Mega klocki rozkręcają ferie w Porcie Łódź

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations
ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Są piankowe, magnetyczne i ogromne. Bawią, rozbudzają kreatywność i można z nich ułożyć wszystko, co tylko podpowie nam wyobraźnia. Klocki o różnorodnych kolorach, kształtach a do tego w mega rozmiarze pojawią się na czas ferii zimowych w Porcie Łódź i rozkręcą najlepszą zabawę w Łodzi! Start wydarzenia już w najbliższą sobotę. Atrakcja jest bezpłatna.
Dwa ostatnie tygodnie lutego upłyną w Centrum przy Pabianickiej pod znakiem niezapomnianej zabawy. Port Łódź zaprasza na wielką przygodę z klockami, która startuje już w najbliższą sobotę (12 lutego) i potrwa do 26 lutego (sobota). Spotykamy się każdego dnia (z wyjątkiem niedziel) w godzinach 12:00 – 20:00.
W Atrium, obok sklepu IKEA na czas ferii funkcjonować będzie ogromna strefa do zabawy wypełniona klockami. Nie będą to jednak zwykłe klocki, a wielkie magnetyczne i piankowe bryły, które z pewnością przyniosą mnóstwo radości małym konstruktorom. Dzieci powita labirynt, zbudowany z dwóch tysięcy wielkich klocków – cegieł, w którym na najmłodszych czekać będzie mnóstwo zabawy. Będziemy przechodzić labirynt na czas, a po drodze napotkamy różne wyzwania, które trzeba będzie zrealizować by pójść dalej. Zbudujemy też domy ze swoich marzeń, a z pomocą animatorów i animatorek odwzorujemy najpopularniejsze budynki na świecie.
- Klocki to nie tylko wspaniała forma rozrywki dla wszystkich dzieci, ale też edukacja i nauka poprzez zabawę. Dzięki układaniu rozmaitych konstrukcji nasze pociechy rozwijają swoją koordynację ruchową, uczą się współpracy w grupie i kształtują swoje kreatywne myślenie. Przede wszystkim najważniejsze jest jednak to, że sprawiają mnóstwo radości małym użytkownikom, dlatego w tym roku na czas ferii zdecydowaliśmy się postawić właśnie na klocki. Jednak nie będą to tym razem klocki tradycyjne, a naprawdę sporych rozmiarów bloki, w tym także piankowe i magnetyczne. Zapowiada się fantastyczna zabawa, po której wraz z pociechą możemy dodatkowo skorzystać z propozycji restauracji i cukierni zlokalizowanych w naszym Centrum – mówi Jagoda Olesiak, kierownik marketingu Portu Łódź.
Na wielkim placu zabaw w Atrium pojawią się też miękkie klocki magnetyczne Jelly Heap, które dzięki swoim właściwościom idealnie się ze sobą łączą pozwalając na budowanie trójwymiarowych obiektów. Maluchy bez problemu zbudują z nich najwyższe, najdziwniejsze i najbardziej kreatywne budowle. Do dyspozycji dzieci będą też gigantyczne klocki piankowe. Z pomocą animatorów i animatorek dzieci będą mogły zbudować z nich tunel oraz tor przeszkód. Wspólnymi siłami stworzymy też starożytne miasto z murami, bramą wjazdową i budowlami. Będzie również okazja by zbudować dom dla jaskiniowca, igloo dla Eskimosa czy zamek dla królewny. Zadaniem uczestników zabawy będzie również zbudowanie z piankowych klocków jak najwyższej konstrukcji.
Szczegółowe informacje na temat atrakcji znajdują się na stronie internetowej Portu Łódź oraz na profilach Centrum w mediach społecznościowych.

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.