Komunikaty PR

Magiczne święta w CH Targówek: kreatywne warsztaty dla dzieci i rodzin!

2024-12-09  |  13:00
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.08 MB )

Poczuj magię świąt w CH Targówek! Od 9 do 18 grudnia zapraszamy dzieci i całe rodziny na wyjątkowe, bezpłatne warsztaty świąteczne. To idealna okazja, by rozwijać kreatywność, tworzyć własnoręczne ozdoby oraz spędzać czas w radosnej, bożonarodzeniowej atmosferze.


Świąteczny czas zbliża się wielkimi krokami, a warszawskie centrum handlowe Targówek zaprasza na wyjątkowe warsztaty świąteczne, które odbywać się będą codziennie w dniach od 9 do 18 grudnia. To doskonała okazja, aby wspólnie z bliskimi poczuć magię świąt i oddać się kreatywnym zajęciom, które wprowadzą w radosny, bożonarodzeniowy nastrój.

Program warsztatów obfituje w różnorodne atrakcje:

  • 9-12 grudnia: słodkie przyjemności – dekorowanie pierniczków i dekorowanie nimi piernikowej chatki
  • 13 grudnia: artystyczne kreacje – dekorowanie pierniczków i i świąteczne pejzaże w kolorowance XXL
  • 14 grudnia: coś starszych gości – tworzenie stroików świątecznych, ale też dla tych młodszych: tworzenie kartek świątecznych oraz kolorowanie świątecznych pejzaży
  • 15 grudnia: tego dnia również znajdzie się coś dla starszych: tworzenie ozdób świątecznych,  ozdoby, ale również dla tych młodszych: papieroplastyka i kolorowanie świątecznych pejzaży
  • 16-18 grudnia: powrót do klasyki – dekorowanie pierniczków i przyozdabianie nimi piernikowej chatki.

Warsztaty przeznaczone są dla dzieci i ich rodzin, a udział w nich jest bezpłatny. To doskonała okazja, by razem z dziećmi rozwijać kreatywność, uczyć się nowych technik rękodzielniczych i spędzić czas w ciepłej, rodzinnej atmosferze.

Strefy otwarte będą w dniach 9-18 grudnia w godzinach 11:00-19:00. Więcej informacji na temat wydarzenia oraz aktualnej oferty centrum można znaleźć na stronie centrum.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum Biuro prasowe
2025-06-12 | 06:00

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Gliwice dołączyły do ogólnopolskiej sieci Amazon STEM Kindlotek – przestrzeni edukacyjnych wspierających rozwój dzieci i młodzieży w obszarach nauk ścisłych
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.