Netto Camp w Akademii BVB dla najmłodszych fanów piłki nożnej
Walk PR
Dzielna 60
01-029 Warszawa
karolina.wegorek|walk.pl| |karolina.wegorek|walk.pl
+48 22 379 25 51
www.walk.pl
Sieć handlowa Netto oraz Akademia BVB im. Łukasza Piszczka wspierają rozwijanie pasji sportowych u najmłodszych. We wrześniu w Goczałkowicach-Zdroju zorganizowany został pierwszy Netto Camp – wyjazd piłkarski dla dzieci pracowników sieci handlowej Netto. Młodzi miłośnicy piłki nożnej przez trzy dni mieli okazję doskonalić swoje umiejętności pod czujnym okiem profesjonalistów z Akademii BVB.
Gwiazdy futbolu to często – zarówno dla dzieci, jak i dla dorosłych – idole i autorytety. Piłka nożna niezmiennie cieszy się ogromną popularnością, a do szkółek piłkarskich co roku trafia spora grupa adeptów, marzących o sławie na miarę największych sportowych talentów. Wychodząc naprzeciw tym pragnieniom, Netto, od lat angażuje się w działania promujące aktywność, kształtujące dobre nawyki żywieniowe już od najmłodszych lat i zachęcanie do prowadzenia zdrowego trybu życia, poprzez włączenie do swojej codzienności ruchu oraz właściwej diety.
Netto Camp
Specjalnie dla najmłodszych miłośników strzelania goli, Netto wraz z Akademią BVB im. Łukasza Piszczka zorganizowały profesjonalny wyjazd piłkarski. W trzydniowej imprezie sportowej, trwającej od 25 do 27 września br. w Goczałkowicach-Zdroju, w siedzibie Akademii, udział wzięły dzieci pracowników sieci handlowej. Harmonogram przewidywał wiele ciekawych i przydatnych aktywności, m.in. zajęcia sportowe, składające się z pięciu jednostek treningowych, zajęcia z team buildingu oraz warsztaty żywieniowe. Szkolenia poprowadzili najlepsi, licencjonowani trenerzy piłki nożnej z Akademii BVB, dbający zarówno o rozwój wiedzy, jak i umiejętności praktycznych przyszłych sportowców. Kilkudniowe spotkanie zakończył turniej, który był nie tylko podsumowaniem doświadczeń zebranych podczas treningów, ale także świetną zabawą, zapewniającą ogromną dawkę radości. Przez cały czas, zmaganiom małych piłkarzy na murawie przyglądali się i kibicowali rodzice. Na każdego uczestnika Campu czekał ekskluzywny komplet treningowy, składający się z koszulki piłkarskiej, getrów, spodenek oraz bidonu. Organizatorzy zapewnili również napoje oraz zdrowe i zbilansowane posiłki, właściwie dostosowane do diety sportowców.
- Doskonale wiemy, jak ważne jest zachowanie równowagi pomiędzy życiem zawodowym a prywatnym, kiedy to możemy poświęcić czas rodzinie oraz realizacji własnych pasji i marzeń – mówi Janusz Stroka, prezes Netto Polska. – Zgodnie ze zdroworozsądkową strategią Netto, nieustannie wspieramy naszych pracowników, a teraz także ich dzieci, w rozwijaniu swoich umiejętności i osiąganiu sukcesów w każdej sferze życia. Nie zwalniamy tempa, jeśli chodzi o promocję aktywności, angażując się w kolejne niezwykłe projekty. Zrobiliśmy kolejny krok i zorganizowaliśmy bardzo wartościową imprezę sportową dla utalentowanych dzieci naszych pracowników. Dzięki wspaniałej atmosferze, łączącej profesjonalizm z radosną zabawą, uczestnicy Netto Camp mogli przeżyć niezwykłe doświadczenie, które mamy nadzieję zapisze się w ich pamięci na długo, a może zainspiruje ich do dalszych działań i osiągania sukcesów jako przyszłe gwiazdy futbolu – dodaje.
Sieć handlowa Netto od lipca 2019 r. jest oficjalnym partnerem regionalnym klubu piłkarskiego Borussia Dortmund. W ramach współpracy, razem z klubem BVB oraz Akademią BVB im. Łukasza Piszczka wspiera rozwój młodych sportowców i szkoli przyszłe piłkarskie talenty.

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Podróże

Tomasz Jacyków: Nie lubię uczestniczyć w wakacyjnym obłędzie migracji ludzi. Unikam jak ognia tego, na co inni czekają cały rok
Stylista zaznacza, że nieco na przekór w wakacje dużo pracuje, a po nich, kiedy kurorty świecą już pustkami, on odpoczywa. W tym roku jednak ze względu na nadmiar obowiązków zawodowych i nawiązanie współpracy z branżą filmową pod znakiem zapytania staje jego urlop, który planował na przełomie września i października.
Farmacja
Nowy pakiet farmaceutyczny ma wyrównać szanse pacjentów w całej Unii. W Polsce na niektóre leki czeka się ponad dwa lata dłużej niż w Niemczech

Jeszcze pod przewodnictwem Polski Rada UE uzgodniła stanowisko w sprawie pakietu farmaceutycznego – największej reformy prawa lekowego od 20 lat. Ma on skrócić różnice w dostępie do terapii między krajami członkowskimi, które dziś sięgają nawet dwóch–trzech lat. W Unii Europejskiej wciąż brakuje terapii na ponad 6 tys. chorób rzadkich, a niedobory obejmują również leki ratujące życie. Nowe przepisy mają zapewnić szybszy dostęp do leków, wzmocnić konkurencyjność branży oraz zabezpieczyć dostawy.
Ochrona środowiska
Rośnie liczba bezdomnych zwierząt w Polsce i związane z nimi wydatki. Potrzebne wprowadzenie kontroli środków przeznaczanych na schroniska

Według analizy bezdomności zwierząt przeprowadzonej przez The State of Pet Homelessness Project opublikowanych w maju 2024 roku w Polsce żyje blisko 950 tys. bezdomnych psów i kotów. W 2023 roku w 230 polskich schroniskach dla zwierząt przebywało 81 778 psów i 35 391 kotów. To o 1,3 proc. więcej niż w 2021 roku – wynika z najnowszych danych Głównego Lekarza Weterynarii. Mimo podejmowanych działań na rzecz zwalczania problemu on wciąż narasta, głównie w obszarze finansowym.