Lidl Polska przygotował specjalną ofertę z okazji Dnia Nauczyciela!
W piątek, 14 października, wypada Dzień Nauczyciela. To doskonała okazja, aby podziękować wszystkim pedagogom za ich wysiłek, włożony w codzienną pracę. Lidl Polska przygotował na Dzień Nauczyciela specjalną ofertę, która obejmuje storczyki oraz praliny w atrakcyjnych cenach.
Nauczyciele nie tylko edukują młodych ludzi, ale też dają dobry przykład i wspierają rodziców w wychowywaniu. Właśnie dlatego zawód nauczyciela uchodzi za jeden z najważniejszych i najbardziej wymagających. Obchodzony 14 października Dzień Nauczyciela jest doskonałą okazją, by podziękować pedagogom za ich pracę.
Szukając odpowiedniego podarunku, warto odwiedzić sklepy Lidl Polska, w których można kupić piękne kwiaty w niskich cenach, na przykład: polskie storczyki dwupędowe (39,99 zł/ 1 szt.), amarylisy (19,99 zł/ 1 szt.) oraz efektowne storczyki w szklanej tubie (59,99 zł/ 1 szt.) W piątek 14 października w sklepach sieci będą sprzedawane także czekoladki w różnych smakach, przy czym drugie opakowanie zostanie objęte rabatem 80%! Taki prezent z pewnością osłodzi życie niejednemu nauczycielowi.

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.