Komunikaty PR

„Masa Kreatywności” – Netto rusza z atrakcyjną propozycją dla rodzin z dziećmi

2020-04-07  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Karolina Węgorek
Walk PR

Dzielna 60
01-029 Warszawa
karolina.wegorek|walk.pl| |karolina.wegorek|walk.pl
+48 22 379 25 51
www.walk.pl

W poniedziałek, 6 kwietnia, w sieci handlowej Netto startuje nowa kampania lojalnościowa – „Masa Kreatywności”. Klienci dyskontu w zamian za zakupy otrzymają saszetki z masą plastyczną Hey Clay, która daje nieskończone możliwości kreatywnej zabawy dla całej rodziny podczas czasu spędzanego w domu.

- Dzięki akcji chcemy wesprzeć naszych klientów i dać im możliwość spędzenia czasu ze swoimi dziećmi w najbardziej twórczy i kreatywny sposób – mówi Janusz Stroka, prezes Netto Polska. - Jest to szczególnie istotne właśnie teraz, gdy dzieci przebywają w domach, a rodzice poszukują kolejnych pomysłów na wspólną zabawę. W każdym dziecku tkwią nieskończone pokłady kreatywności, a nasza propozycja pozwoli je wydobyć.

W zamian za zakupy w sieci handlowej Netto, od 6 kwietnia do 13 czerwca 2020 r., klienci otrzymają darmowe saszetki z kolorową masą plastyczną. Każde wydane 40 zł to jedna saszetka z 5 g masy Hey Clay. Dodatkowo zakup wybranych produktów takich producentów jak: Unilever, Mlekovita, Kruszwica, Frito-Lay czy Upfield uprawnia do odebrania dodatkowej saszetki Hey Clay.

Masa dostępna jest w osiemnastu bardzo żywych i jaskrawych kolorach, jednak nie wiadomo, jaki kolor znajduje się w saszetce. Masa jest bezpieczna dla dzieci, nie brudzi dłoni ani ubrań, jest nietoksyczna i biodegradowalna. Wszystko, co zostanie z niej ulepione, zastyga w ciągu 24 godzin, a dzięki specjalnej recepturze nie kruszy się, nie pęka i staje się samodzielnie wykonaną zabawką lub ozdobą. Szczególnie ważne, aby dla zachowania higieny i bezpieczeństwa masa była przeznaczona dla jednego dziecka. W obecnej sytuacji nie zaleca się dzielenia używanej masy do zabawy z dziećmi spoza jednego gospodarstwa domowego.

W każdej wydawanej saszetce znajduje się także 1 znaczek. Po uzbieraniu 6 znaczków na karcie kolekcjonerskiej, dostępnej w sklepach Netto, klienci zyskują możliwość zakupu przyjaznej środowisku pluszowej maskotki w kształcie jednego z bohaterów kampanii. Cena zakupu pluszaka to 24,99 zł. Maskotki są dostępne również bez okazywania kolekcji znaczków, jednak w takim wypadku ich cena wynosi 59,99 zł.

Maskotki wykonane są z materiałów pochodzących w 85 proc. z recyklingu, mają certyfikat GREEN PRODUCT instytutu TUV Rheinland.

Klienci Netto uzyskają także dostęp do darmowej aplikacji Hey Clay z interaktywnymi instrukcjami tworzenia 12 postaci ze świata kosmitów i uroczych potworów, będących bohaterami akcji. Aplikacja jest łatwa w obsłudze i w przystępny sposób pokazuje sposoby lepienia z masy kreatywności.

Uzupełnienie kolekcji stanowi Księga Pomysłów, która zawiera zarówno podpowiedzi, jak ulepić bohaterów ze świata kosmitów czy potwory Hey Clay, jak również mnóstwo wskazówek jak tworzyć ozdoby, biżuterię, a nawet postaci przy wykorzystaniu wyłącznie jednego koloru masy.

