Lidl Polska przygotował specjalną ofertę z okazji Dnia Nauczyciela!
W piątek, 14 października, wypada Dzień Nauczyciela. To doskonała okazja, aby podziękować wszystkim pedagogom za ich wysiłek, włożony w codzienną pracę. Lidl Polska przygotował na Dzień Nauczyciela specjalną ofertę, która obejmuje storczyki oraz praliny w atrakcyjnych cenach.
Nauczyciele nie tylko edukują młodych ludzi, ale też dają dobry przykład i wspierają rodziców w wychowywaniu. Właśnie dlatego zawód nauczyciela uchodzi za jeden z najważniejszych i najbardziej wymagających. Obchodzony 14 października Dzień Nauczyciela jest doskonałą okazją, by podziękować pedagogom za ich pracę.
Szukając odpowiedniego podarunku, warto odwiedzić sklepy Lidl Polska, w których można kupić piękne kwiaty w niskich cenach, na przykład: polskie storczyki dwupędowe (39,99 zł/ 1 szt.), amarylisy (19,99 zł/ 1 szt.) oraz efektowne storczyki w szklanej tubie (59,99 zł/ 1 szt.) W piątek 14 października w sklepach sieci będą sprzedawane także czekoladki w różnych smakach, przy czym drugie opakowanie zostanie objęte rabatem 80%! Taki prezent z pewnością osłodzi życie niejednemu nauczycielowi.

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.