Kot Mleczysław będzie edukować najmłodszych na temat żywienia

Katarzyna Bagińska
Publicon Sp. z.o.o.
Świdnicka
50-066 Wrocław
k.baginska|publicon.pl| |k.baginska|publicon.pl
693260235
www.publicon.pl
Na początku stycznia wystartował ogólnopolski program informacyjno-edukacyjny „Mamy kota na punkcie mleka” sfinansowany z Funduszu Promocji Mleka. Akcja skierowana jest do uczniów, nauczycieli oraz rodziców. Placówki edukacyjne mają szansę otrzymać materiały edukacyjne dla swoich podopiecznych oraz wygrać atrakcyjne nagrody.
Zmieniajmy nawyki poprzez zabawę
Tegoroczna edycja to kolejna odsłona znanej w całej Polsce akcji w szkołach. Młodzi rodzice coraz częściej świadomie podchodzą do tematu żywienia swoich dzieci. Idąc tym tropem, chcemy pomóc jeszcze lepiej zrozumieć, jak ważne jest to, co jemy. Na co dzień czyha wiele pokus, dlatego warto pokazać im alternatywę i to w wesołej wersji – we wsparciu z Kotem Mleczysławem i Mleczną Kitą
Bohaterzy biorą siłę z mleka!
Kot Mleczysław to jeden z ambasadorów akcji. Jego postać ma za zadanie w przyjemny dla dzieci sposób przekazać kluczowe informacje na temat wartości, jaką niesie ze sobą picie mleka i jak zdrowe jest ono dla naszego organizmu. Poprzednie akcje Polskiej Izby Mleka dowiodły, że stworzenie takiej maskotki to był strzał w dziesiątkę, a dzieci przywiązały się do jego postaci. W tegorocznej edycji jego misja wchodzi na nowy poziom – Mleczysław odkrywa swoje drugie oblicze jako superbohatera, który przed każdą przygodą wypija szklankę mleka, stając się nieustraszonym.
Szkoły i nauczyciele w słusznej sprawie
Podobnie jak w poprzednich latach, do akcji włączają się placówki edukacyjne oraz nauczyciele, którzy mają możliwość zgłaszania się do akcji i uzyskania materiałów dla dzieci – planów lekcji, kolorowanek, materiałów do nauki, łamigłówek, na których widnieje postać naszych superbohaterów. Bo czy istnieje lepszy sposób nauki niż poprzez zabawę? W trakcie trwania akcji (do grudnia 2022 r.) zainteresowani będą mieć szansę do wzięcia udziału w kilku konkursach z ciekawymi nagrodami – m.in. wizytą w szkole kota Mleczysława i jego koleżanki, Mlecznej Kity.
Wszystkie informacje dostępne są na stronie www.kochammleko.pl oraz na profilu „Mamy kota na punkcie mleka” na portalu Facebook.
Program „Mamy kota na punkcie mleka” jest sfinansowany z Funduszu Promocji Mleka.

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Żywienie

Sylwia Bomba: Stosuję zasadę żywieniową 80/20. Raz w tygodniu jem z córką kebaba i organizm wybacza mi to
Influencerka przekonuje, że są takie momenty czy okoliczności, kiedy w swoim jadłospisie pozwala sobie na więcej. Jej zdaniem każdy powinien robić sobie taki „oszukany dzień” i spełniać wtedy swoje zachcianki żywieniowe. Oczywiście nie po to, żeby się najeść do syta, ale zaspokoić apetyt chociażby na coś słodkiego. Sylwia Bomba przyznaje, że do jej dietetycznych grzeszków należą: kebab, popcorn i cola.
Problemy społeczne
Duża zmiana w organizacji pracy w firmach. Elastyczność wśród najważniejszych oczekiwań pracowników

Dotychczasowe modele organizacji pracy w firmach nie zawsze odpowiadają na wyzwania przyszłości. Ostatnie lata zmieniły zasady gry na rynku pracy i teraz elastyczność liczy się na nim bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Elastyczny model pracy staje się jednym z bardziej oczekiwanych benefitów, a dla firm jest to sposób na przyciągnięcie talentów. Kolejnym jest wykorzystanie innowacyjnych narzędzi technologicznych. To jednak wymaga zarówno od pracowników, jak i od pracodawców zaangażowania w ciągłe podnoszenie kompetencji.
Gwiazdy
Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj

Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.