Konkurs “Novakid’s MusicKid” – nagraj piosenkę i wygraj atrakcyjne nagrody!
Good One PR
ul. Edwarda Jelinka 38
01-402 Warszawa
karolina.kapusta|goodonepr.pl| |karolina.kapusta|goodonepr.pl
+ 48 796 996 211
www.goodonepr.pl
Internetowa szkoła języka angielskiego dla dzieci Novakid organizuje konkurs “Novakid’s MusicKid”, w którym do wygrania są wyjątkowe nagrody, a wśród nich nagranie w profesjonalnym studiu muzycznym z asystą znanego kompozytora Piotra Rubika! Aby wygrać, należy przesłać film z wykonaniem anglojęzycznej piosenki przez formularz na stronie konkursowej.
Novakid to internetowa szkoła językowa, która pomaga dzieciom w wieku 4-12 lat w nauce języka angielskiego online. Podstawą edukacji na platformie jest komunikacja i metoda pełnego fizycznego reagowania (tzw. total physical response), przypominająca naukę języka ojczystego. Proces edukacji jest prowadzony w formie zabawy i wzbogacają go takie rozwiązania, jak: wirtualna rzeczywistość, interakcja i grywalizacja, by jak najbardziej uatrakcyjnić najmłodszym naukę języka. Mali uczniowie mają do dyspozycji ponad 150 anglojęzycznych nauczycieli z całego świata.
W wokalnym konkursie Novakid zachęca wszystkie twórcze dzieci do podzielenia się swoją muzyczną pasją. Aby wziąć udział w “Novakid’s MusicKid” wystarczy wysłać nagranie anglojęzycznej piosenki, wykonanej samodzielnie przez dziecko. – Z doświadczenia pedagogów w Novakid wiemy, że prawdziwa pasja to najlepsza droga do ogólnego rozwoju najmłodszych. To właśnie pasja uczy wytrwałości, poszerza horyzonty i dodaje wiary w siebie. Dlatego też chcemy wspierać i motywować naszych uczniów do inwestowania w swoje zainteresowania i hobby. Z myślą o zdolnych dzieciach zdecydowaliśmy się zorganizować konkurs, który łączy w sobie zarówno talent wokalny, jak i naukę angielskich wyrażeń i słówek – mówi Max Azarov, CEO Novakid.
Konkurs skierowany jest do dzieci w wieku 4-12 lat i potrwa do 28.01.2021 r. Nagranie z wykonaniem anglojęzycznej piosenki (trwające 30-45 sekund) należy wysłać przez formularz na stronie https://new.novakid.pl/musickid lub umieścić umieścić film w publicznym poście w aplikacji Instagram i oznaczyć profil @novakidpolska. Konkurs podzielony jest na trzy tury. W każdej z nich Jury złożone z przedstawicieli Novakid oraz z Piotra Rubika wyłoni zwycięzcę poszczególnej tury i tym samym kandydata do Nagrody Głównej, przyznanej następnie w głosowaniu przez publiczność w dniach 31.01-05.02. W każdej z trzech tur przyznana zostanie również Nagroda Publiczności.
Nagroda Główna to nagranie piosenki w profesjonalnym studiu z asystą Piotra Rubika. Oprócz tego w puli nagród znajdują się: pakiety lekcji języka angielskiego na platformie Novakid, komplety pościeli Hop Design, książki dla dzieci od Grupy Wydawniczej Publicat S.A, lampki dziecięce od sklepu Lovely Home, słodkości marki Brześć, gry integracyjne Pytaki, kosmetyki Sylveco oraz vouchery do parku rozrywki Rabkoland od sklepu Juhasek!
Więcej informacji na temat konkursu można znaleźć tutaj: https://new.novakid.pl/musickid
Patronami medialnymi konkursu są: MamaDu.pl, Magazyn Dzieci, Supermamy.papilot.pl.

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.