Minionki z wizytą w Atrium Molo
Już w sobotę, 3 września br., bohaterowie najnowszego filmu wytwórni Illumination zawitają do Atrium Molo. Pełne zwariowanych pomysłów Minionki - Otto, Bob, Kevin i Stuart, zapraszają najmłodszych mieszkańców Szczecina do wspólnej zabawy. W godzinach 11.00 -19.00 czekać będzie mnóstwo atrakcji oraz wspaniałe nagrody rzeczowe!
Najnowsze przygody żółtych stworków w filmie „Minionki: wejście Gru” można oglądać już od 1 lipca na wielkim ekranie, jednak prawdziwą gratką dla fanów będzie możliwość ich bliższego poznania oraz udział w zaplanowanej przez Minionki zwariowanej rywalizacji. Na emocjonujące spotkanie z żółtymi przyjaciółmi zaprasza wszystkie dzieci Atrium Molo. Już 3 września br. w szczecińskiej galerii będzie można wziąć udział w zabawie, której zasady są zbliżone do bardzo popularnej gry mobilnej Minion Rush. Zadaniem uczestników będzie wykonywanie określonych zadań, za które otrzymają bananową walutę. Uzbierane monety będzie można wymieniać na gadżety filmowe, pamiątki lub bilety do kina.
Jak zdobyć bananowe dukaty?
Chętni do udziału w zabawie powinni swoje pierwsze kroki skierować ku minionkowej recepcji, gdzie będą mogli zapoznać się z planem atrakcji i regulaminem. Pierwsze bananowe dukaty można zgarnąć za oryginalne przebranie, dlatego warto ubrać coś minionkowego lub wziąć swoją ulubioną maskotkę minionka.
- Spotkanie z żółtymi stworkami w Atrium Molo to część ogólnopolskiej trasy, pełnej atrakcji i zabaw z ulubionymi bohaterami, zorganizowanej z okazji premiery najnowszego filmu z ich udziałem. Zapraszamy wszystkich, a szczególnie rodziny z dziećmi do udziału w tym wyjątkowym wydarzeniu! Dla najmłodszych fanów przygotowaliśmy wiele ciekawych atrakcji. Gwarantujemy fantastyczną atmosferę, możliwość wygrania atrakcyjnych nagród, a przede wszystkim niezapomniane chwile w towarzystwie zwariowanych żółtych rozrabiaków– mówi Agnieszka Wasyłenko z CH Atrium Molo.
Najwięcej atrakcji czeka na uczestników rywalizacji na minionkowej scenie. W programie zaplanowano:
- Boogie Minions – naukę tańca Boogie z minionkami w stylu lat 60 i 70 –tych.
- Kung Fu Minions – minionkową szkółkę Kung Fu,
- Rodzinny Minionkowy Quiz – biorące udział w tej konkurencji zespoły, mają szansę wygrać liczne gadżety, prezenty od partnerów i dodatkowo bananowe monety;
- Interaktywne zadanie „Wskaż różnice” - polegające na wskazaniu największej liczby różnic w scenach z filmu, w określonym czasie. Uczestnik, za pokazanie określonej liczby różnic, otrzyma tyle samo punktów;
- Emocjonujące gry zręcznościowe Minionkowe Piłkarzyki, Cymbergaj i Magnetyczny Labirynt
- Big Floor Puzzles - układanie wielkich podłogowych puzzli
- Dużą wersję gry „Znajdź 5 par”
Impreza przeznaczona jest dla dzieci w wieku 4-12 lat, z wyłączeniem atrakcji „Kung-Fu Minions”, na którą zapraszamy dzieci w wieku 7-12 lat. Osoby niepełnoletnie mogą wziąć udział w wydarzeniu tylko w obecności i za zgodą rodzica lub pełnoletniego opiekuna.
Wstęp na spotkanie z minionkami oraz udział w konkurencjach są bezpłatne.
Więcej informacji na stronie: www.atrium-molo.pl oraz na profilu facebook Atrium Molo.

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.