Komunikaty PR

L.O.L. Surprise!TM z limitowaną kolekcją lalek

2024-01-23  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Aneta Gałka
Brief me

Klaudyny 16/41
01-684 Warszawa
aneta.galka|briefme.pl| |aneta.galka|briefme.pl
508314193
www.briefme.pl

L.O.L. Surprise! podjęło współpracę z Hello Kitty. Działania zapoczątkowane zostały z okazji okrągłej rocznicy bowiem firma z uroczym kotkiem cieszy dzieci w każdym wieku już od 50 lat! Połączenie dwóch kultowych marek, które mają wspólne przesłanie dobrej, kreatywnej i pełnej akceptacji zabawy zarówno dla dzieci jak i dorosłych na całym świecie – to przepis na sukces. Limitowana edycja lalek to propozycja idealna, która ucieszy zarówno dzieci jak i kolekcjonerów.

Kultowy produkt w limitowanej edycji

Przez pięć dekad Hello Kitty inspirowała pokolenia, a jej przesłanie przyjaźni, życzliwości i integracji od zawsze wykraczało daleko poza podziały. Marka L.O.L. Surprise!, która kieruje się tymi samymi zasadami tworząc swoje wyjątkowe produkty, nie mogła przejść obojętnie obok 50. rocznicy uroczego kociaka. To dzięki współpracy dwóch uwielbianych przez wielu brandów, fani będą mieli okazję uczcić przełomowy dla Hello Kitty rok. Lalki z limitowanej edycji mają inspirować dzieci na całym świecie do bycia sobą i zaakceptowania swojej indywidualności.

Jesteśmy pewni, że specjalna, limitowana edycja L.O.L. Surprise! x Hello Kitty nie zawiedzie swoich fanów. W wyjątkowych zestawach znajdziemy supersłodkie ubrania w pastelowej kolorystyce i akcesoria o tematyce Hello Kitty, które dla swoich wielbicieli wyselekcjonowała osobiście marka Sanrio – podkreśla Katarzyna Spieszko, Marketing Manager, MGA Entertainment Poland. – ta uroczysta, rocznicowa kolekcja dołącza do nieustannie rosnącego portfolio L.O.L. Surprise!, lalek, które mają na celu zaangażowanie w kreatywną, pełną empatii i akceptacji zabawę zarówno dzieci, jak i dorosłych.

Lalki L.O.L. Surprise! x Hello Kitty dostępne w sprzedaży już od lutego. Zabawki będzie można kupić w najlepszych sklepach z zabawkami.

Zabawki w motywie miauuu

Z okazji 50. rocznicy Hello Kitty i wyjątkowej współpracy marki z L.O.L. Surprise!, fani będą mogli liczyć na dwie unikatowe lalki. Kreatywność to drugie imię twórców, dlatego każda z propozycji będzie nosić swoje (oczywiście bardzo urocze) imię, świadczące o jej indywidualizmie. Wybór padł na nazwy: Crystal Cutie i Miss Pearly – to właśnie takie laleczki pojawią się na sklepowych półkach, a nazwy mocno je definiują – możemy wypatrywać przesłodkich lalek w perłowych barwach.

Każda z zabawek zawierać będzie aż siedem niespodzianek do rozpakowania, w tym strój, buty, akcesoria dopasowane do postaci, torebkę i naklejkę, którą można przykleić w dowolne miejsce, co pozwoli być jeszcze bliżej świata Hello Kitty. Lalki zapakowane będą w uroczą kulę – oczywiście w kształcie kotka. Dzięki swojemu praktycznemu rozmiarowi i opakowaniu zabawki łatwo się przechowuje, a także zabiera w podróż.

Rocznicowe lalki to idealna propozycja dla małych i dużych wielbicieli zarówno marki L.O.L. Surprise! jak i Hello Kitty. Dodatkowo będzie to prawdziwa gratka dla kolekcjonerów, ponieważ produkty zostaną wypuszczone na rynek w limitowanej ilości, a jak wiemy takie „perełki” nie tylko cieszą oko, ale przede wszystkim są iście unikatowe!


