Komunikaty PR

L.O.L. Surprise!TM z limitowaną kolekcją lalek

2024-01-23  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Aneta Gałka
Brief me

Idzikowskiego 27
02-704 Warszawa
aneta.galka|briefme.pl| |aneta.galka|briefme.pl
508314193
www.briefme.pl

L.O.L. Surprise! podjęło współpracę z Hello Kitty. Działania zapoczątkowane zostały z okazji okrągłej rocznicy bowiem firma z uroczym kotkiem cieszy dzieci w każdym wieku już od 50 lat! Połączenie dwóch kultowych marek, które mają wspólne przesłanie dobrej, kreatywnej i pełnej akceptacji zabawy zarówno dla dzieci jak i dorosłych na całym świecie – to przepis na sukces. Limitowana edycja lalek to propozycja idealna, która ucieszy zarówno dzieci jak i kolekcjonerów.

Kultowy produkt w limitowanej edycji

Przez pięć dekad Hello Kitty inspirowała pokolenia, a jej przesłanie przyjaźni, życzliwości i integracji od zawsze wykraczało daleko poza podziały. Marka L.O.L. Surprise!, która kieruje się tymi samymi zasadami tworząc swoje wyjątkowe produkty, nie mogła przejść obojętnie obok 50. rocznicy uroczego kociaka. To dzięki współpracy dwóch uwielbianych przez wielu brandów, fani będą mieli okazję uczcić przełomowy dla Hello Kitty rok. Lalki z limitowanej edycji mają inspirować dzieci na całym świecie do bycia sobą i zaakceptowania swojej indywidualności.

Jesteśmy pewni, że specjalna, limitowana edycja L.O.L. Surprise! x Hello Kitty nie zawiedzie swoich fanów. W wyjątkowych zestawach znajdziemy supersłodkie ubrania w pastelowej kolorystyce i akcesoria o tematyce Hello Kitty, które dla swoich wielbicieli wyselekcjonowała osobiście marka Sanrio – podkreśla Katarzyna Spieszko, Marketing Manager, MGA Entertainment Poland. – ta uroczysta, rocznicowa kolekcja dołącza do nieustannie rosnącego portfolio L.O.L. Surprise!, lalek, które mają na celu zaangażowanie w kreatywną, pełną empatii i akceptacji zabawę zarówno dzieci, jak i dorosłych.

Lalki L.O.L. Surprise! x Hello Kitty dostępne w sprzedaży już od lutego. Zabawki będzie można kupić w najlepszych sklepach z zabawkami.

Zabawki w motywie miauuu

Z okazji 50. rocznicy Hello Kitty i wyjątkowej współpracy marki z L.O.L. Surprise!, fani będą mogli liczyć na dwie unikatowe lalki. Kreatywność to drugie imię twórców, dlatego każda z propozycji będzie nosić swoje (oczywiście bardzo urocze) imię, świadczące o jej indywidualizmie. Wybór padł na nazwy: Crystal Cutie i Miss Pearly – to właśnie takie laleczki pojawią się na sklepowych półkach, a nazwy mocno je definiują – możemy wypatrywać przesłodkich lalek w perłowych barwach.

Każda z zabawek zawierać będzie aż siedem niespodzianek do rozpakowania, w tym strój, buty, akcesoria dopasowane do postaci, torebkę i naklejkę, którą można przykleić w dowolne miejsce, co pozwoli być jeszcze bliżej świata Hello Kitty. Lalki zapakowane będą w uroczą kulę – oczywiście w kształcie kotka. Dzięki swojemu praktycznemu rozmiarowi i opakowaniu zabawki łatwo się przechowuje, a także zabiera w podróż.

Rocznicowe lalki to idealna propozycja dla małych i dużych wielbicieli zarówno marki L.O.L. Surprise! jak i Hello Kitty. Dodatkowo będzie to prawdziwa gratka dla kolekcjonerów, ponieważ produkty zostaną wypuszczone na rynek w limitowanej ilości, a jak wiemy takie „perełki” nie tylko cieszą oko, ale przede wszystkim są iście unikatowe!


MGA Entertainment jest jedną z najszybciej rozwijających się i największych prywatnych firm zajmujących się zabawkami oraz rozrywką na świecie. Firma z siedzibą w Chatsworth w Kalifornii i biurami na całym świecie tworzy innowacyjne, zastrzeżone i licencjonowane produkty konsumenckie oraz rozrywkowe, w tym zabawki, gry, lalki, odzież, elektronikę użytkową, elementy wystroju domu, artykuły papiernicze, artykuły sportowe, filmy i seriale telewizyjne. Rodzina MGA obejmuje wielokrotnie nagradzane marki, takie jak L.O.L. Surprise!TM, Little Tikes®, Rainbow HighTM, Shadow HighTM, Bratz®, MiniverseTM MGA, Na! Nie! Nie! SurpriseTM, Mermaze MermaidzTM Color Change, Micro Games of AmericaTM, Baby Born® Surprise i Zapf Creation®.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Brief me
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba Biuro prasowe
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach
Dziecko Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
2024-12-20 | 10:10

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa

Edukacja sensoryczna, choć często postrzegana jako zabawa, ma fundamentalne znaczenie dla rozwoju dziecka. Żłobki i przedszkola, które świadomie wprowadzają aktywności stymulujące

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Zdrowie

Katarzyna Dowbor: Jak najszybciej muszę się zaszczepić przeciw kleszczowemu zapaleniu mózgu. Do tej pory zabezpieczałam przed tymi pasożytami tylko moje zwierzęta

Prezenterka przyznaje, że do tej pory nie zdawała sobie sprawy, że kleszczowe zapalenie mózgu to taka podstępna i groźna choroba. Jest ona wywoływana przez wirusa, który dostaje się do naszego organizmu w wyniku ukłucia przez kleszcza. Dlatego tak ważne jest, by przed tymi pajęczakami zabezpieczać nie tylko naszych pupili, ale także siebie. Katarzyna Dowbor już umówiła się na przyjęcie odpowiedniej szczepionki. Z danych opracowanych przez Ośrodek Badań Socjomedycznych Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych UW wynika, że na taki krok decyduje się zaledwie co dziesiąty Polak.

Moda

Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie

Aktorka chętnie podjęła wyzwanie „no-buy 2025” i jak zapewnia, w tym roku nie zamierza kupować żadnych nowych ubrań. Poza tym systematycznie „wietrzy” swoją szafę i te rzeczy, które już nie są jej potrzebne, sprzedaje przez internet albo oddaje znajomym. Julia Kamińska zaznacza też, że kompletując stylizację na czerwony dywan, stara się nie wydawać pieniędzy na nowe ubrania. Najpierw zagląda do garderoby, by znaleźć w niej coś, co można ponownie wykorzystać.

Infrastruktura

Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.