Komunikaty PR

Netto Camp w Akademii BVB dla najmłodszych fanów piłki nożnej

2020-09-30  |  16:00
Biuro prasowe
Kontakt
Karolina Węgorek
Walk PR

Dzielna 60
01-029 Warszawa
karolina.wegorek|walk.pl| |karolina.wegorek|walk.pl
+48 22 379 25 51
www.walk.pl

Sieć handlowa Netto oraz Akademia BVB im. Łukasza Piszczka wspierają rozwijanie pasji sportowych u najmłodszych. We wrześniu w Goczałkowicach-Zdroju zorganizowany został pierwszy Netto Camp – wyjazd piłkarski dla dzieci pracowników sieci handlowej Netto. Młodzi miłośnicy piłki nożnej przez trzy dni mieli okazję doskonalić swoje umiejętności pod czujnym okiem profesjonalistów z Akademii BVB.

Gwiazdy futbolu to często – zarówno dla dzieci, jak i dla dorosłych – idole i autorytety. Piłka nożna niezmiennie cieszy się ogromną popularnością, a do szkółek piłkarskich co roku trafia spora grupa adeptów, marzących o sławie na miarę największych sportowych talentów. Wychodząc naprzeciw tym pragnieniom, Netto, od lat angażuje się w działania promujące aktywność, kształtujące dobre nawyki żywieniowe już od najmłodszych lat i zachęcanie do prowadzenia zdrowego trybu życia, poprzez włączenie do swojej codzienności ruchu oraz właściwej diety.

Netto Camp

Specjalnie dla najmłodszych miłośników strzelania goli, Netto wraz z Akademią BVB im. Łukasza Piszczka zorganizowały profesjonalny wyjazd piłkarski. W trzydniowej imprezie sportowej, trwającej od 25 do 27 września br. w Goczałkowicach-Zdroju, w siedzibie Akademii, udział wzięły dzieci pracowników sieci handlowej. Harmonogram przewidywał wiele ciekawych i przydatnych aktywności, m.in. zajęcia sportowe, składające się z pięciu jednostek treningowych, zajęcia z team buildingu oraz warsztaty żywieniowe. Szkolenia poprowadzili najlepsi, licencjonowani trenerzy piłki nożnej z Akademii BVB, dbający zarówno o rozwój wiedzy, jak i umiejętności praktycznych przyszłych sportowców. Kilkudniowe spotkanie zakończył turniej, który był nie tylko podsumowaniem doświadczeń zebranych podczas treningów, ale także świetną zabawą, zapewniającą ogromną dawkę radości. Przez cały czas, zmaganiom małych piłkarzy na murawie przyglądali się i kibicowali rodzice. Na każdego uczestnika Campu czekał ekskluzywny komplet treningowy, składający się z koszulki piłkarskiej, getrów, spodenek oraz bidonu. Organizatorzy zapewnili również napoje oraz zdrowe i zbilansowane posiłki, właściwie dostosowane do diety sportowców.

- Doskonale wiemy, jak ważne jest zachowanie równowagi pomiędzy życiem zawodowym a prywatnym, kiedy to możemy poświęcić czas rodzinie oraz realizacji własnych pasji i marzeń – mówi Janusz Stroka, prezes Netto Polska. – Zgodnie ze zdroworozsądkową strategią Netto, nieustannie wspieramy naszych pracowników, a teraz także ich dzieci, w rozwijaniu swoich umiejętności i osiąganiu sukcesów w każdej sferze życia. Nie zwalniamy tempa, jeśli chodzi o promocję aktywności, angażując się w kolejne niezwykłe projekty. Zrobiliśmy kolejny krok i zorganizowaliśmy bardzo wartościową imprezę sportową dla utalentowanych dzieci naszych pracowników. Dzięki wspaniałej atmosferze, łączącej profesjonalizm z radosną zabawą, uczestnicy Netto Camp mogli przeżyć niezwykłe doświadczenie, które mamy nadzieję zapisze się w ich pamięci na długo, a może zainspiruje ich do dalszych działań i osiągania sukcesów jako przyszłe gwiazdy futbolu – dodaje.

Sieć handlowa Netto od lipca 2019 r. jest oficjalnym partnerem regionalnym klubu piłkarskiego Borussia Dortmund. W ramach współpracy, razem z klubem BVB oraz Akademią BVB im. Łukasza Piszczka wspiera rozwój młodych sportowców i szkoli przyszłe piłkarskie talenty.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Przepis na owsiany pudding chia z kaszką i owocami – dla małych i dużych Biuro prasowe
2024-04-22 | 13:10

Przepis na owsiany pudding chia z kaszką i owocami – dla małych i dużych

  Roślinny pudding chia z mlekiem owsianym, kaszką owsianą i owocami to świetna opcja na śniadanie lub zdrową przekąskę w ciągu dnia. Jest to również doskonały
Dziecko Przemoc w sporcie. Problem dotyka nawet 90% dzieci
2024-04-19 | 10:00

Przemoc w sporcie. Problem dotyka nawet 90% dzieci

Regularne uprawianie sportu przynosi dzieciom liczne korzyści i pozytywnie wpływa na ich rozwój i zdrowie. Niestety, wiąże się również z ryzykiem nadużyć oraz przemocy.
Dziecko Moc przygód z Bluey! Czas na wspólną zabawę w Atrium Targówek!
2024-04-16 | 16:15

Moc przygód z Bluey! Czas na wspólną zabawę w Atrium Targówek!

Dla wszystkich małych i dużych fanów serii animowanej „Bluey”, nadchodzi niezwykła okazja do wspólnej zabawy! Odwiedź Atrium Targówek już 19 i 20

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Gwiazdy

Jan Wieczorkowski: W ogóle nie mam wyczucia w kwestii kupowania prezentów. Sam kilka razy dostałem wody toaletowe, które po prostu do mnie nie pasowały

Aktor grający jedną z głównych ról w spektaklu „Wyjątkowy prezent” w reżyserii Tomasza Sapryka przyznaje, że w życiu prywatnym również zdarzyły mu się nietrafione prezenty, które szybko wylądowały w koszu. Zwykle były to perfumy czy wody kolońskie, których kompozycja zapachowa w ogóle mu nie odpowiadała. Jeśli natomiast chodzi o wybór okolicznościowych upominków dla innych, to Jan Wieczorkowski zdradza, że zawsze zdaje się w tej kwestii na gust i intuicję żony. Sam zupełnie nie ma do tego głowy.

Handel

Rynek makaronów w Polsce wart jest około 800 mln zł. Producenci pracują nad nowymi funkcjami tych produktów w diecie

Makarony stają się coraz nowocześniejszą kategorią na rynku spożywczym. Konsumenci mają do wyboru m.in. szereg makaronów warzywnych, bezglutenowych, a także funkcjonalnych, których regularne spożywanie ma pomagać w walce z chorobami cywilizacyjnymi, jak cukrzyca, otyłość czy miażdżyca. To m.in. w ten segment rynku chce w najbliższych latach inwestować notowany na warszawskiej giełdzie producent Makarony Polskie. Spółka podkreśla, że wyzwaniem dla dalszego rozwoju firm z branży spożywczej pozostają rosnące koszty działalności, braki kadrowe, a także niestabilność cenowa.