Kot Mleczysław będzie edukować najmłodszych na temat żywienia

Katarzyna Bagińska
Publicon Sp. z.o.o.
Świdnicka
50-066 Wrocław
k.baginska|publicon.pl| |k.baginska|publicon.pl
693260235
www.publicon.pl
Na początku stycznia wystartował ogólnopolski program informacyjno-edukacyjny „Mamy kota na punkcie mleka” sfinansowany z Funduszu Promocji Mleka. Akcja skierowana jest do uczniów, nauczycieli oraz rodziców. Placówki edukacyjne mają szansę otrzymać materiały edukacyjne dla swoich podopiecznych oraz wygrać atrakcyjne nagrody.
Zmieniajmy nawyki poprzez zabawę
Tegoroczna edycja to kolejna odsłona znanej w całej Polsce akcji w szkołach. Młodzi rodzice coraz częściej świadomie podchodzą do tematu żywienia swoich dzieci. Idąc tym tropem, chcemy pomóc jeszcze lepiej zrozumieć, jak ważne jest to, co jemy. Na co dzień czyha wiele pokus, dlatego warto pokazać im alternatywę i to w wesołej wersji – we wsparciu z Kotem Mleczysławem i Mleczną Kitą
Bohaterzy biorą siłę z mleka!
Kot Mleczysław to jeden z ambasadorów akcji. Jego postać ma za zadanie w przyjemny dla dzieci sposób przekazać kluczowe informacje na temat wartości, jaką niesie ze sobą picie mleka i jak zdrowe jest ono dla naszego organizmu. Poprzednie akcje Polskiej Izby Mleka dowiodły, że stworzenie takiej maskotki to był strzał w dziesiątkę, a dzieci przywiązały się do jego postaci. W tegorocznej edycji jego misja wchodzi na nowy poziom – Mleczysław odkrywa swoje drugie oblicze jako superbohatera, który przed każdą przygodą wypija szklankę mleka, stając się nieustraszonym.
Szkoły i nauczyciele w słusznej sprawie
Podobnie jak w poprzednich latach, do akcji włączają się placówki edukacyjne oraz nauczyciele, którzy mają możliwość zgłaszania się do akcji i uzyskania materiałów dla dzieci – planów lekcji, kolorowanek, materiałów do nauki, łamigłówek, na których widnieje postać naszych superbohaterów. Bo czy istnieje lepszy sposób nauki niż poprzez zabawę? W trakcie trwania akcji (do grudnia 2022 r.) zainteresowani będą mieć szansę do wzięcia udziału w kilku konkursach z ciekawymi nagrodami – m.in. wizytą w szkole kota Mleczysława i jego koleżanki, Mlecznej Kity.
Wszystkie informacje dostępne są na stronie www.kochammleko.pl oraz na profilu „Mamy kota na punkcie mleka” na portalu Facebook.
Program „Mamy kota na punkcie mleka” jest sfinansowany z Funduszu Promocji Mleka.

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.