Lewiatan z pomocą dla najmłodszych
PSH Lewiatan od lat angażuje się w inicjatywy na rzecz potrzebujących ze swojej najbliższej okolicy. W związku z tegoroczną edycją „Wieczoru Marzeń w Zoo” organizowanego przez Fundację Dziecięca Fantazja, sieć dołączyła do listy sponsorów wydarzenia.To już 16. odsłona wydarzenia poświęconego podopiecznym fundacji i ich najbliższym.
Bliskość, partnerstwo, przedsiębiorczość i odpowiedzialność to cechy, którymi w Lewiatanie kierujemy się już od ponad 25 lat. Wiemy, jak ważne jest wzajemne wsparcie i solidarna pomoc, dlatego staramy się systematycznie angażować w działania pomocowe na rzecz potrzebujących. „Wieczór marzeń” to wyjątkowy projekt organizowany z myślą o najmłodszych, dlatego tym bardziej cieszymy się, że pomimo nadzwyczajnej sytuacji wywołanej pandemią udało się zrealizować już 16. edycję tej szczytnej inicjatywy, a my jako PSH Lewiatan mogliśmy być także jego częścią – mówi Marcin Poniatowski, Członek Zarządu ds. marketingu Lewiatan Holding.
„Wieczór Marzeń w ZOO” to część projektu Gale dla Młodych Bohaterów, który składa się z serii inspirujących wydarzeń organizowanych na rzecz chorych dzieci i ich rodzin. Dotychczas wydarzenie odbywało się w Dzień Dziecka, ale w związku z pandemią tegoroczna edycja została przeniesiona na koniec lata. We wsparcie zaangażowały się 22 firmy, wśród których znalazła się PSH Lewiatan. Fundusze przekazane przez tegorocznych sponsorów zostały przeznaczone na paczki prezentowe dla najmłodszych oraz pokrycie kosztów organizacyjnych wydarzenia.
Odwiedź CH Focus i przeżyj wraz z Garfieldem niezwykłe przygody!
Port Łódź zaprasza do wspólnej zabawy i kibicowania
Fundacja Medicover "zdrowo zajęta" w 2023 r. – premiera raportu z działalności
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Klaudia Carlos: Dzięki abonamentowi Telewizja Polska realizuje swoją misję. Mogą być pokazywane wydarzenia kulturalne czy sportowe
Prezenterka uważa, że trzeba jak najszybciej uregulować kwestie dotyczące abonamentu radiowo-telewizyjnego. Jej zdaniem to powinien być solidny zastrzyk gotówki dla mediów publicznych, dzięki czemu mogłyby one realizować swoją misję na najwyższym poziomie. Prezenterka śniadaniówki wylicza, że z pieniędzy pochodzących z opłat od widzów i słuchaczy można organizować i transmitować chociażby ważne wydarzenia kulturalne czy sportowe.
Handel
Połowa Polaków nie potrafi odróżnić oryginalnego produktu od podróbki. Sklepy internetowe wdrożyły technologie blokujące nieautentyczne towary
Sprzedaż podrobionych produktów to jedno z najczęstszych oszustw w sieci. Z badań EUIPO wynika, że 14 proc. konsumentów w Polsce celowo kupiło podróbkę, a połowa miała problem z określeniem oryginalności zakupionego produktu. Klientom z pomocą idą sklepy internetowe. W ubiegłym roku technologie stosowane przez Amazon zablokowały globalnie sprzedaż 7 mln nieautentycznych towarów. Organizacje konsumenckie apelują z kolei do konsumentów o ostrożne podejście do niewiarygodnie niskich cen i zwracanie uwagi na detale.
Nauka
Uzdolnione psy tworzą złożone obrazy sensoryczne przedmiotów podobnie jak człowiek. Odkrycie może ułatwić badania nad talentem u ludzi
Naukowcy z Budapesztu zbadali grupę utalentowanych psów, które w odróżnieniu od większości swojego gatunku potrafią przyswoić nazwy ulubionych zabawek. Badanie przeprowadzone w ramach Family Dog Project dowodzi, że te psy mogą tworzyć obrazy mentalne przedmiotów – umieją powiązać nazwę danej zabawki z jej zapachem czy kształtem. To pierwsze na świecie badanie, które udokumentowało przypadki talentu u gatunku innego niż człowiek. Badanie może stanowić punkt wyjścia do lepszego zrozumienia tego, w jaki sposób tworzy się talent u ludzi.