Komunikaty PR

Magiczna podróż do Świętego Mikołaja w Galerii Dominikańskiej już od 25 listopad

2024-11-19  |  16:00
Biuro prasowe
Do pobrania 11 ( 0.27 MB )

Galeria Dominikańska wprowadza najmłodszych i ich rodziny w niezapomniany, świąteczny nastrój, zapraszając do magicznej podróży na Biegun Północny. Już od 25 listopada, przez sześć dni, w galerii będzie kursował specjalny świąteczny pociąg, który zabierze dzieci do samego serca Laponii, by spotkać się ze Świętym Mikołajem.


Ta jedyna w swoim rodzaju atrakcja zaprojektowana została z myślą o wprowadzeniu najmłodszych w atmosferę pełną świątecznych emocji. W wagonikach udekorowanych blaskiem światełek, dźwiękiem kolęd i zapachem pierników, dzieci będą miały okazję przenieść się do magicznego miejsca, gdzie mogą wręczyć swoje listy i opowiedzieć o marzeniach samemu Świętemu Mikołajowi. To wyjątkowa szansa na osobiste spotkanie z najbardziej wyczekiwanym gościem świąt, pełne radości i świątecznych niespodzianek.

Świąteczny pociąg startuje codziennie od 25 do 30 listopada. Cała przygoda trwa około 10-15 minut, a z tej niezwykłej podróży może skorzystać aż 100 osób na godzinę. Na poziomie +1, przy Strefie Rozrywki, Galeria Dominikańska przygotowała dodatkowo świąteczną strefę pełną atrakcji, gdzie dzieci i ich rodzice będą mogli wziąć udział w konkursach, zrobić pamiątkowe zdjęcia i skosztować słodkich upominków. Każdy uczestnik otrzyma słodkiego lizaka, a zdjęcia wykonane na miejscu będą stanowiły piękną pamiątkę tej magicznej przygody.

Jak wziąć udział w podróży?

Aby skorzystać z atrakcji, wystarczy odwiedzić stację Świętego Mikołaja, okazać swoje konto w aplikacji #maszokazje i odebrać bilet na przejażdżkę w Kasie Elfów. Dzięki temu dzieci wraz z rodzicami będą mogły przeżyć wspaniałe chwile, które pozostaną w ich pamięci na długo.

Zapraszamy wszystkich do Galerii Dominikańskiej na wspólne przeżywanie świątecznej atmosfery. Dajmy naszym dzieciom szansę na niezapomniane wspomnienia, a sobie – na magię chwil pełnych radości i świątecznego czaru!

Więcej informacji na stronie https://galeria-dominikanska.pl/ bądź na profilu Fb: https://www.facebook.com/GaleriaDominikanska/.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko 35 lat Konwencji o prawach dziecka Biuro prasowe
2024-11-20 | 11:30

35 lat Konwencji o prawach dziecka

WARSZAWA, Polska, 20 listopada 2024 roku — Od 35 lat Konwencja o prawach dziecka wyznacza kierunki realizacji, ochrony i poszanowania praw najmłodszych oraz jest fundamentem działania
Dziecko Niemal 90% nauczycieli poleca „Stację Galaxy” innym edukatorom [raport]
2024-11-19 | 16:30

Niemal 90% nauczycieli poleca „Stację Galaxy” innym edukatorom [raport]

Za nami pierwsza, pilotażowa edycja programu edukacyjnego Samsung: „Stacja Galaxy. Bezpieczne miejsce w sieci”, którego misją jest edukacja dzieci na temat bezpieczeństwa w
Dziecko Spotkanie z Paddingtonem w Promenadzie – przygoda pełna londyńskich wrażeń!
2024-11-19 | 15:15

Spotkanie z Paddingtonem w Promenadzie – przygoda pełna londyńskich wrażeń!

Przygotuj się na niesamowitą podróż do Londynu bez wyjeżdżania z Warszawy! Już 22 i 23 listopada Centrum Handlowe Promenada zaprasza na magiczne spotkanie z Paddingtonem –

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.