L.O.L. Surprise!TM z limitowaną kolekcją lalek
Brief me
Idzikowskiego 27
02-704 Warszawa
aneta.galka|briefme.pl| |aneta.galka|briefme.pl
508314193
www.briefme.pl
L.O.L. Surprise! podjęło współpracę z Hello Kitty. Działania zapoczątkowane zostały z okazji okrągłej rocznicy – bowiem firma z uroczym kotkiem cieszy dzieci w każdym wieku już od 50 lat! Połączenie dwóch kultowych marek, które mają wspólne przesłanie dobrej, kreatywnej i pełnej akceptacji zabawy – zarówno dla dzieci jak i dorosłych na całym świecie – to przepis na sukces. Limitowana edycja lalek to propozycja idealna, która ucieszy zarówno dzieci jak i kolekcjonerów.
Kultowy produkt w limitowanej edycji
Przez pięć dekad Hello Kitty inspirowała pokolenia, a jej przesłanie przyjaźni, życzliwości i integracji od zawsze wykraczało daleko poza podziały. Marka L.O.L. Surprise!, która kieruje się tymi samymi zasadami tworząc swoje wyjątkowe produkty, nie mogła przejść obojętnie obok 50. rocznicy uroczego kociaka. To dzięki współpracy dwóch uwielbianych przez wielu brandów, fani będą mieli okazję uczcić przełomowy dla Hello Kitty rok. Lalki z limitowanej edycji mają inspirować dzieci na całym świecie do bycia sobą i zaakceptowania swojej indywidualności.
Jesteśmy pewni, że specjalna, limitowana edycja L.O.L. Surprise! x Hello Kitty nie zawiedzie swoich fanów. W wyjątkowych zestawach znajdziemy supersłodkie ubrania w pastelowej kolorystyce i akcesoria o tematyce Hello Kitty, które dla swoich wielbicieli wyselekcjonowała osobiście marka Sanrio – podkreśla Katarzyna Spieszko, Marketing Manager, MGA Entertainment Poland. – ta uroczysta, rocznicowa kolekcja dołącza do nieustannie rosnącego portfolio L.O.L. Surprise!, lalek, które mają na celu zaangażowanie w kreatywną, pełną empatii i akceptacji zabawę zarówno dzieci, jak i dorosłych.
Lalki L.O.L. Surprise! x Hello Kitty dostępne w sprzedaży już od lutego. Zabawki będzie można kupić w najlepszych sklepach z zabawkami.
Zabawki w motywie miauuu
Z okazji 50. rocznicy Hello Kitty i wyjątkowej współpracy marki z L.O.L. Surprise!, fani będą mogli liczyć na dwie unikatowe lalki. Kreatywność to drugie imię twórców, dlatego każda z propozycji będzie nosić swoje (oczywiście bardzo urocze) imię, świadczące o jej indywidualizmie. Wybór padł na nazwy: Crystal Cutie i Miss Pearly – to właśnie takie laleczki pojawią się na sklepowych półkach, a nazwy mocno je definiują – możemy wypatrywać przesłodkich lalek w perłowych barwach.
Każda z zabawek zawierać będzie aż siedem niespodzianek do rozpakowania, w tym strój, buty, akcesoria dopasowane do postaci, torebkę i naklejkę, którą można przykleić w dowolne miejsce, co pozwoli być jeszcze bliżej świata Hello Kitty. Lalki zapakowane będą w uroczą kulę – oczywiście w kształcie kotka. Dzięki swojemu praktycznemu rozmiarowi i opakowaniu zabawki łatwo się przechowuje, a także zabiera w podróż.
Rocznicowe lalki to idealna propozycja dla małych i dużych wielbicieli zarówno marki L.O.L. Surprise! jak i Hello Kitty. Dodatkowo będzie to prawdziwa gratka dla kolekcjonerów, ponieważ produkty zostaną wypuszczone na rynek w limitowanej ilości, a jak wiemy takie „perełki” nie tylko cieszą oko, ale przede wszystkim są iście unikatowe!
MGA Entertainment jest jedną z najszybciej rozwijających się i największych prywatnych firm zajmujących się zabawkami oraz rozrywką na świecie. Firma z siedzibą w Chatsworth w Kalifornii i biurami na całym świecie tworzy innowacyjne, zastrzeżone i licencjonowane produkty konsumenckie oraz rozrywkowe, w tym zabawki, gry, lalki, odzież, elektronikę użytkową, elementy wystroju domu, artykuły papiernicze, artykuły sportowe, filmy i seriale telewizyjne. Rodzina MGA obejmuje wielokrotnie nagradzane marki, takie jak L.O.L. Surprise!TM, Little Tikes®, Rainbow HighTM, Shadow HighTM, Bratz®, MiniverseTM MGA, Na! Nie! Nie! SurpriseTM, Mermaze MermaidzTM Color Change, Micro Games of AmericaTM, Baby Born® Surprise i Zapf Creation®.

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Cezary Pazura: Siatkówka to nasz sport narodowy, bo naprawdę nam wychodzi. Podczas studiów byłem mistrzem w tej dyscyplinie
Aktor przyznaje, że jest wielkim pasjonatem siatkówki, stara się oglądać wszystkie rozgrywki reprezentacji i czuje ogromną satysfakcję oraz dumę, kiedy nasi zawodnicy wygrywają kolejne mecze. Podczas studiów Cezary Pazura sam zdobył tytuł najlepiej rozgrywającego turnieju, dobrze więc wie, jakich emocji dostarcza sport i rywalizacja. Z całych sił zachęca więc swoje dzieci do aktywności fizycznej, by znalazły ulubioną dyscyplinę i trenowały.
Problemy społeczne
W 2030 roku zetki będą stanowić jedną trzecią globalnej siły roboczej. Ich odmienne od starszej generacji oczekiwania zmienią podejście firm

Wśród kluczowych kryteriów, którymi przedstawiciele pokolenia Z kierują się przy wyborze pracodawcy, są: atrakcyjne wynagrodzenie, atmosfera w firmie i zachowanie równowagi między życiem zawodowym i prywatnym. Trzy czwarte managerów nie jest zadowolonych z młodych absolwentów szkół wyższych, wskazując na ich słabą motywację, brak profesjonalizmu i niskie umiejętności organizacyjne. Analitycy rynku pracy podnoszą, że aby przyciągnąć do siebie młode talenty i utrzymać je w strukturach firmy, pracodawcy muszą wprowadzić szereg zmian, szczególnie w zakresie kultury organizacyjnej.
Muzyka
Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.