Netto oferuje efektywne i wygodne zakupy przed nowym rokiem szkolnym
Druga połowa wakacji to w wielu domach czas kompletowania wyprawek szkolnych. Na rodziców czeka wyzwanie zakupu m.in. zeszytów, przyborów szkolnych, plecaków i piórników, a nawet szkolnego obuwia czy strojów na WF. Naprzeciw tym oczekiwaniom wychodzi Netto, które 31 lipca rozpoczęło akcję „Powrót do szkoły”. W jej ramach sieć oferuje swoim klientom szeroką ofertę produktów do szkoły, dzięki której całość wyprawki można skompletować w jednym miejscu i w atrakcyjnych cenach.
1/2 rodziców kompletuje wyprawkę z wyprzedzeniem
Według badania Barometr Providenta, około połowa rodziców rozkłada szkolne zakupy na całe wakacje, jedna trzecia rusza do sklepów w ostatnim tygodniu przed rozpoczęciem zajęć, a na ostatni dzień kompletowanie wyprawki zostawia zaledwie co dwudziesty kupujący[1]. Netto wychodząc naprzeciw oczekiwaniom konsumentów już 31 lipca uruchomiło akcję „Powrót do szkoły”. W jej ramach w sklepach sieci dostępny jest szeroki asortyment przyborów szkolnych, by umożliwić rodzicom i uczniom wygodne skompletowanie niezbędnej wyprawki szkolnej.
Bogata oferta znanych i sprawdzonych producentów
Kompleksowa oferta, którą przygotowało Netto z myślą o uczniach, obejmuje szereg artykułów szkolnych od znanych producentów w korzystnych cenach.
Mamy świadomość jakim wyzwaniem dla rodziców może być kompletowanie wyprawki szkolnej dla swoich pociech. W codziennym pędzie musimy pamiętać o wyposażeniu dzieci nie tylko w tak oczywiste przybory i akcesoria jak zeszyty czy długopisy, ale też np. stroje na lekcje wychowania fizycznego. To, na czym nam zależy, to sprawne, wygodne i atrakcyjne cenowo wyposażenie uczniów na 1 września. Wychodzimy naprzeciw tym oczekiwaniom w sklepach Netto, dlatego od 31 lipca na rodziców i uczniów czeka bogata oferta markowych i niezawodnych przyborów, plecaków i innych elementów składających się na wyprawkę. Wszystko to, co będzie niezbędne w szkole, można zakupić w naszych sklepach w atrakcyjnych cenach. Dzięki temu nasi klienci mogą wyprawić swoje pociechy szybko, wygodnie i z troską o budżet na szkolne wydatki – zaznacza PR Manager Netto Patrycja Kamińska.
W ofercie Netto znalazły się artykuły od znanych, solidnych producentów w dobrych cenach. Kupujący mogą zdecydować się na produkty znanej od lat marki Bambino, m.in. kredki, plastelinę czy liczne akcesoria do malowania, takie jak rozmaite farby, pędzelki i kubeczki. Klienci cenią też jakość produktów Astra, takich jak kołozeszyty, ołówki czy kredki, a także zeszyty czy bloki rysunkowe i techniczne marki Oxford. Można wybierać z bardzo szerokiego wzornictwa, od ulubionych bohaterów bajek dla najmłodszych po stonowane wzory dla licealistów czy studentów. W ofercie znalazły się także artykuły piśmiennicze (długopisy, cienkopisy, ołówki i kredki) takich znanych producentów jak Pilot, Pentel czy BIC. Kupując produkty tej ostatniej marki można dodatkowo wziąć udział w konkursie, w którym do wygrania są atrakcyjne nagrody, m.in. udział w ekowarsztatach czy ekologiczne hulajnogi. Wszystkie zakupiomne przybory mogą zostać spakowane m.in. w plecaki marki LOOZZ, które także znajdują się w ofercie Netto.
Atrakcyjna oferta Netto
W ramach rozpoczynającej się kampanii Netto wprowadza atrakcyjne ceny na produkty do szkoły. Na klientów czekać będą m.in. plecaki w cenie od 49,99 zł za sztukę, zeszyty od 1,19 zł za sztukę i bruliony od 7,99 zł za sztukę. Dodatkowo w ofercie znajdą się także gotowe zestawy piśmiennicze w cenie od 14,99 zł za komplet oraz bloki rysunkowe od 4,99 zł za sztukę.
O Netto Polska:
Sieć handlowa Netto obecna jest na polskim rynku od ponad 27 lat. Przez ten czas wypracowała pozycję jednego z największych sprzedawców detalicznych w kraju, posiadając aktualnie ponad 660 sklepów i zatrudniając ponad 9 tys. osób. W sklepach sieci znaleźć można szeroką ofertę produktów spożywczych, w tym marek własnych (m.in. Sztuka Mięsa, z Zieleniaka, Premieur, Miletto), jak również asortyment non-food. Netto stawia na komfort zakupów: wyróżniający się na rynku design sklepów, szerokie alejki, którymi łatwo się poruszać, strefy odpieku pieczywa w większości placówek czy kasy samoobsługowe, które pojawiają się w kolejnych lokalizacjach – wszystko to sprawia, że liczba klientów Netto stale rośnie. Sieć obecna jest również na rynkach w Danii i Niemczech.
[1] Badanie Barometr Providenta 07.2022 za: naszemiasto.pl

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Przez 10 lat odchudzałam się bezskutecznie. Potrafiłam codziennie biegać 15 km albo w ogóle nie jeść
Influencerka od lat mierzy się z insulinoopornością. Zanim jednak trafiła na odpowiednich specjalistów i podjęła właściwe leczenie, jej waga wciąż stała w miejscu – mimo stosowania restrykcyjnych diet i morderczych treningów. Dopiero trafna diagnoza i wdrożenie odpowiedniej diety pozwoliła Sylwii Bombie zrzucić 30 kg.
Problemy społeczne
Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.
Transport
Wypadki pod wpływem alkoholu częściej powodują młodzi kierowcy. Sytuację poprawiają kontrole prędkości oraz stanu trzeźwości kierujących

Najczęściej do picia i wsiadania za kierownicę przyznają się osoby, które nie ukończyły jeszcze 20. roku życia – informuje Centrum Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego, opierając się na dostępnych statystykach i badaniach opinii społecznej. Między innymi z tego powodu ważna jest prewencja oraz systematyczne kontrole stanu trzeźwości kierowców. W ub.r. w Polsce doszło do 1201 wypadków drogowych, których sprawcami były osoby pod wpływem alkoholu. Zginęły w nich 154 osoby.