LODOLINO – lody truskawkowo-bananowe

Kamila Szarowicz
Nestlé Nutrition
ul. Domaniewska 32
02-672 Warszawa
Kamila.Szarowicz|pl.nestle.com| |Kamila.Szarowicz|pl.nestle.com
+48 608 544 573
https://www.zdrowystartwprzyszlosc.pl/
Wystarczy zaledwie parę minut pracy i nieco cierpliwości, aby z kilku prostych składników wyczarować wspaniały lodowy deser. Szczególnie w upalne dni ta owocowo-mleczna przekąska może przypaść do gustu zarówno najmłodszym jak i tym nieco starszym smakoszom.
Poziom trudności: Bardzo łatwy
Czas przygotowania: 5 minut + 3 godziny mrożenia
Ilość porcji: 4
Składniki:
- 5 deserów w tubce Gerber
- 2 kubeczki Nestlé Yogolino
- 1 kubeczek Nestlé Mleczny deserek
- sok z ½ cytryny
Do dekoracji:
- kilka herbatniczków Gerber Miśkopty
- ulubione owoce
Sposób przygotowania:
1. Wszystkie składniki umieść w głębokiej misce i dokładnie zmiksuj.
2. Przełóż masę do stalowej miski, przykryj i włóż do zamrażarki na ok. 2-3 godziny. Co pół godziny zamieszaj.
3. Po tym czasie możesz nałożyć deser do pucharków za pomocą łyżki do lodów. Udekoruj Miśkoptami, dołóż ulubione owoce – i gotowe!
Więcej pomysłów na desery i inne dania dla dzieci i dorosłych znaleźć można na stronie programu edukacyjnego Nestlé Baby&me.
|

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.