„NANważniejsze, że Cię mam!” Jak zdobyć bransoletkę YES z imieniem dziecka

Kamila Szarowicz
Nestlé Nutrition
ul. Domaniewska 32
02-672 Warszawa
Kamila.Szarowicz|pl.nestle.com| |Kamila.Szarowicz|pl.nestle.com
+48 608 544 573
https://www.zdrowystartwprzyszlosc.pl/
Dziś, 7 czerwca, startuje loteria „NANważniejsze, że Cię mam!” marki NAN 2. Codziennie do wygrania są wspaniałe pamiątki dla Mam – 15 bransoletek YES z imieniem dziecka.
Fizyczna bliskość rodziców jest szczególnie ważna w pierwszych latach życia dziecka – zarówno dla Maluszka, jak i jego Mamy i Taty. To jedne z pierwszych, prawdziwie magicznych chwil, które będą razem dzielić. To również czas pełen wyzwań, troski i starań, które budują niesamowitą więź między rodzicem i dzieckiem, która przetrwa całe życie.
Maj i czerwiec to czas szczególnego celebrowania tych jednych z najważniejszych osób w życiu – świętujemy wtedy Dzień Mamy, Dziecka, Rodzicielstwa i Dzień Ojca. Te piękne chwile można wspominać znacznie dłużej dzięki loterii „NANważniejsze, że Cię mam!”. Osoby, które zakupują produkty NAN 2, 3, 4, 5 lub NANCARE mają teraz szansę otrzymać piękną pamiątkę - bransoletkę marki YES z wygrawerowanym imieniem Maluszka. Do zdobycia jest aż 900 sztuk biżuterii, a zgłaszać można się codziennie.
Aby wziąć udział w Loterii wystarczy w dniach 7 czerwca – 5 sierpnia 2022:
- kupić 2 dowolne produkty NAN 2, 3, 4, 5 lub NANCARE oraz zachować paragon/dowód zakupu;
- wysłać SMS na numer 4321 podając numer paragonu/dowodu zakupu oraz datę dokonania transakcji. Prawidłowa treść wiadomości powinna wyglądać następująco: NAN.NR_PARAGONU.DDMMRRRR (DD – dzień, MM – miesiąc, RRRR – rok).
Informacja o ewentualnej wygranej przekazana zostanie bardzo szybko, już w przeciągu 30 minut, w postaci zwrotnego SMS.
O NAN 2
Marka NAN 2 od zawsze dba o maluszki. Wspiera rodziców w dostarczaniu najmłodszym tego, co ważne dla odporności i prawidłowego rozwoju. Tworząc swoje produkty opiera się na solidnych podstawach - prowadzonych już od 65 lat badaniach mleka mamy, które jest najlepszym pokarmem dla niemowląt.
Marka dba także o planetę – wszystkie puszki, w które zapakowane są produkty NAN 2 w 100% nadają się do recyklingu, a ich wieczka i miarki powstały w minimum 66% z trzciny cukrowej.
NAN 2 to także uznanie dla niesamowitego wysiłku rodziców, którzy codziennie dokładają starań, by ich dzieci mogły zdrowo rosnąć i rozwijać się. Dla dzieci NANważniejsze jest przecież to, że są przy nich najlepsi opiekunowie i przewodnicy – Mama i Tata.
Ważna informacja. Gdy maluszek przyjdzie na świat, najlepszym dla niego sposobem żywienia jest karmienie piersią. Mleko mamy zapewnia zbilansowaną dietę i chroni przed chorobami. W pełni popieramy zalecenia Światowej Organizacji Zdrowia dotyczące wyłącznego karmienia piersią przez pierwsze sześć miesięcy życia dziecka. Po tym okresie należy rozpocząć wprowadzanie żywności uzupełniającej o odpowiedniej wartości odżywczej przy jednoczesnej kontynuacji karmienia piersią do ukończenia przez dziecko 2 lat. Zdajemy sobie też sprawę z tego, że nie zawsze rodzice mogą karmić swoje dziecko mlekiem mamy. Zachęcamy do skonsultowania sposobu żywienia dziecka ze specjalistą ochrony zdrowia. Jeśli zdecydowaliście, że Wasze dziecko nie będzie karmione piersią, powinniście pamiętać, że ta decyzja jest trudna do odwrócenia - rozpoczęcie częściowego dokarmiania butelką spowoduje zmniejszenie ilości wytwarzanego mleka. Rezygnacja z karmienia piersią niesie ze sobą konsekwencje socjalne i finansowe, które należy wziąć pod uwagę. Jeśli zdecydowaliście, że maluszek będzie karmiony piersią, przypominamy, że prawidłowe zbilansowanie jadłospisu mamy jest bardzo istotne. Jej zdrowa dieta w czasie ciąży i po porodzie pomaga gromadzić składniki odżywcze niezbędne do prawidłowego przebiegu ciąży, przygotowuje do okresu laktacji i pomaga ją utrzymać. Dzieci rozwijają się w różnym tempie, dlatego czas wprowadzenia posiłków uzupełniających należy skonsultować z lekarzem lub położną. Aby uniknąć ryzyka dla zdrowia ważne jest, by żywność dla dziecka przygotowywać, stosować i przechowywać zawsze zgodnie z informacją na opakowaniu.
O Nestlé Polska S.A.
Nestlé Polska S.A. to, należący do grona liderów, producent m.in. produktów dla niemowląt i małych dzieci. W portfolio firmy znajdują się m.in. mleka modyfikowane, kleiki, kaszki, dania w słoiczkach, soki i nektary, deserki i przekąski dostępne pod markami NAN 2, LITTLE STEPS 2, Gerber, Gerber Organic, Nestlé, BOBO FRUT, Yogolino czy Nestlé Sinlac. Naszym celem jest nie tylko wspomagać rodziców w trosce o żywienie i zdrowie ich dzieci, ale także edukować ich w zakresie znaczenia diety dla prawidłowego rozwoju i wzrostu maluchów oraz zasad jej właściwego bilansowania.

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Piotr Zelt: Pęknięcie w Polsce jest bardzo głębokie. Myślę, że strona zwycięska w tych wyborach zadba o to, żeby te podziały były coraz głębsze
Aktor nie ukrywa swojego rozgoryczenia wynikiem wyborów prezydenckich. Jego zdaniem podziały w naszym kraju są tak głębokie, że Karol Nawrocki nigdy nie będzie prezydentem wszystkich Polaków. Piotr Zelt uważa, że minimalne zwycięstwo kandydata popieranego przez PiS może mieć dalsze niekorzystne konsekwencje. Zastanawia się więc, jaka przyszłość nas czeka, a jego rokowania raczej nie są nasycone optymizmem.
Farmacja
Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie. Dzięki temu odciążone są europejskie systemy zdrowotne

Każdego roku Europejczycy leczą samodzielnie ok. 1,2 mld drobnych dolegliwości, w tym przeziębienie czy niestrawność. Zdaniem ekspertów wzmocnienie tych kompetencji społeczeństwa może być remedium na braki kadrowe w opiece zdrowotnej i jej deficyt budżetowy. Sięganie po leki bez recepty (OTC), suplementy diety i wyroby lecznicze pozwala uniknąć ok. 120 mln konsultacji lekarskich w skali roku, co odpowiada pracy nawet 36 tys. lekarzy pierwszego kontaktu. Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie – wynika z danych przedstawionych podczas 61. konferencji AESGP, która odbyła się w Warszawie.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.