Komunikaty PR

„Masa Kreatywności” – Netto rusza z atrakcyjną propozycją dla rodzin z dziećmi

2020-04-07  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Karolina Węgorek
Walk PR

Dzielna 60
01-029 Warszawa
karolina.wegorek|walk.pl| |karolina.wegorek|walk.pl
+48 22 379 25 51
www.walk.pl

W poniedziałek, 6 kwietnia, w sieci handlowej Netto startuje nowa kampania lojalnościowa – „Masa Kreatywności”. Klienci dyskontu w zamian za zakupy otrzymają saszetki z masą plastyczną Hey Clay, która daje nieskończone możliwości kreatywnej zabawy dla całej rodziny podczas czasu spędzanego w domu.

- Dzięki akcji chcemy wesprzeć naszych klientów i dać im możliwość spędzenia czasu ze swoimi dziećmi w najbardziej twórczy i kreatywny sposób – mówi Janusz Stroka, prezes Netto Polska. - Jest to szczególnie istotne właśnie teraz, gdy dzieci przebywają w domach, a rodzice poszukują kolejnych pomysłów na wspólną zabawę. W każdym dziecku tkwią nieskończone pokłady kreatywności, a nasza propozycja pozwoli je wydobyć.

W zamian za zakupy w sieci handlowej Netto, od 6 kwietnia do 13 czerwca 2020 r., klienci otrzymają darmowe saszetki z kolorową masą plastyczną. Każde wydane 40 zł to jedna saszetka z 5 g masy Hey Clay. Dodatkowo zakup wybranych produktów takich producentów jak: Unilever, Mlekovita, Kruszwica, Frito-Lay czy Upfield uprawnia do odebrania dodatkowej saszetki Hey Clay.

Masa dostępna jest w osiemnastu bardzo żywych i jaskrawych kolorach, jednak nie wiadomo, jaki kolor znajduje się w saszetce. Masa jest bezpieczna dla dzieci, nie brudzi dłoni ani ubrań, jest nietoksyczna i biodegradowalna. Wszystko, co zostanie z niej ulepione, zastyga w ciągu 24 godzin, a dzięki specjalnej recepturze nie kruszy się, nie pęka i staje się samodzielnie wykonaną zabawką lub ozdobą. Szczególnie ważne, aby dla zachowania higieny i bezpieczeństwa masa była przeznaczona dla jednego dziecka. W obecnej sytuacji nie zaleca się dzielenia używanej masy do zabawy z dziećmi spoza jednego gospodarstwa domowego.

W każdej wydawanej saszetce znajduje się także 1 znaczek. Po uzbieraniu 6 znaczków na karcie kolekcjonerskiej, dostępnej w sklepach Netto, klienci zyskują możliwość zakupu przyjaznej środowisku pluszowej maskotki w kształcie jednego z bohaterów kampanii. Cena zakupu pluszaka to 24,99 zł. Maskotki są dostępne również bez okazywania kolekcji znaczków, jednak w takim wypadku ich cena wynosi 59,99 zł.

Maskotki wykonane są z materiałów pochodzących w 85 proc. z recyklingu, mają certyfikat GREEN PRODUCT instytutu TUV Rheinland.

Klienci Netto uzyskają także dostęp do darmowej aplikacji Hey Clay z interaktywnymi instrukcjami tworzenia 12 postaci ze świata kosmitów i uroczych potworów, będących bohaterami akcji. Aplikacja jest łatwa w obsłudze i w przystępny sposób pokazuje sposoby lepienia z masy kreatywności.

Uzupełnienie kolekcji stanowi Księga Pomysłów, która zawiera zarówno podpowiedzi, jak ulepić bohaterów ze świata kosmitów czy potwory Hey Clay, jak również mnóstwo wskazówek jak tworzyć ozdoby, biżuterię, a nawet postaci przy wykorzystaniu wyłącznie jednego koloru masy.

Na potrzeby akcji lojalnościowej powstała także strona internetowa dostępna pod adresem www.masakreatywnosci.netto.pl. Są tu kreatywne inspiracje, wideoporadniki, gry dla dzieci, a także informacje o aktualnej liście produktów premiowanych, za które można otrzymać dodatkowe saszetki.

W skład kolekcji wchodzą również dodatkowe produkty, np. pudełko-niespodzianka z 5 pojemnikami z masą kreatywności. Każde opakowanie zawiera masę, potrzebną do ulepienia jednego z bohaterów akcji oraz instrukcję. Oferta obejmuje także Megapakę, czyli zestaw wszystkich 18 dostępnych kolorów masy. Dla wszystkich, którzy chcieliby przechowywać swoją masę bez utraty jej właściwości, przygotowane zostało pudełko kolekcjonerskie wraz z woreczkami strunowymi, które zabezpieczają masę przed dopływem powietrza i wysychaniem.

„Masa Kreatywności” to kolejna kampania lojalnościowa przygotowana przez sieć sklepów Netto we współpracy z TCC Retail Marketing.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Walk PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba Biuro prasowe
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach
Dziecko Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
2024-12-20 | 10:10

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa

Edukacja sensoryczna, choć często postrzegana jako zabawa, ma fundamentalne znaczenie dla rozwoju dziecka. Żłobki i przedszkola, które świadomie wprowadzają aktywności stymulujące

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

S. Karpiel-Bułecka: Sam talent nie wystarczy, by odnieść sukces w branży muzycznej. Trzeba też mieć trochę szczęścia i spotkać odpowiednich ludzi

Na przestrzeni ostatnich dwóch dekad, między innymi za sprawą streamingu i powszechnego dostępu do internetu, rynek muzyczny w Polsce przeszedł prawdziwą rewolucję. Zauważają to zarówno doświadczeni artyści, jak Sebastian Karpiel-Bułecka, jak i młodsze pokolenie, reprezentowane przez Miuosha. Obaj wokaliści podkreślają, że sukces w branży muzycznej jest wynikiem wielu czynników. Lider zespołu Zakopower zaznacza, że niezależnie od sytuacji młodzi artyści powinni być konsekwentni i wierzyć w swoje możliwości, bo to jest kluczowe w budowaniu kariery.

Problemy społeczne

Strach przed porażką i brak wiary we własne siły blokują rozwój przedsiębiorczości kobiet. Częściej zakładają za to firmy z misją

Kobiety stanowią mniejszość w zarządach firm, rzadziej też niż mężczyźni zakładają własne działalności gospodarcze. W UE na taki krok decyduje się 10 proc. pracujących pań, w Polsce – 13 proc. – wynika z raportu „Biznes na wysokich obcasach” PIE. Strach przed porażką i brak wiary w swoje umiejętności powstrzymują kobiety częściej niż mężczyzn przed założeniem działalności. Kluczową rolę mogą pełnić programy mentoringowe prowadzone przez kobiety.

Muzyka

Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy

Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.