Komunikaty PR

KTG Pregnabit zadba o bezpieczeństwo ciężarnych w gminie Kurów

2021-03-01  |  01:00
Biuro prasowe

Innowacyjna firma telemedyczna Nestmedic S.A. w ramach umowy z Gminą Kurów (woj. Lubelskie) udostępniła urządzenia KTG Pregnabit. Ciężarne kobiety zameldowane na terenie gminy mogą bezpłatnie wypożyczyć system do zdalnego monitorowania dobrostanu płodu. Pilotażowy projekt obejmuje 60 wypożyczeń na okres 4 tygodni i obowiązuje do końca 2021 roku.

Telemedyczne urządzenie KTG Pregnabit pozwala na przeprowadzanie badania w dowolnym miejscu i czasie, bez konieczności wizyty w szpitalu. Usługa dostępna jest 24 h/7. Zapisy KTG są na bieżąco analizowane przez specjalistów Medycznego Centrum Telemonitoringu. Wykwalifikowany personel medyczny jest w stałym kontakcie z pacjentką i w przypadku nieprawidłowości w badaniu wdraża odpowiednie procedury, z wezwaniem karetki włącznie.

- Współpraca z gminą Kurów to pilotażowy projekt, który nie tylko zwiększy dostępność do zdalnej opieki medycznej dla ciężarnych kobiet, ale ma również na celu promocję rozwiązań telemedycznych, które
w dobie panującej pandemii COVID-19 w wielu przypadkach są bezpieczną alternatywą dla tradycyjnych wizyt w placówkach medycznych –
komentuje Jacek Gnich, prezes spółki Nestmedic.

O wypożyczenie urządzenia KTG Pregnabit mogą ubiegać się ciężarne kobiety w ciąży pojedynczej zamieszkałe w gminie Kurów po ukończeniu 32 tygodnia ciąży. Szczegółowe informacje oraz formularz zgłoszeniowy dostępne są na stronie: https://bit.ly/3aWWvGw.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba Biuro prasowe
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach
Dziecko Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
2024-12-20 | 10:10

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa

Edukacja sensoryczna, choć często postrzegana jako zabawa, ma fundamentalne znaczenie dla rozwoju dziecka. Żłobki i przedszkola, które świadomie wprowadzają aktywności stymulujące

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.