji w P&G Europa Centralna

tel: 668 458 401

mirek.m@pg.com

MSLGROUP

Gabriela Gajewska

Senior Account Executive

tel: 882 140 107

gabriela.gajewska@mslgroup.com

 

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba Biuro prasowe
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach
Dziecko Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
2024-12-20 | 10:10

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa

Edukacja sensoryczna, choć często postrzegana jako zabawa, ma fundamentalne znaczenie dla rozwoju dziecka. Żłobki i przedszkola, które świadomie wprowadzają aktywności stymulujące

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Ekonomiczna dostępność alkoholu rośnie. To zwiększa jego konsumpcję i prowadzi do uzależnień

Spożycie alkoholu w Polsce systematycznie wzrasta, co pociąga za sobą dziesiątki tysięcy przedwczesnych zgonów i koszty społeczno-ekonomiczne liczone w miliardach złotych rocznie. – W Polsce alkohol tanieje w stosunku do naszych zarobków, jego cena nie nadąża za wzrostem gospodarczym. A im wyższa dostępność ekonomiczna, tym wyższa konsumpcja. Alkohol jest według mnie absurdalnie tani – mówi dr hab. n. med. Łukasz Balwicki, krajowy konsultant ds. zdrowia publicznego. Jak ocenia, konieczna jest kompleksowa zmiana polityki podatkowej, dzięki której alkohol stałby się mniej dostępną ekonomicznie używką.

Transport

Co trzeci wypadek na kolei powoduje kierowca samochodu. Wciąż za mało skrzyżowań bezkolizyjnych

Ze statystyk Urzędu Transportu Kolejowego wynika, że w systemie kolejowym w Polsce co trzeci wypadek powodują kierowcy samochodów. Zdaniem eksperta najsłabszymi punktami w bezpieczeństwie na kolei są miejsca, w których tory przecinają się z drogami. Kierowcy zapominają, że droga hamowania pociągu jest bardzo długa, a samochód w starciu z lokomotywą jest bez szans.