Mały świat Liliputkowa czeka już na dzieci
Valkea Media
Ficowskiego 15
01-747 Warszawa
jzelazinska|valkea.com| |jzelazinska|valkea.com
731 111 944
https://valkea.com/
Malutkie domki, uliczki i samochody – urocze miniaturowe miasteczko otworzyło już swoje bramy dla najmłodszych. W bajkowej krainie przypominającej Warszawę w stylu retro maluchy znajdą kreatywne strefy do wyśmienitej zabawy, a rodzice miejsce na chwilę relaksu. W lipcu w Liliputkowie pojawią się też wyjątkowi goście, będzie wata cukrowa i barwny korowód.
Wśród kolorowych kamieniczek znajduje się urocza cukiernia, w której można wypiekać małe babeczki, oraz warsztat stolarski z wieloma drewnianymi narzędziami umożliwiającymi mnóstwo kreatywnych zabaw. Są też miniaturowe stoły kreślarskie i artystyczna pracownia ze wszystkimi potrzebnymi materiałami plastycznymi. W zaczarowanym świecie Liliputkowa dla maluchów przygotowano także wiele kolorowych przestrzeni z elementami 3D pobudzającymi wyobraźnię i dostarczającymi niezapomnianych wrażeń.
Wszystko to w niepowtarzalnym klimacie zabytkowej warszawskiej starówki, na której można spotkać m.in. miniaturowy Zamek Królewski oraz Syrenkę, a także ikony współczesnej stolicy, jak wieżowce w centrum czy Most Świętokrzyski. Na miłośników mobilnego zwiedzania Warszawy czeka również specjalny tor z małymi autkami.
Aby tego lata dzieciakom wyśmienitej zabawy nie zabrakło, Centrum Janki zaplanowało na sobotę, 24 lipca, jeszcze moc dodatkowych atrakcji. W galerii pojawią się specjalni goście wpisujący się w klimat zabytkowego Liliputkowa – kataryniarz, bicyklista, monocyklista oraz szczudlarz. Będzie stoisko z watą cukrową, balonami i fotobudka. Najmłodsi otrzymają też vouchery na lody! Co kilka godzin przez centrum przemaszeruje barwny korowód. Profesjonalni animatorzy zaproszą do wspólnej zabawy całe rodziny, tworząc wokół Liliputkowa magiczną przestrzeń pełną inspiracji do kreatywnego spędzenia czasu. To jeszcze nie koniec niespodzianek! Rodzice, którzy do 24 lipca na swoim profilu na Facebooku umieszczą zdjęcie swojej pociechy zrobione w Liliputkowie i oznaczą hasztagiem #LILIPUTKOWOJANKI, będą mieli szansę na atrakcyjne nagrody.
Miniaturowe Liliputkowo jest czynne od poniedziałku do soboty oraz w niedziele handlowe w godzinach 11:00 – 19:00 i dostępne bezpłatnie dla wszystkich odwiedzających.
Polskie tradycje wielkanocne, czyli zwyczaje dawnej wsi z Etnoekipą
Jak się ma polska piosenka dla dzieci? Gdzie szukać zastępcy Majki Jeżowskiej?
Wielkanocne podróże - bezpieczeństwo najmłodszych na pierwszym miejscu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Partner Serwisu Zdrowie
Żywienie
Dorota Szelągowska: Moją specjalnością w kuchni jest czyszczenie lodówki i przygotowanie czegoś z niczego. Mam to po mamie
Jurorka w programie „MasterChef Nastolatki” wspomina, że swoją przygodę z kulinariami rozpoczęła w dzieciństwie. Kiedy miała sześć lat, to już chętnie pomagała mamie, a z czasem sama zaczęła przygotowywać różne potrawy, które smakowały całej rodzinie. Jej popisowe dania to lasagna, tarta cytrynowa i zapiekane mięsa. Dorota Szelągowska przekonuje, że przyrządzając w kuchni różne smakołyki, doskonale się relaksuje.
Gwiazdy
Enej: Wielkanoc musi być w rodzinnym gronie. Nie jesteśmy fanami wyjazdów do hoteli, żeby spędzać święta z obcymi ludźmi
Muzycy zespołu Enej przyznają, że lubią i celebrują święta, dlatego cieszą się na nadchodzącą Wielkanoc. Zamierzają wtedy zwolnić tempo, odłożyć na bok pracę i poświęcić czas rodzinie. Mirosław Ortyński i Piotr Sołoducha zdradzają, że ich popisowym, a jednocześnie ulubionym świątecznym przysmakiem jest sałatka jarzynowa. Sami też z przyjemnością ją przygotowują.
Konsument
Poczucie bycia autentycznym w mediach społecznościowych wpływa pozytywnie na zdrowie psychiczne młodych ludzi. Autentyczność w prawdziwym życiu nie ma takiego znaczenia
Studenci, którzy postrzegają siebie jako autentycznych w mediach społecznościowych, są mniej zestresowani i cieszą się lepszym zdrowiem psychicznym, niż ci, którzy na platformach posługują się wizerunkiem wykreowanym. Autentyczność w rzeczywistym świecie nie ma jednak takiego wpływu na dobrostan psychiczny. Takie wnioski płyną z badania przeprowadzonego przez naukowców z USA we współpracy z polskimi i niemieckimi kolegami. Badacze przyjrzeli się też różnicom między tymi zależnościami badanymi u pokolenia Z i pokoleń wcześniejszych. Z ich obserwacji wynika, że „zetki” uważają siebie za bardziej autentycznych w mediach społecznościowych niż starsi uczestnicy badania.