Na potrzeby akcji lojalnościowej powstała także strona internetowa dostępna pod adresem www.masakreatywnosci.netto.pl. Są tu kreatywne inspiracje, wideoporadniki, gry dla dzieci, a także informacje o aktualnej liście produktów premiowanych, za które można otrzymać dodatkowe saszetki.

W skład kolekcji wchodzą również dodatkowe produkty, np. pudełko-niespodzianka z 5 pojemnikami z masą kreatywności. Każde opakowanie zawiera masę, potrzebną do ulepienia jednego z bohaterów akcji oraz instrukcję. Oferta obejmuje także Megapakę, czyli zestaw wszystkich 18 dostępnych kolorów masy. Dla wszystkich, którzy chcieliby przechowywać swoją masę bez utraty jej właściwości, przygotowane zostało pudełko kolekcjonerskie wraz z woreczkami strunowymi, które zabezpieczają masę przed dopływem powietrza i wysychaniem.

„Masa Kreatywności” to kolejna kampania lojalnościowa przygotowana przez sieć sklepów Netto we współpracy z TCC Retail Marketing.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Przygoda – nie może jej zabraknąć podczas zabawy z dzieckiem Biuro prasowe
2024-04-24 | 01:00

Przygoda – nie może jej zabraknąć podczas zabawy z dzieckiem

Otaczający nas świat to obszar nieograniczonych możliwości, który najlepiej poznawać poprzez małe i duże przygody! Poszukiwanie skarbów, podchody, biwaki czy wycieczki
Dziecko Dziś obchodzimy Dzień Ziemi. Zaszczepmy w dzieciach miłość do ekologii
2024-04-23 | 01:00

Dziś obchodzimy Dzień Ziemi. Zaszczepmy w dzieciach miłość do ekologii

Ochrona środowiska i poszerzanie świadomości ekologicznej to główne postulaty dzisiejszego święta. Jak zaś przekonać nasze dzieci do dbania o przyrodę przez cały rok? Jak pokazać
Dziecko Przepis na owsiany pudding chia z kaszką i owocami – dla małych i dużych
2024-04-22 | 13:10

Przepis na owsiany pudding chia z kaszką i owocami – dla małych i dużych

  Roślinny pudding chia z mlekiem owsianym, kaszką owsianą i owocami to świetna opcja na śniadanie lub zdrową przekąskę w ciągu dnia. Jest to również doskonały

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Media

Wojciech „Łozo” Łozowski: Nazywam Małgosię Rozenek terminatorem. Ona jest niesamowicie ambitną i zdyscyplinowaną kobietą

Wokalista nie ukrywa, że z dużą przyjemnością stanął do rywalizacji z Małgorzatą Rozenek-Majdan w biathlonie. Szybko się jednak przekonał, że prezenterka nie będzie łatwym przeciwnikiem i trzeba nie lada wysiłku, by jej dorównać. A i sama konkurencja przysporzyła mu niemało problemów.

Finanse

Zwolnienia lekarskie w prywatnej opiece medycznej są ponad dwa razy krótsze niż w publicznej. Oszczędności dla gospodarki to ok. 25 mld zł

Stan zdrowia pracujących Polaków wpływa nie tylko na konkurencyjność firm i koszty ponoszone przez pracodawców, ale i na całą gospodarkę. Jednak zapewnienie dostępu do szybkiej i efektywnej opieki zdrowotnej może te koszty znacząco zmniejszyć. Podczas gdy średnia długość zwolnienia lekarskiego w publicznym systemie ochrony zdrowia wynosi 10 dni, w przypadku opieki prywatnej to już tylko 4,5 dnia – wynika z badania Medicover. Kilkukrotnie niższe są też koszty generowane przez poszczególne jednostki chorobowe, co pokazuje wyraźną przewagę prywatnej opieki. Zapewnienie dostępu do niej może ograniczyć ponoszone przez pracodawców koszty związane z prezenteizmem i absencjami chorobowymi w wysokości nawet 1,5 tys. zł na pracownika.