MGA Entertainment jest jedną z najszybciej rozwijających się i największych prywatnych firm zajmujących się zabawkami oraz rozrywką na świecie. Firma z siedzibą w Chatsworth w Kalifornii i biurami na całym świecie tworzy innowacyjne, zastrzeżone i licencjonowane produkty konsumenckie oraz rozrywkowe, w tym zabawki, gry, lalki, odzież, elektronikę użytkową, elementy wystroju domu, artykuły papiernicze, artykuły sportowe, filmy i seriale telewizyjne. Rodzina MGA obejmuje wielokrotnie nagradzane marki, takie jak L.O.L. Surprise!TM, Little Tikes®, Rainbow HighTM, Shadow HighTM, Bratz®, MiniverseTM MGA, Na! Nie! Nie! SurpriseTM, Mermaze MermaidzTM Color Change, Micro Games of AmericaTM, Baby Born® Surprise i Zapf Creation®.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Jak dbać o aktywność fizyczną w ciąży i po porodzie Biuro prasowe
2024-04-28 | 20:00

Jak dbać o aktywność fizyczną w ciąży i po porodzie

Niezależnie od panującej na zewnątrz pogody i natłoku obowiązków warto znaleźć każdego dnia czas na aktywność fizyczną – również w czasie ciąży czy połogu. O
Dziecko Porozumienie między największą śląską uczelnią i Szkołą w Chmurze
2024-04-26 | 14:00

Porozumienie między największą śląską uczelnią i Szkołą w Chmurze

25 kwietnia 2024 roku w auli Kazimierza Lepszego w budynku Rektoratu Uniwersytetu Śląskiego przy ul. Bankowej 12 w Katowicach zainagurowano współpracę w ramach umowy podpisanej
Dziecko „Mój zaczarowany świat” – startuje konkurs dla przedszkoli w całej Polsce
2024-04-26 | 10:05

„Mój zaczarowany świat” – startuje konkurs dla przedszkoli w całej Polsce

Z okazji zbliżającego się Dnia Dziecka w czerwcu, Primater ogłasza dedykowany przedszkolom konkurs plastyczny „Mój zaczarowany świat”. Zwycięska placówka dla

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Rodziny zastępcze w kryzysie z powodu braku odpowiedniego wsparcia państwa. Zespoły robocze pracują nad wypracowaniem nowych przepisów

Na koniec 2022 roku w pieczy zastępczej przebywało 72,8 tys. dzieci, przy czym nieco ponad 56 tys. w pieczy rodzinnej. Od 2020 roku wzrasta ogólna liczba wychowanków placówek opiekuńczo-wychowawczych kosztem rodzin zastępczych, których jest coraz mniej. – Problemem jest niedofinansowanie całego systemu, brakuje też wsparcia i szkoleń dla rodziców – podkreśla Agnieszka Smarzyńska, prezeska Fundacji Happy Kids. Powołane niedawno przez resort polityki społecznej zespoły robocze mają wypracować nowe rozwiązania, które zapobiegną kryzysowi w pieczy zastępczej w Polsce.

Film

Julia Kamińska: Najnowszy singiel pokazuje moje drugie, wulgarne oblicze. Nie chcę się już bać, tylko móc wreszcie wyrażać siebie nawet w bardzo odważnych tekstach

Wokalistka podkreśla, że poprzez utwór „Dobrze się mamy MSNR” chciała zaprezentować odbiorcom nieco inne oblicze niż to, które znają z jej dotychczasowych projektów zawodowych. Niektórych jej nowa odsłona zaskoczyła, a nawet zbulwersowała. Julia Kamińska nie boi się jednak krytyki i również w swojej twórczości chce podejmować tematy trudne i kontrowersyjne. A już w maju ukaże się jej debiutancka płyta. Jesienią natomiast artystka zamierza wyruszyć w trasę koncertową właśnie z piosenkami z tego albumu.

Gwiazdy

Joanna Jędrzejczyk: Przygotowuję się do udziału w stand-upach. Będę miała 30 występów i spróbuję rozśmieszyć gości swoimi historiami

Na pewien czas zawodniczka MMA zamienia ring na scenę i dołącza do stand-upowego teamu. Czeka ją 30 występów, do których musi się solidnie przygotować, by zaciekawić widzów i porwać ich do wspólnej zabawy. Joanna Jędrzejczyk ma nadzieję, że sprawdzi się w roli stand-uperki, a jeśli nawet zdarzą się jej jakieś potknięcia, to nie zamierza się poddawać, bo przecież to dopiero jej pierwszy taki projekt, a trening czyni mistrza, zarówno w sporcie, jak i w aktorstwie.