Netto oferuje efektywne i wygodne zakupy przed nowym rokiem szkolnym
Druga połowa wakacji to w wielu domach czas kompletowania wyprawek szkolnych. Na rodziców czeka wyzwanie zakupu m.in. zeszytów, przyborów szkolnych, plecaków i piórników, a nawet szkolnego obuwia czy strojów na WF. Naprzeciw tym oczekiwaniom wychodzi Netto, które 31 lipca rozpoczęło akcję „Powrót do szkoły”. W jej ramach sieć oferuje swoim klientom szeroką ofertę produktów do szkoły, dzięki której całość wyprawki można skompletować w jednym miejscu i w atrakcyjnych cenach.
1/2 rodziców kompletuje wyprawkę z wyprzedzeniem
Według badania Barometr Providenta, około połowa rodziców rozkłada szkolne zakupy na całe wakacje, jedna trzecia rusza do sklepów w ostatnim tygodniu przed rozpoczęciem zajęć, a na ostatni dzień kompletowanie wyprawki zostawia zaledwie co dwudziesty kupujący[1]. Netto wychodząc naprzeciw oczekiwaniom konsumentów już 31 lipca uruchomiło akcję „Powrót do szkoły”. W jej ramach w sklepach sieci dostępny jest szeroki asortyment przyborów szkolnych, by umożliwić rodzicom i uczniom wygodne skompletowanie niezbędnej wyprawki szkolnej.
Bogata oferta znanych i sprawdzonych producentów
Kompleksowa oferta, którą przygotowało Netto z myślą o uczniach, obejmuje szereg artykułów szkolnych od znanych producentów w korzystnych cenach.
Mamy świadomość jakim wyzwaniem dla rodziców może być kompletowanie wyprawki szkolnej dla swoich pociech. W codziennym pędzie musimy pamiętać o wyposażeniu dzieci nie tylko w tak oczywiste przybory i akcesoria jak zeszyty czy długopisy, ale też np. stroje na lekcje wychowania fizycznego. To, na czym nam zależy, to sprawne, wygodne i atrakcyjne cenowo wyposażenie uczniów na 1 września. Wychodzimy naprzeciw tym oczekiwaniom w sklepach Netto, dlatego od 31 lipca na rodziców i uczniów czeka bogata oferta markowych i niezawodnych przyborów, plecaków i innych elementów składających się na wyprawkę. Wszystko to, co będzie niezbędne w szkole, można zakupić w naszych sklepach w atrakcyjnych cenach. Dzięki temu nasi klienci mogą wyprawić swoje pociechy szybko, wygodnie i z troską o budżet na szkolne wydatki – zaznacza PR Manager Netto Patrycja Kamińska.
W ofercie Netto znalazły się artykuły od znanych, solidnych producentów w dobrych cenach. Kupujący mogą zdecydować się na produkty znanej od lat marki Bambino, m.in. kredki, plastelinę czy liczne akcesoria do malowania, takie jak rozmaite farby, pędzelki i kubeczki. Klienci cenią też jakość produktów Astra, takich jak kołozeszyty, ołówki czy kredki, a także zeszyty czy bloki rysunkowe i techniczne marki Oxford. Można wybierać z bardzo szerokiego wzornictwa, od ulubionych bohaterów bajek dla najmłodszych po stonowane wzory dla licealistów czy studentów. W ofercie znalazły się także artykuły piśmiennicze (długopisy, cienkopisy, ołówki i kredki) takich znanych producentów jak Pilot, Pentel czy BIC. Kupując produkty tej ostatniej marki można dodatkowo wziąć udział w konkursie, w którym do wygrania są atrakcyjne nagrody, m.in. udział w ekowarsztatach czy ekologiczne hulajnogi. Wszystkie zakupiomne przybory mogą zostać spakowane m.in. w plecaki marki LOOZZ, które także znajdują się w ofercie Netto.
Atrakcyjna oferta Netto
W ramach rozpoczynającej się kampanii Netto wprowadza atrakcyjne ceny na produkty do szkoły. Na klientów czekać będą m.in. plecaki w cenie od 49,99 zł za sztukę, zeszyty od 1,19 zł za sztukę i bruliony od 7,99 zł za sztukę. Dodatkowo w ofercie znajdą się także gotowe zestawy piśmiennicze w cenie od 14,99 zł za komplet oraz bloki rysunkowe od 4,99 zł za sztukę.
O Netto Polska:
Sieć handlowa Netto obecna jest na polskim rynku od ponad 27 lat. Przez ten czas wypracowała pozycję jednego z największych sprzedawców detalicznych w kraju, posiadając aktualnie ponad 660 sklepów i zatrudniając ponad 9 tys. osób. W sklepach sieci znaleźć można szeroką ofertę produktów spożywczych, w tym marek własnych (m.in. Sztuka Mięsa, z Zieleniaka, Premieur, Miletto), jak również asortyment non-food. Netto stawia na komfort zakupów: wyróżniający się na rynku design sklepów, szerokie alejki, którymi łatwo się poruszać, strefy odpieku pieczywa w większości placówek czy kasy samoobsługowe, które pojawiają się w kolejnych lokalizacjach – wszystko to sprawia, że liczba klientów Netto stale rośnie. Sieć obecna jest również na rynkach w Danii i Niemczech.
[1] Badanie Barometr Providenta 07.2022 za: naszemiasto.pl

