Komunikaty PR

Kreatywny i rodzinny #DzieńDzieckazBarbora

2022-05-31  |  10:00
Biuro prasowe

Wypełnienie wolnego czasu dzieciom w sposób, który rozwijałby ich potencjał i był okazją do budowania relacji, wymaga czasu, a właśnie jego w dzisiejszym zabieganym świecie brakuje najbardziej. W ciągu tygodnia możemy jednak  wygospodarować całkiem pokaźną przestrzeń na wspólne chwile z bliskimi, korzystając z możliwości zrobienia zakupów spożywczych „zdalnie” dzięki sklepowi internetowemu Barbora.pl.

Czy to możliwe, by będąc rodzicem, po powrocie do domu po całym dniu zajęć znaleźć czas dla swoich pociech i jeszcze zorganizować go tak, by mogły rozwijać swoją kreatywność?  Wbrew pozorom tak! Wystarczy zobaczyć, ile możemy go zyskać, odpuszczając stacjonarne zakupy i przemierzanie sklepowych alejek. Tylko co wówczas z obiadem? Z pomocą przychodzi Barbora – internetowy sklep spożywczy.

 – Jako firmie e-grocery szczególnie zależy nam na tym, by rodziny miały jak najwięcej czasu dla siebie. Z Dnia Dziecka – zaproponowaliśmy rodzicom i dzieciom niewymagającą większych przygotowań rozrywkę, która nie tylko pozwoli wypełnić wolny czas, ale również pomoże spędzić te wyjątkowe, wspólne chwile kreatywnie i z pomysłem. – mówi Agnieszka Śliwka-Stachowiak, Kierownik Marketingu i PR

Kurierzy Barbory wraz z zakupami dostarczą do domów niepozorny materiał do zabawy o wielkich możliwościach – papierowe torby! Girlandy o dowolnym kształcie, zwierzęca maska, a nawet zabawna, imprezowa peruka – kto by pomyślał, że można je wykorzystać na tak wiele sposobów i jeszcze dobrze się przy tym bawić, ćwicząc do tego precyzję i skupienie.  

Jeśli dziecko nie przepada za wycinankami, idealną alternatywą dla młodego artysty i jego mamy będzie wspólne kolorowanie. I to nie byle jakie! Ze strony Barbory można całkowicie za darmo pobrać niezwykle przyjemną dla oka rysowaną historyjkę pewnej rodziny, która także postanowiła oszczędzić czas dzięki zakupom online. Tylko od nas zależy, jakich barw nadamy tej opowiastce. Warto wspomnieć, że kolorowanie to nie tylko zabawa. Kolorowanki pomagają dziecku rozwijać zdolności manualne, ćwiczyć koordynację wzrokowo-ruchową, co później przekłada się na umiejętność pisania. Nie mówiąc już o tym, że kolorowanie po prostu wciąga! Nie bez powodu jakiś czas temu były tak popularne również wśród dorosłych. Nie ma chyba więc lepszej formy spędzania czasu niż taki, który dostarcza frajdy i dziecku, i mamie.

Mimo iż Dzień Dziecka przypada tylko raz w roku, firmie Barbora marzy się, by nastrój mu towarzyszący trwał nieprzerwanie, a rodziny znajdowały czas i energię na wspólne aktywności. Nie odejmiemy rodzicom wszystkich obowiązków, ale zakupami zajmiemy się z przyjemnością!

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum Biuro prasowe
2025-06-12 | 06:00

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Gliwice dołączyły do ogólnopolskiej sieci Amazon STEM Kindlotek – przestrzeni edukacyjnych wspierających rozwój dzieci i młodzieży w obszarach nauk ścisłych
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Motoryzacja

Edukacja

Poznanie osobowości kota kluczem do prawidłowej opieki nad nim. Wsparciem może być spotkanie z behawiorystą

Z ogólnopolskiego badania „Zachowanie, osobowość i codzienność kotów” przeprowadzonego przez WHISKAS wynika, że aż 85 proc. opiekunów traktuje koty jako pełnoprawnych członków rodziny, 65 proc. uważa je za swoich najlepszych przyjaciół, a 61 proc. – za powierników codziennych myśli i emocji. Koty potrzebują jednak odpowiedzialnej opieki. Podobnie jak ludzie, mają różne typy osobowości i potrzeby behawioralne, których zaspokajanie jest kluczem do osiągnięcia kociego dobrostanu. W przypadku zauważenia niepokojących objawów u swojego pupila pomocna może być rozmowa z behawiorystą.

Media

Hubert Urbański: Teraz uczestnicy „Milionerów” przejdą wieloetapowe castingi. Chcemy mieć osoby z największą wiedzą

Gospodarz teleturnieju zdradza, że teraz format nagrywany jest w bardziej nowoczesnym studio. Zmieniły się także zasady castingu. Zanim bowiem dany uczestnik zostanie zaproszony do studia i stanie do walki o nagrodę główną, musi przejść wnikliwą weryfikację online. Hubert Urbański uważa, że pozwala to na dokładniejszą ocenę potencjału każdego kandydata i w ten sposób udaje się wybrać najlepszych z najlepszych, więc poziom będzie niezwykle wysoki.