Komunikaty PR

„Masa Kreatywności” – Netto rusza z atrakcyjną propozycją dla rodzin z dziećmi

2020-04-07  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Karolina Węgorek
Walk PR

Dzielna 60
01-029 Warszawa
karolina.wegorek|walk.pl| |karolina.wegorek|walk.pl
+48 22 379 25 51
www.walk.pl

W poniedziałek, 6 kwietnia, w sieci handlowej Netto startuje nowa kampania lojalnościowa – „Masa Kreatywności”. Klienci dyskontu w zamian za zakupy otrzymają saszetki z masą plastyczną Hey Clay, która daje nieskończone możliwości kreatywnej zabawy dla całej rodziny podczas czasu spędzanego w domu.

- Dzięki akcji chcemy wesprzeć naszych klientów i dać im możliwość spędzenia czasu ze swoimi dziećmi w najbardziej twórczy i kreatywny sposób – mówi Janusz Stroka, prezes Netto Polska. - Jest to szczególnie istotne właśnie teraz, gdy dzieci przebywają w domach, a rodzice poszukują kolejnych pomysłów na wspólną zabawę. W każdym dziecku tkwią nieskończone pokłady kreatywności, a nasza propozycja pozwoli je wydobyć.

W zamian za zakupy w sieci handlowej Netto, od 6 kwietnia do 13 czerwca 2020 r., klienci otrzymają darmowe saszetki z kolorową masą plastyczną. Każde wydane 40 zł to jedna saszetka z 5 g masy Hey Clay. Dodatkowo zakup wybranych produktów takich producentów jak: Unilever, Mlekovita, Kruszwica, Frito-Lay czy Upfield uprawnia do odebrania dodatkowej saszetki Hey Clay.

Masa dostępna jest w osiemnastu bardzo żywych i jaskrawych kolorach, jednak nie wiadomo, jaki kolor znajduje się w saszetce. Masa jest bezpieczna dla dzieci, nie brudzi dłoni ani ubrań, jest nietoksyczna i biodegradowalna. Wszystko, co zostanie z niej ulepione, zastyga w ciągu 24 godzin, a dzięki specjalnej recepturze nie kruszy się, nie pęka i staje się samodzielnie wykonaną zabawką lub ozdobą. Szczególnie ważne, aby dla zachowania higieny i bezpieczeństwa masa była przeznaczona dla jednego dziecka. W obecnej sytuacji nie zaleca się dzielenia używanej masy do zabawy z dziećmi spoza jednego gospodarstwa domowego.

W każdej wydawanej saszetce znajduje się także 1 znaczek. Po uzbieraniu 6 znaczków na karcie kolekcjonerskiej, dostępnej w sklepach Netto, klienci zyskują możliwość zakupu przyjaznej środowisku pluszowej maskotki w kształcie jednego z bohaterów kampanii. Cena zakupu pluszaka to 24,99 zł. Maskotki są dostępne również bez okazywania kolekcji znaczków, jednak w takim wypadku ich cena wynosi 59,99 zł.

Maskotki wykonane są z materiałów pochodzących w 85 proc. z recyklingu, mają certyfikat GREEN PRODUCT instytutu TUV Rheinland.

Klienci Netto uzyskają także dostęp do darmowej aplikacji Hey Clay z interaktywnymi instrukcjami tworzenia 12 postaci ze świata kosmitów i uroczych potworów, będących bohaterami akcji. Aplikacja jest łatwa w obsłudze i w przystępny sposób pokazuje sposoby lepienia z masy kreatywności.

Uzupełnienie kolekcji stanowi Księga Pomysłów, która zawiera zarówno podpowiedzi, jak ulepić bohaterów ze świata kosmitów czy potwory Hey Clay, jak również mnóstwo wskazówek jak tworzyć ozdoby, biżuterię, a nawet postaci przy wykorzystaniu wyłącznie jednego koloru masy.

Na potrzeby akcji lojalnościowej powstała także strona internetowa dostępna pod adresem www.masakreatywnosci.netto.pl. Są tu kreatywne inspiracje, wideoporadniki, gry dla dzieci, a także informacje o aktualnej liście produktów premiowanych, za które można otrzymać dodatkowe saszetki.

W skład kolekcji wchodzą również dodatkowe produkty, np. pudełko-niespodzianka z 5 pojemnikami z masą kreatywności. Każde opakowanie zawiera masę, potrzebną do ulepienia jednego z bohaterów akcji oraz instrukcję. Oferta obejmuje także Megapakę, czyli zestaw wszystkich 18 dostępnych kolorów masy. Dla wszystkich, którzy chcieliby przechowywać swoją masę bez utraty jej właściwości, przygotowane zostało pudełko kolekcjonerskie wraz z woreczkami strunowymi, które zabezpieczają masę przed dopływem powietrza i wysychaniem.

„Masa Kreatywności” to kolejna kampania lojalnościowa przygotowana przez sieć sklepów Netto we współpracy z TCC Retail Marketing.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Walk PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Centrum Riviera w Gdyni: wakacyjne warsztaty architektoniczne dla dzieci Biuro prasowe
2024-07-04 | 12:45

Centrum Riviera w Gdyni: wakacyjne warsztaty architektoniczne dla dzieci

W gdyńskim Centrum Riviera w każdy wtorek tegorocznych wakacji odbędą się warsztaty architektoniczne dla dzieci i młodzieży. To wynik współpracy centrum z Gdyńskim Szlakiem
Dziecko Zostań architektem własnych marzeń! Warsztaty budowania z klocków w CH Targówek!
2024-07-03 | 13:00

Zostań architektem własnych marzeń! Warsztaty budowania z klocków w CH Targówek!

Spędź z nami kreatywne wakacje w mieście! Warszawskie centrum handlowe Targówek zaprasza wszystkie dzieci do udziału w Wakacyjnej Akademii Budowania! Przez cały lipiec najmłodsi
Dziecko Minionki przejmują Promenadę! Odwiedź centrum i spotkaj się z żółtymi stworkami
2024-07-03 | 12:00

Minionki przejmują Promenadę! Odwiedź centrum i spotkaj się z żółtymi stworkami

Premiera nowego filmu o Minionkach już w ten piątek! Przystankiem na trasie promującej nowe przygody Minionków jest warszawskie centrum handlowe Promenada, w którym zaplanowano

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Media

Robert El Gendy: Jestem śpiochem i przychodzę do studia w ostatniej chwili. Raz nie obudziłem się na czas i dopiero telefon z redakcji postawił mnie na nogi

Prezenter „Pytania na śniadanie” zaznacza, że lubi sobie pospać, dlatego prowadzenie porannego programu to dla niego prawdziwe wyzwanie. Musi się bowiem sporo natrudzić, by być w studiu telewizyjnym na czas. Zazwyczaj nie udaje mu się jednak obudzić wraz z dźwiękiem pierwszego budzika i zdarzyło się, że z głębokiego snu wyrwał go dopiero telefon od produkcji „Pytania na śniadanie”.

Problemy społeczne

Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków

Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.