Komunikaty PR

L.O.L. Surprise!TM rozpakowuje słodką niespodziankę.

2023-10-31  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Aneta Gałka
Brief me

Idzikowskiego 27
02-704 Warszawa
aneta.galka|briefme.pl| |aneta.galka|briefme.pl
508314193
www.briefme.pl

Połączenie kultowych misiów Haribo z topowym produktem maki MGA Entertainment L.O.L. Surprise! w dedykowanej serii Loves Mini SweetsTM to najsłodsza współpraca w alejce z zabawkami. Propozycja idealna na jesienne dni oraz dla kolekcjonerów!

Wyjątkowo słodka współpraca

Uznana na całym świecie marka słodyczy Haribo dołącza do portfolio partnerów licencyjnych L.O.L. Surprise! – popularnej serii lalek kolekcjonerskich, która zdobyła ogromną popularność na całym świecie. Są to niewielkie zabawki o zaskakujących właściwościach i akcesoriach.

Efektem współpracy jest stworzenie limitowanej serii L.O.L. Surprise! Loves Mini Sweets Haribo z trzema wyjątkowymi laleczkami, których wygląd został zainspirowany pysznymi żelkami Haribo.

Wyjątkowo słodka współpraca opiewać będzie o trzy podstawowe serie produktów (kule Haribo Tots, Haribo Vending Machine, Haribo Goldbears Deluxe Seria 3) oraz dwie nowe kolekcje (Haribo Party Pack, Haribo Tweens). Każda z nich to nie lada gratka nie tylko dla dzieci, które pokochały te zabawki, ale także dla kolekcjonerów! Jak to we wszystkich edycjach limitowanych bywa, ilość produktów jest ograniczona, a jak wiemy – skoro żelki Haribo znikają w oka mgnieniu, to czy z zabawkami, które wykorzystują ich słodkie elementy może być inaczej?

Bardzo cieszymy się, że możemy powitać Haribo w naszej zabawkowej rodzinie. Wiemy doskonale, że kultowe i bardzo kolorowe misie są uwielbiane na całym świecie. Mamy ogromną nadzieję, że nowe produkty w segmencie L.O.L. Surprise! Loves Mini Sweets zdobędą miłość odbiorców i osłodzą tegoroczną jesień wyjątkową i kreatywną zabawą z elementem niespodzianki – podsumowuje Katarzyna Spieszko, Marketing Manager, MGA Entertainment Poland.

Zabawki z serii L.O.L. Surprise! Loves Mini Sweets są już dostępne w sprzedaży, w stacjonarnych i internetowych sklepach oferujących zabawki, m.in: Smyk, Empik, Auchan, Krainazabawy.pl, krasnal.sklep.pl czy urwis.pl.

Czym nas zaskoczą?

L.O.L.! Loves Mini Sweets x Haribo Tots to dziewięć wyjątkowych, ubranych w supersłodkie ubrania postaci do zebrania. Lalka poza strojem posiadać będzie także urocze akcesoria sygnowane marką Haribo – mini żelki, bidon czy plecak to tylko niektóre z przedmiotów, które znajdziemy w plastikowych kulach niespodziankach.

Zestaw L.O.L. Surprise! Loves Mini Sweets x Haribo Vending Machine to kultowa seria, która przenosi nas w mikro świat i to z realnym doświadczeniem. Rozpakowywanie produktów z mini automatu? Czemu nie! Z tą zabawką wszystko jest możliwe. W każdym tajemniczym opakowaniu tej serii odnajdziesz jedną z ośmiu ulubionych przez fanów postaci Haribo i osiem niespodzianek.

Pragniecie jeszcze więcej odkrywania w jednym opakowaniu? Sięgając po L.O.L.! Loves Mini Sweets x Haribo Goldbears Deluxe Seria 3 jest to osiągalne! Każde opakowanie zawierać będzie ponad dwadzieścia niespodzianek i aż trzy ekskluzywne postacie. To prawdziwa gratka dla dużych i małych oraz niekończąca się radość z zabawy i odkrywania.

Jakby tego było mało, na sklepowe półki trafią również dwie nowe kolekcje L.O.L. Surprise! Loves Mini Sweets Haribo: L.O.L. Surprise! Loves Mini Sweets Haribo Party Pack, które zapoczątkują kolekcję multipaku zawierającego aż cztery produkty: Tots – laleczki, dwa zwierzątka i trzy Lil Sisters – wszystkie oczywiście ubrane w kultowe stroje Haribo.

Zestaw L.O.L. Surprise! Loves Mini Sweets Haribo Tweens będzie pierwszą modną lalką L.O.L. Surprise! należącą do linii Mini Sweets. Tematyczne akcesoria modowe, tęczowe włosy (niczym misie Haribo), które można czesać i bardzo modne ubranie to tylko kilka z argumentów przemawiających za zabawą tą propozycją w jesienne popołudnia.


MGA Entertainment jest jedną z najszybciej rozwijających się i największych prywatnych firm zajmujących się zabawkami oraz rozrywką na świecie. Firma z siedzibą w Chatsworth w Kalifornii i biurami na całym świecie tworzy innowacyjne, zastrzeżone i licencjonowane produkty konsumenckie oraz rozrywkowe, w tym zabawki, gry, lalki, odzież, elektronikę użytkową, elementy wystroju domu, artykuły papiernicze, artykuły sportowe, filmy i seriale telewizyjne. Rodzina MGA obejmuje wielokrotnie nagradzane marki, takie jak L.O.L. Surprise!TM, Little Tikes®, Rainbow HighTM, Shadow HighTM, Bratz®, MiniverseTM MGA, Na! Nie! Nie! SurpriseTM, Mermaze MermaidzTM Color Change, Micro Games of AmericaTM, Baby Born® Surprise i Zapf Creation®.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Brief me
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum Biuro prasowe
2025-06-12 | 06:00

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Gliwice dołączyły do ogólnopolskiej sieci Amazon STEM Kindlotek – przestrzeni edukacyjnych wspierających rozwój dzieci i młodzieży w obszarach nauk ścisłych
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Problemy społeczne

W 2030 roku zetki będą stanowić jedną trzecią globalnej siły roboczej. Ich odmienne od starszej generacji oczekiwania zmienią podejście firm

Wśród kluczowych kryteriów, którymi przedstawiciele pokolenia Z kierują się przy wyborze pracodawcy, są: atrakcyjne wynagrodzenie, atmosfera w firmie i zachowanie równowagi między życiem zawodowym i prywatnym. Trzy czwarte managerów nie jest zadowolonych z młodych absolwentów szkół wyższych, wskazując na ich słabą motywację, brak profesjonalizmu i niskie umiejętności organizacyjne. Analitycy rynku pracy podnoszą, że aby przyciągnąć do siebie młode talenty i utrzymać je w strukturach firmy, pracodawcy muszą wprowadzić szereg zmian, szczególnie w zakresie kultury organizacyjnej.

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.