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Czterech na 10 Polaków miało do czynienia z deepfake’ami. Cyberprzęstępcy coraz skuteczniej wykorzystują manipulowane treści
Deepfaki, czyli wygenerowane bądź też zmanipulowane przez sztuczną inteligencję zdjęcia, dźwięki lub treści wideo, to jedna z najbardziej kontrowersyjnych technologii naszych czasów. Do jej tworzenia wykorzystywane są zaawansowane algorytmy AI, dlatego użytkownikom coraz trudniej jest odróżnić treści rzeczywiste od fałszywych. Z raportu „Dezinformacja oczami Polaków 2024” wynika, że cztery na 10 badanych osób miało do czynienia z takimi treściami. To o tyle istotne, że deepfaki bywają wykorzystywane do manipulacji, szantażu, niszczenia reputacji, oszustw i wyłudzeń finansowych.
Problemy społeczne
Dla większości Polaków praca to obowiązek. Tylko niewielka część czuje satysfakcję z wykonywanych zadań

Z danych SW Research i Runaways wynika, że 80 proc. Polaków nie czuje pasji do swojej pracy, a 77 proc. nie widzi sensu w wykonywanych obowiązkach. Prowadzi to do wzrostu poziomu stresu i wypalenia zawodowego, co powoduje, że na życie prywatne nie mamy już energii. Work–life balance, ważny zwłaszcza dla młodszych pokoleń, jest trudny do osiągnięcia. Dodatkowo rozwój nowych technologii i modeli pracy powoduje coraz większe zacieranie różnic między czasem wolnym a pracą.
Gwiazdy
Eliza Gwiazda: Polacy wyrzucają śmieci, gdzie popadnie. Za chwilę nasza planeta będzie pełna śmieci

Influencerka przyznaje, że ją samą najbardziej w oczy kłują śmieci bezmyślnie rozrzucone w rezerwatach przyrody, w parkach, w lasach czy na plażach. Najczęściej są to zrywki, pety, plastikowe kubeczki czy opakowania po produktach żywnościowych, ale nie brakuje też elektrośmieci czy starych ubrań. Eliza Gwiazda dziwi się takim praktykom, bo przecież zamiast wywozić gdzieś samemu zepsute telewizory, pralki, laptopy czy telefony, można zamówić bezpłatny odbiór takich sprzętów z domu. Celebrytka chwali też ideę recyklingu i dawania ubraniom drugiego życia.