Lidl Polska oferuje drewniane zabawki w promocyjnej cenie!
Niebawem rozpocznie się sezon świąteczny, więc warto już teraz pomyśleć o prezentach dla najmłodszych – najlepiej, by były to zabawki, które rozbudzą kreatywność dziecka i zapewnią mu wiele godzin wspaniałej zabawy. To kryterium spełniają zestawy Playtive, dostępne od poniedziałku 7 listopada w sklepach Lidl Polska!
Drewniane zabawki są ponadczasowe – wytrzymałe, bezpieczne i ekologiczne. Dzięki nim dziecko może ćwiczyć zręczność oraz wyobraźnię przestrzenną. Już 7 listopada w sklepach Lidl Polska pojawią się nowe zabawki Playtive, w tym – drewniane kolejki, różniące się wielkością, ale także tematyką – do wyboru będzie aż 10 zestawów (m.in. gospodarstwo, straż pożarna, dżungla, dworzec główny, plac budowy, stacja kosmiczna). Co ważne, poszczególne zestawy są ze sobą kompatybilne – nic nie stoi na przeszkodzie, by połączyć dwa, trzy albo wszystkie dziesięć i stworzyć niepowtarzalną krainę. Brak ograniczeń w realizowaniu własnych projektów zachęca dziecko do eksperymentowania. Każdy zestaw składa się z ok. 30- 50 elementów, niektóre z nich mają dodatkowe funkcje. Przykładowo, statek kosmiczny wydaje dźwięki,
a tablica na miniaturowym dworcu jest podświetlana. Ceny 5 podstawowych zestawów wynoszą 149 zł/ 1 zestaw, te bardziej rozbudowane kosztują 199 zł lub 249 zł. Nie znaczy to jednak, że nie można kupić ich taniej – od poniedziałku 7 listopada do środy 9 listopada, przy zakupie dwóch zestawów, tańszy z nich zostanie przeceniony o 30%! Warto podkreślić, że kolejka Playtive jest bezpieczna nawet dla małych dzieci – poszczególne elementy są na tyle duże, że mogą się nimi bawić już trzylatki. Ponadto zestawy da się rozbudowywać, dokupując osobno drewniane pojazdy (cena za 3 sztuki wynosi 14,99 zł), elektryczne lokomotywy (39,99 zł/ 1 zestaw) lub inne akcesoria, takie jak dźwig z ruchomymi elementami i magnesem (59,99 zł/ 1 zestaw).
Drewniane kuchnia i toaletka
Oferta zabawek marki Playtive jest znacznie bogatsza. Od 7 listopada klienci sklepów Lidl Polska będą mogli kupić także drewnianą kuchnię z bogatym zestawem akcesoriów (m.in. zabawkowymi sztućcami, patelnią, garnkiem itp.) za 299 z/ 1 zestaw. Wyposażono ją w zegar z ruchomymi wskazówkami, obrotowy kran, mikrofalówkę, lodówkę z kostkarką do lodu, piekarnik oraz kuchenkę. Kuchnią mogą bawić się dzieci w każdym wieku; rozwija wyobraźnię i po prostu sprawia radość. Warto dokupić do niej zabawkowe produkty spożywcze (np. tort, owoce) – do wyboru jest aż 5 zestawów, każdy za 29,99 zł. Ciekawą alternatywą dla kuchni jest toaletka – sprzedawana w tej samej cenie i również wykonana z drewna. Oprócz tego w nowej ofercie sklepów Lidl Polska znajdą się interaktywne lalki (79,90 zł/ 1 zestaw) i akcesoria do nich, np. łóżeczko turystyczne i krzesełko do karmienia (129 zł/ 1 zestaw). Od poniedziałku 7 listopada do środy 9 listopada zabawki są objęte specjalną akcją promocyjną – przy zakupie dwóch, cena drugiej z nich (tańszej) zostanie obniżona o 30%!

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.