Kreatywny i rodzinny #DzieńDzieckazBarbora
Wypełnienie wolnego czasu dzieciom w sposób, który rozwijałby ich potencjał i był okazją do budowania relacji, wymaga czasu, a właśnie jego w dzisiejszym zabieganym świecie brakuje najbardziej. W ciągu tygodnia możemy jednak wygospodarować całkiem pokaźną przestrzeń na wspólne chwile z bliskimi, korzystając z możliwości zrobienia zakupów spożywczych „zdalnie” dzięki sklepowi internetowemu Barbora.pl.
Czy to możliwe, by będąc rodzicem, po powrocie do domu po całym dniu zajęć znaleźć czas dla swoich pociech i jeszcze zorganizować go tak, by mogły rozwijać swoją kreatywność? Wbrew pozorom tak! Wystarczy zobaczyć, ile możemy go zyskać, odpuszczając stacjonarne zakupy i przemierzanie sklepowych alejek. Tylko co wówczas z obiadem? Z pomocą przychodzi Barbora – internetowy sklep spożywczy.
– Jako firmie e-grocery szczególnie zależy nam na tym, by rodziny miały jak najwięcej czasu dla siebie. Z Dnia Dziecka – zaproponowaliśmy rodzicom i dzieciom niewymagającą większych przygotowań rozrywkę, która nie tylko pozwoli wypełnić wolny czas, ale również pomoże spędzić te wyjątkowe, wspólne chwile kreatywnie i z pomysłem. – mówi Agnieszka Śliwka-Stachowiak, Kierownik Marketingu i PR
Kurierzy Barbory wraz z zakupami dostarczą do domów niepozorny materiał do zabawy o wielkich możliwościach – papierowe torby! Girlandy o dowolnym kształcie, zwierzęca maska, a nawet zabawna, imprezowa peruka – kto by pomyślał, że można je wykorzystać na tak wiele sposobów i jeszcze dobrze się przy tym bawić, ćwicząc do tego precyzję i skupienie.
Jeśli dziecko nie przepada za wycinankami, idealną alternatywą dla młodego artysty i jego mamy będzie wspólne kolorowanie. I to nie byle jakie! Ze strony Barbory można całkowicie za darmo pobrać niezwykle przyjemną dla oka rysowaną historyjkę pewnej rodziny, która także postanowiła oszczędzić czas dzięki zakupom online. Tylko od nas zależy, jakich barw nadamy tej opowiastce. Warto wspomnieć, że kolorowanie to nie tylko zabawa. Kolorowanki pomagają dziecku rozwijać zdolności manualne, ćwiczyć koordynację wzrokowo-ruchową, co później przekłada się na umiejętność pisania. Nie mówiąc już o tym, że kolorowanie po prostu wciąga! Nie bez powodu jakiś czas temu były tak popularne również wśród dorosłych. Nie ma chyba więc lepszej formy spędzania czasu niż taki, który dostarcza frajdy i dziecku, i mamie.
Mimo iż Dzień Dziecka przypada tylko raz w roku, firmie Barbora marzy się, by nastrój mu towarzyszący trwał nieprzerwanie, a rodziny znajdowały czas i energię na wspólne aktywności. Nie odejmiemy rodzicom wszystkich obowiązków, ale zakupami zajmiemy się z przyjemnością!

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Piotr Zelt: Pęknięcie w Polsce jest bardzo głębokie. Myślę, że strona zwycięska w tych wyborach zadba o to, żeby te podziały były coraz głębsze
Aktor nie ukrywa swojego rozgoryczenia wynikiem wyborów prezydenckich. Jego zdaniem podziały w naszym kraju są tak głębokie, że Karol Nawrocki nigdy nie będzie prezydentem wszystkich Polaków. Piotr Zelt uważa, że minimalne zwycięstwo kandydata popieranego przez PiS może mieć dalsze niekorzystne konsekwencje. Zastanawia się więc, jaka przyszłość nas czeka, a jego rokowania raczej nie są nasycone optymizmem.
Farmacja
Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie. Dzięki temu odciążone są europejskie systemy zdrowotne

Każdego roku Europejczycy leczą samodzielnie ok. 1,2 mld drobnych dolegliwości, w tym przeziębienie czy niestrawność. Zdaniem ekspertów wzmocnienie tych kompetencji społeczeństwa może być remedium na braki kadrowe w opiece zdrowotnej i jej deficyt budżetowy. Sięganie po leki bez recepty (OTC), suplementy diety i wyroby lecznicze pozwala uniknąć ok. 120 mln konsultacji lekarskich w skali roku, co odpowiada pracy nawet 36 tys. lekarzy pierwszego kontaktu. Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie – wynika z danych przedstawionych podczas 61. konferencji AESGP, która odbyła się w Warszawie.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.