Mały-wielki bohater – „Krecio” na kanale Boomerang!
Każdy może być superbohaterem, nawet niepozorny Krecio – tytułowa postać nowego serialu Boomeranga. Odkąd mądry, zaradny i z wielkim hartem ducha Krecio uratował Krecie Miasto, razem z magiczną księgą Reggie pomaga jego mieszkańcom. Premiera kreskówki „Krecio” już w poniedziałek 13 grudnia o 15:00 na kanale Boomerang.
„Krecio” początkowo był tylko opowiastką pewnego taty, a stał się animacją dzięki dwóm dziewczynkom, które ukochały sobie wyjątkową historię bohatera. To one słuchały każdego wieczoru baśni wymyślonych przez swojego tatę, Jamesa Reatchlousa. Zamiast tradycyjnych książeczek opowiadał im do snu stworzone przez siebie losy bohaterskiego Krecia. Rodzina postanowiła powołać go do życia w formie kreskówki. Determinacja już dorosłych córek i taty w przekonywaniu studiów filmowych, aby stworzyć animację, sprawiła, że ich pomysł dotarł do najmłodszych widzów dzięki filmowi „Mistrz Krecio i królewskie zaproszenie”, który swoją premierę miał ponad rok temu na antenie Boomeranga. Teraz stacja zaprasza na kolejne przygody Krecia w premierowym serialu.
Bohater, po sukcesie pokojowej wyprawy do samej Królowej angielskiej, dzięki której kreciki i ludzie zawarli przymierze, jest gwiazdą Kreciego Miasta. Ale czy zdoła pomóc każdemu mieszkańcowi z osobna?
Spróbuje wesprzeć przyjaciółkę Dotty w przejściu na roślinną dietę i... zaprzestaniu jedzenia dżdżownic! Niestety, jego apetyt jest nieposkromiony i trudno mu pomóc Dotty. Poszuka sposobu na jego okiełznanie. Kiedy Borówka, pies angielskiej królowej, dostanie się do Kreciego Miasta, Krecio będzie wspierać go w powrocie na powierzchnię. We wszystkich specjalnych zadaniach jego pomocnikiem jest Reggie, czyli Mistyczny Podręcznik Magii. Razem tworzą duet nie do pokonania.
Premiera serialu „Krecio” już w poniedziałek 13 grudnia o 15:00 w Boomerang.
Emisja codziennie o 15:00 w Boomerang.
O Boomerang
Boomerang, będący częścią Warner Media, to kanał telewizji kablowej i satelitarnej, który przez 24 godziny na dobę dostarcza swoim odbiorcom najlepsze klasyczne i współczesne animacje. Boomerang skierowany jest do chłopców i dziewczynek w wieku 4-7 lat i oferuje ekscytującą mieszankę lekkich i zabawnych kreskówek dla całej rodziny: „Scooby-Doo i… zgadnij kto?”, „Tom i Jerry”, „Jaś Fasola”, „Nowe Zwariowane Melodie”, „Taffy” i wiele innych. Boomerang jest dostępny w 140 milionach domów w 165 krajach Europy, Bliskiego Wschodu, Afryki, Ameryki Łacińskiej i Azji.
Biuro prasowe, Plac Trzech Krzyży 10/14, 00-499 Warszawa
Barbara Izowska Senior PR & Marketing Manager CEE Benelux and GAS
| Katarzyna Tumielewicz Marketing & PR Manager katarzyna.tumielewicz@warnermedia.com tel. +48 22 43 86 104 | Joanna Więckowska Project Manager | dotrelations joanna.wieckowska@dotrelations.pl +48 690 995 770
|

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Żywienie

Sylwia Bomba: Stosuję zasadę żywieniową 80/20. Raz w tygodniu jem z córką kebaba i organizm wybacza mi to
Influencerka przekonuje, że są takie momenty czy okoliczności, kiedy w swoim jadłospisie pozwala sobie na więcej. Jej zdaniem każdy powinien robić sobie taki „oszukany dzień” i spełniać wtedy swoje zachcianki żywieniowe. Oczywiście nie po to, żeby się najeść do syta, ale zaspokoić apetyt chociażby na coś słodkiego. Sylwia Bomba przyznaje, że do jej dietetycznych grzeszków należą: kebab, popcorn i cola.
Problemy społeczne
Duża zmiana w organizacji pracy w firmach. Elastyczność wśród najważniejszych oczekiwań pracowników

Dotychczasowe modele organizacji pracy w firmach nie zawsze odpowiadają na wyzwania przyszłości. Ostatnie lata zmieniły zasady gry na rynku pracy i teraz elastyczność liczy się na nim bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Elastyczny model pracy staje się jednym z bardziej oczekiwanych benefitów, a dla firm jest to sposób na przyciągnięcie talentów. Kolejnym jest wykorzystanie innowacyjnych narzędzi technologicznych. To jednak wymaga zarówno od pracowników, jak i od pracodawców zaangażowania w ciągłe podnoszenie kompetencji.
Gwiazdy
Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj

Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.