Komunikaty PR

Kreatywny i rodzinny #DzieńDzieckazBarbora

2022-05-31  |  10:00
Biuro prasowe

Wypełnienie wolnego czasu dzieciom w sposób, który rozwijałby ich potencjał i był okazją do budowania relacji, wymaga czasu, a właśnie jego w dzisiejszym zabieganym świecie brakuje najbardziej. W ciągu tygodnia możemy jednak  wygospodarować całkiem pokaźną przestrzeń na wspólne chwile z bliskimi, korzystając z możliwości zrobienia zakupów spożywczych „zdalnie” dzięki sklepowi internetowemu Barbora.pl.

Czy to możliwe, by będąc rodzicem, po powrocie do domu po całym dniu zajęć znaleźć czas dla swoich pociech i jeszcze zorganizować go tak, by mogły rozwijać swoją kreatywność?  Wbrew pozorom tak! Wystarczy zobaczyć, ile możemy go zyskać, odpuszczając stacjonarne zakupy i przemierzanie sklepowych alejek. Tylko co wówczas z obiadem? Z pomocą przychodzi Barbora – internetowy sklep spożywczy.

 – Jako firmie e-grocery szczególnie zależy nam na tym, by rodziny miały jak najwięcej czasu dla siebie. Z Dnia Dziecka – zaproponowaliśmy rodzicom i dzieciom niewymagającą większych przygotowań rozrywkę, która nie tylko pozwoli wypełnić wolny czas, ale również pomoże spędzić te wyjątkowe, wspólne chwile kreatywnie i z pomysłem. – mówi Agnieszka Śliwka-Stachowiak, Kierownik Marketingu i PR

Kurierzy Barbory wraz z zakupami dostarczą do domów niepozorny materiał do zabawy o wielkich możliwościach – papierowe torby! Girlandy o dowolnym kształcie, zwierzęca maska, a nawet zabawna, imprezowa peruka – kto by pomyślał, że można je wykorzystać na tak wiele sposobów i jeszcze dobrze się przy tym bawić, ćwicząc do tego precyzję i skupienie.  

Jeśli dziecko nie przepada za wycinankami, idealną alternatywą dla młodego artysty i jego mamy będzie wspólne kolorowanie. I to nie byle jakie! Ze strony Barbory można całkowicie za darmo pobrać niezwykle przyjemną dla oka rysowaną historyjkę pewnej rodziny, która także postanowiła oszczędzić czas dzięki zakupom online. Tylko od nas zależy, jakich barw nadamy tej opowiastce. Warto wspomnieć, że kolorowanie to nie tylko zabawa. Kolorowanki pomagają dziecku rozwijać zdolności manualne, ćwiczyć koordynację wzrokowo-ruchową, co później przekłada się na umiejętność pisania. Nie mówiąc już o tym, że kolorowanie po prostu wciąga! Nie bez powodu jakiś czas temu były tak popularne również wśród dorosłych. Nie ma chyba więc lepszej formy spędzania czasu niż taki, który dostarcza frajdy i dziecku, i mamie.

Mimo iż Dzień Dziecka przypada tylko raz w roku, firmie Barbora marzy się, by nastrój mu towarzyszący trwał nieprzerwanie, a rodziny znajdowały czas i energię na wspólne aktywności. Nie odejmiemy rodzicom wszystkich obowiązków, ale zakupami zajmiemy się z przyjemnością!

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba Biuro prasowe
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach
Dziecko Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
2024-12-20 | 10:10

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa

Edukacja sensoryczna, choć często postrzegana jako zabawa, ma fundamentalne znaczenie dla rozwoju dziecka. Żłobki i przedszkola, które świadomie wprowadzają aktywności stymulujące

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Ekonomiczna dostępność alkoholu rośnie. To zwiększa jego konsumpcję i prowadzi do uzależnień

Spożycie alkoholu w Polsce systematycznie wzrasta, co pociąga za sobą dziesiątki tysięcy przedwczesnych zgonów i koszty społeczno-ekonomiczne liczone w miliardach złotych rocznie. – W Polsce alkohol tanieje w stosunku do naszych zarobków, jego cena nie nadąża za wzrostem gospodarczym. A im wyższa dostępność ekonomiczna, tym wyższa konsumpcja. Alkohol jest według mnie absurdalnie tani – mówi dr hab. n. med. Łukasz Balwicki, krajowy konsultant ds. zdrowia publicznego. Jak ocenia, konieczna jest kompleksowa zmiana polityki podatkowej, dzięki której alkohol stałby się mniej dostępną ekonomicznie używką.

Transport

Co trzeci wypadek na kolei powoduje kierowca samochodu. Wciąż za mało skrzyżowań bezkolizyjnych

Ze statystyk Urzędu Transportu Kolejowego wynika, że w systemie kolejowym w Polsce co trzeci wypadek powodują kierowcy samochodów. Zdaniem eksperta najsłabszymi punktami w bezpieczeństwie na kolei są miejsca, w których tory przecinają się z drogami. Kierowcy zapominają, że droga hamowania pociągu jest bardzo długa, a samochód w starciu z lokomotywą jest bez szans.