Komunikaty PR

LODOLINO – lody truskawkowo-bananowe

2022-08-11  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt

Kamila Szarowicz
Nestlé Nutrition

ul. Domaniewska 32
02-672 Warszawa
Kamila.Szarowicz|pl.nestle.com| |Kamila.Szarowicz|pl.nestle.com
+48 608 544 573
https://www.zdrowystartwprzyszlosc.pl/

Wystarczy zaledwie parę minut pracy i nieco cierpliwości, aby z kilku prostych składników wyczarować wspaniały lodowy deser. Szczególnie w upalne dni ta owocowo-mleczna przekąska może przypaść do gustu zarówno najmłodszym jak i tym nieco starszym smakoszom.

Poziom trudności: Bardzo łatwy

Czas przygotowania: 5 minut + 3 godziny mrożenia

Ilość porcji: 4

Składniki:

  • 5 deserów w tubce Gerber
  • 2 kubeczki Nestlé Yogolino
  • 1 kubeczek Nestlé Mleczny deserek
  • sok z ½ cytryny

 

Do dekoracji:

  • kilka herbatniczków Gerber Miśkopty
  • ulubione owoce 

 

Sposób przygotowania:

1.      Wszystkie składniki umieść w głębokiej misce i dokładnie zmiksuj.

2.      Przełóż masę do stalowej miski, przykryj i włóż do zamrażarki na ok. 2-3 godziny. Co pół godziny zamieszaj.

3.      Po tym czasie możesz nałożyć deser do pucharków za pomocą łyżki do lodów. Udekoruj Miśkoptami, dołóż ulubione owoce – i gotowe!

 

Więcej pomysłów na desery i inne dania dla dzieci i dorosłych znaleźć można na stronie programu edukacyjnego Nestlé Baby&me.

 

Deserki w tubkach Gerber

Wygodny sposób na zdrową przekąskę, którą można podać w dowolnym czasie i miejscu – w domu, na spacerze i w podróży. Musy powstają w 100% z owoców i warzyw z dodatkiem witaminy C i nie ma w nich dodatku cukru – jedynie cukry naturalnie obecne w składnikach, głównie owocach. Każde jabłko, które trafiło do tubek Gerber dojrzewało w polskim sadzie i zostało ręcznie zebrane, a każda marchewka, którą wykorzystano do ich produkcji, wyrosła na polskim polu. Energia elektryczna zużywana w naszej fabryce, gdzie powstają musy w tubkach, pozyskiwana jest w 100% z odnawialnych źródeł energii.

Gerber, masa netto 80 g, cena około 3,19 zł

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Nestlé Nutrition
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba Biuro prasowe
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach
Dziecko Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
2024-12-20 | 10:10

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa

Edukacja sensoryczna, choć często postrzegana jako zabawa, ma fundamentalne znaczenie dla rozwoju dziecka. Żłobki i przedszkola, które świadomie wprowadzają aktywności stymulujące

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.