Maraton „Craig znad Potoku: Ahoj przygodo!” i premiera 4. sezonu w CN
Poszukiwanie skarbów z sekretnych map, podchody w lesie, wycieczki do tajemniczej Drugiej Strony Potoku – Craig Williams i jego przyjaciele brali już udział w wielu fantazyjnych zabawach. Widzowie będą mogli dołączyć do kolejnych przygód kreatywnych odkrywców z Herkleton już tego lata! Cartoon Network zaprasza na wakacyjny maraton „Craig znad Potoku: Ahoj przygodo!”. Premiera w poniedziałek 27 czerwca o 8:20. Od 1 sierpnia o 9:20 widzowie będą mogli oglądać także premierowy 4. sezon serialu.
Ben Levin i Matt Burnett, producenci, scenarzyści i artyści stworzyli wyjątkowe animowane światy. Sławę przyniósł im „Steven Universe”. Międzygwiezdne perypetie intrygujących, nieoczywistych postaci z tego serialu pokazywały, że wyobraźnia twórców nie ma granic. Po galaktycznych eksploracjach animatorski duet postanowił zaprezentować bardziej ziemską i bliższą Ziemi historię: tak powstał „Craig znad Potoku”, który gości na ekranach od 2018 roku. Odbiorcy pokochali główne postaci: Craiga, J.P. Kelsey i ich nieoczywiste przygody. W przygotowaniu jest film pełnometrażowy o ich losach, „Craig of the Creek: The Movie”. Będzie to prequel opowiadający o czasie, kiedy Craig przeprowadził się do Herkleton.
W letnim maratonie stacja pokaże różne odcinki z emitowanych do tej pory sezonów serialu. Na najmłodszych widzów czekają wakacyjne wycieczki z bohaterami kreskówki, nowi przyjaciele i odkrycia godne prawdziwych poszukiwaczy! Bohaterowie spotkają kartonowego twórcę, który potrafi zrobić wiele rzeczy z papieru. Craig otrzyma zaproszenie, by dołączyć do tworzenia najnowszej kreacji. Z kolei Kelsey, odważna dziewczynka o mocnym charakterze, będzie dowodzić bardzo ważną misją: odebraniem obiadu na wynos!
Premiera maratonu „Craig znad Potoku: Ahoj przygodo!” już w poniedziałek 27 czerwca o 8:20.
Emisja codziennie o 8:20.
Premiera 4. sezonu „Craig znad Potoku” w poniedziałek 1 sierpnia o 9:20.
Emisja codziennie o 9:20.
O Cartoon Network
Cartoon Network, będący częścią Warner Bros. Discovery, to numer jeden wśród kanałów dziecięcych oferujący przepełnione humorem, angażujące i uznane na całym świecie produkcje dla dzieci i ich rodzin: „Ben 10”, „Craig znad potoku”, „DC Super Hero Girls”, „Steven Universe”, „Niesamowity świat Gumballa”, „Młodzi Tytani: Akcja!”, „Victor i Valentino” i wiele innych. Oglądany w ponad 185 krajach, w ponad 450 milionach domów i w 33 językach, Cartoon Network inspiruje kolejne pokolenia twórców i innowatorów. Wielokrotnie nagradzane inicjatywy prospołeczne – Stop Bullying: Speak Up i CN Bądź kumplem, nie dokuczaj – są często wykorzystywane przez dzieci i dorosłych poszukujących narzędzi, które mogą pomóc w radzeniu sobie z palącym problemem dokuczania.
Biuro prasowe, Plac Trzech Krzyży 10/14, 00-499 Warszawa
Barbara Izowska Senior PR & Marketing Manager CEE Benelux and GAS | Katarzyna Tumielewicz Marketing & PR Manager katarzyna.tumielewicz@warnermedia.com tel. +48 22 43 86 104 | Joanna Więckowska Project Manager | dotrelations joanna.wieckowska@dotrelations.pl +48 690 995 770
|

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.