Komunikaty PR

Netto Camp w Akademii BVB dla najmłodszych fanów piłki nożnej

2020-09-30  |  16:00
Biuro prasowe
Kontakt
Karolina Węgorek
Walk PR

Dzielna 60
01-029 Warszawa
karolina.wegorek|walk.pl| |karolina.wegorek|walk.pl
+48 22 379 25 51
www.walk.pl

Sieć handlowa Netto oraz Akademia BVB im. Łukasza Piszczka wspierają rozwijanie pasji sportowych u najmłodszych. We wrześniu w Goczałkowicach-Zdroju zorganizowany został pierwszy Netto Camp – wyjazd piłkarski dla dzieci pracowników sieci handlowej Netto. Młodzi miłośnicy piłki nożnej przez trzy dni mieli okazję doskonalić swoje umiejętności pod czujnym okiem profesjonalistów z Akademii BVB.

Gwiazdy futbolu to często – zarówno dla dzieci, jak i dla dorosłych – idole i autorytety. Piłka nożna niezmiennie cieszy się ogromną popularnością, a do szkółek piłkarskich co roku trafia spora grupa adeptów, marzących o sławie na miarę największych sportowych talentów. Wychodząc naprzeciw tym pragnieniom, Netto, od lat angażuje się w działania promujące aktywność, kształtujące dobre nawyki żywieniowe już od najmłodszych lat i zachęcanie do prowadzenia zdrowego trybu życia, poprzez włączenie do swojej codzienności ruchu oraz właściwej diety.

Netto Camp

Specjalnie dla najmłodszych miłośników strzelania goli, Netto wraz z Akademią BVB im. Łukasza Piszczka zorganizowały profesjonalny wyjazd piłkarski. W trzydniowej imprezie sportowej, trwającej od 25 do 27 września br. w Goczałkowicach-Zdroju, w siedzibie Akademii, udział wzięły dzieci pracowników sieci handlowej. Harmonogram przewidywał wiele ciekawych i przydatnych aktywności, m.in. zajęcia sportowe, składające się z pięciu jednostek treningowych, zajęcia z team buildingu oraz warsztaty żywieniowe. Szkolenia poprowadzili najlepsi, licencjonowani trenerzy piłki nożnej z Akademii BVB, dbający zarówno o rozwój wiedzy, jak i umiejętności praktycznych przyszłych sportowców. Kilkudniowe spotkanie zakończył turniej, który był nie tylko podsumowaniem doświadczeń zebranych podczas treningów, ale także świetną zabawą, zapewniającą ogromną dawkę radości. Przez cały czas, zmaganiom małych piłkarzy na murawie przyglądali się i kibicowali rodzice. Na każdego uczestnika Campu czekał ekskluzywny komplet treningowy, składający się z koszulki piłkarskiej, getrów, spodenek oraz bidonu. Organizatorzy zapewnili również napoje oraz zdrowe i zbilansowane posiłki, właściwie dostosowane do diety sportowców.

- Doskonale wiemy, jak ważne jest zachowanie równowagi pomiędzy życiem zawodowym a prywatnym, kiedy to możemy poświęcić czas rodzinie oraz realizacji własnych pasji i marzeń – mówi Janusz Stroka, prezes Netto Polska. – Zgodnie ze zdroworozsądkową strategią Netto, nieustannie wspieramy naszych pracowników, a teraz także ich dzieci, w rozwijaniu swoich umiejętności i osiąganiu sukcesów w każdej sferze życia. Nie zwalniamy tempa, jeśli chodzi o promocję aktywności, angażując się w kolejne niezwykłe projekty. Zrobiliśmy kolejny krok i zorganizowaliśmy bardzo wartościową imprezę sportową dla utalentowanych dzieci naszych pracowników. Dzięki wspaniałej atmosferze, łączącej profesjonalizm z radosną zabawą, uczestnicy Netto Camp mogli przeżyć niezwykłe doświadczenie, które mamy nadzieję zapisze się w ich pamięci na długo, a może zainspiruje ich do dalszych działań i osiągania sukcesów jako przyszłe gwiazdy futbolu – dodaje.

Sieć handlowa Netto od lipca 2019 r. jest oficjalnym partnerem regionalnym klubu piłkarskiego Borussia Dortmund. W ramach współpracy, razem z klubem BVB oraz Akademią BVB im. Łukasza Piszczka wspiera rozwój młodych sportowców i szkoli przyszłe piłkarskie talenty.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Walk PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba Biuro prasowe
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach
Dziecko Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
2024-12-20 | 10:10

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa

Edukacja sensoryczna, choć często postrzegana jako zabawa, ma fundamentalne znaczenie dla rozwoju dziecka. Żłobki i przedszkola, które świadomie wprowadzają aktywności stymulujące

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Joanna Kurowska: Żaden polski aktor nie dostał miliona dolarów za film. Gramy równie dobrze jak amerykańscy, a jesteśmy niedoceniani i hejtowani

Artystka nie ma żadnych wątpliwości – polska branża filmowa wymaga natychmiastowego uzdrowienia. Konieczne jest wprowadzenie gruntownych zmian po to, aby zapewnić aktorom lepsze warunki pracy, odpowiednie wynagrodzenie i wsparcie w sytuacjach kryzysowych. Joanna Kurowska zauważa, że honoraria w polskim kinie są rażąco niskie i chociażby w stosunku do zarobków amerykańskich gwiazd dysproporcja jest ogromna. Dla przykładu żaden polski aktor nie otrzymał jeszcze miliona dolarów za rolę, podczas gdy w USA takie kwoty są standardem.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Problemy społeczne

W Polsce rośnie liczba wykrywanych chorób przenoszonych drogą płciową. Coraz większa świadomość i możliwość testowania

Światowa Organizacja Zdrowia podaje, że na świecie codziennie odnotowuje się ponad milion nowych zakażeń chorób uleczalnych przenoszonych drogą płciową (STI). W rzeczywistości może ich być nawet wielokrotnie więcej. W Polsce tylko w 2023 roku wykryto ponad 5 tys. przypadków kiły, chlamydii i rzeżączki. Ze względu na tę samą drogę transmisji zakażenia choroby te często ze sobą współwystępują, a zakażenie jedną z nich zwiększa znacząco ryzyko zakażenia HIV.