Najbardziej znany kot na świecie w Reducie! Odwiedź galerię i poznaj Garfielda!
Już wkrótce Redutę odwiedzi wyjątkowy gość, którego pokochają zarówno dzieci, jak i dorośli! Garfield, najpopularniejszy rudy kot, powraca na kinowe ekrany w nowej, przezabawnej komedii! Z tej okazji warszawskie centrum handlowe organizuje fantastyczną imprezę, podczas której będzie można wziąć udział w wyjątkowych atrakcjach i osobiście poznać ulubionego bohatera!
Garfield to bohater popularnego komiksu, który zadebiutował w 1976 roku w jednej z amerykańskich gazet. Jest puszystym, leniwym i zapatrzonym w siebie kotem, który kocha lasagne, nie cierpi poniedziałków oraz pająków. Jest egocentryczny i ma cyniczne poczucie humoru. Jego jedyne pasje – jedzenie, spanie i picie mocnej kawy – są porównywalne ze wstrętem do wszelakich diet i ćwiczeń gimnastycznych. Przygody rudego kocura szybko podbiły serca czytelników, a aktualnie rysunkowa historia drukowana jest w około 2000 gazet na całym świecie.
Już w sobotę, 15 czerwca, z okazji kinowej premiery nowego filmu o przygodach Garfielda, centrum handlowe Reduta przygotowało mnóstwo niezapomnianych atrakcji dla najmłodszych! W harmonogramie czeka m.in. scena z konkursami – weź udział w quizie i układaniu wielkich magnetycznych puzzli z bohaterami filmu. Na zwycięzców czekają fantastyczne Garfieldowe nagrody! Co godzinę na scenie odbywać się będzie Fitness dla Leniwych Kotków – zajęcia ruchowe dla dzieci inspirowane Garfieldem. Będzie wesoło i aktywnie! Pociechy będą mogły również obejrzeć wystawę i poznać ciekawostki z życia tego sympatycznego kota, a także zrobić sobie zdjęcie z Garfieldem lub jego przyjacielem Odiem. W specjalnym pokoju Garfielda chętni będą mogli zobaczyć zwiastuny filmu i przezabawne filmiki z kotami!
To nie koniec atrakcji! Na najmłodszych czeka doskonała zabawa na dmuchanym kocim torze przeszkód, a także specjalne stanowisko kociego wizażu, gdzie każde dziecko może przemienić się w małego Garfielda. Nie zabraknie także pysznych przekąsek! Smakowita Pizzeria u Garfielda zaserwuje jedno z ulubionych dań naszego bohatera – darmową pizzę z serami i pomidorami! Do dyspozycji odwiedzających będzie również niezwykły Garfieldobus, który stanie przed wejściem do galerii.
Doskonała zabawa to jednocześnie okazja do zrobienia dobrego uczynku! Podczas wydarzenia odbędzie się zbiórka karmy i darów dla zwierząt z Fundacji „Karuna Ludzie dla Zwierząt”. Nie przegap okazji do spędzenia wspaniałego dnia w towarzystwie ukochanego kota Garfielda. Wpadnij do Reduty 15 czerwca! Atrakcje potrwają od 11:00 do 19:00!
Więcej informacji nt. harmonogramu wydarzeń i aktualnej oferty centrum handlowego Reduta znajduje się na stronie internetowej galerii.

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Dorota Szelągowska: W moim rodzinnym domu się nie przelewało. Od mamy i babci się nauczyłam, jak ugotować coś z niczego
Prezenterka zaznacza, że dużo czasu spędza w kuchni i jak przekonuje, zawsze da się przyrządzić coś smacznego, nawet gdy pod ręką nie ma zbyt wielu produktów. Tego nauczyła się w rodzinnym domu. Dorota Szelągowska uwielbia kulinarne eksperymenty, dlatego też chętnie podgląda, jak gotują inni i z ich pomysłów również czerpie inspiracje.
Nauka
MNiSW reaguje na problemy psychiczne w środowisku akademickim. Specjalny zespół ma opracować skuteczne rozwiązania

W środowisku naukowym rośnie świadomość znaczenia dobrostanu psychicznego i potrzeby budowania bezpiecznego miejsca – zarówno dla studentów, jak i kadry akademickiej. Z badania SWPS wynika, że wiele osób w tym środowisku zmaga się z silnym stresem, wypaleniem zawodowym oraz zaburzeniami lękowymi i depresyjnymi. Do tego dochodzi także coraz częściej występujący problem mobbingu i dyskryminacji. Tematem zajmuje się MNiSW, powołując specjalny międzyresortowy zespół, ale też same uczelnie.
Media
Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych

Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.