Komunikaty PR

Netto oferuje efektywne i wygodne zakupy przed nowym rokiem szkolnym

2023-08-02  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Druga połowa wakacji to w wielu domach czas kompletowania wyprawek szkolnych. Na rodziców czeka wyzwanie zakupu m.in. zeszytów, przyborów szkolnych, plecaków i piórników, a nawet szkolnego obuwia czy strojów na WF. Naprzeciw tym oczekiwaniom wychodzi Netto, które 31 lipca rozpoczęło akcję „Powrót do szkoły”. W jej ramach sieć oferuje swoim klientom szeroką ofertę produktów do szkoły, dzięki której całość wyprawki można skompletować w jednym miejscu i w atrakcyjnych cenach.

1/2 rodziców kompletuje wyprawkę z wyprzedzeniem

Według badania Barometr Providenta, około połowa rodziców rozkłada szkolne zakupy na całe wakacje, jedna trzecia rusza do sklepów w ostatnim tygodniu przed rozpoczęciem zajęć, a na ostatni dzień kompletowanie wyprawki zostawia zaledwie co dwudziesty kupujący[1]. Netto wychodząc naprzeciw oczekiwaniom konsumentów już 31 lipca uruchomiło akcję „Powrót do szkoły”. W jej ramach w sklepach sieci dostępny jest szeroki asortyment przyborów szkolnych, by umożliwić rodzicom i uczniom wygodne skompletowanie niezbędnej wyprawki szkolnej.

Bogata oferta znanych i sprawdzonych producentów

Kompleksowa oferta, którą przygotowało Netto z myślą o uczniach, obejmuje szereg artykułów szkolnych od znanych producentów w korzystnych cenach.

Mamy świadomość jakim wyzwaniem dla rodziców może być kompletowanie wyprawki szkolnej dla swoich pociech. W codziennym pędzie musimy pamiętać o wyposażeniu dzieci nie tylko w tak oczywiste przybory i akcesoria jak zeszyty czy długopisy, ale też np. stroje na lekcje wychowania fizycznego. To, na czym nam zależy, to sprawne, wygodne i atrakcyjne cenowo wyposażenie uczniów na 1 września. Wychodzimy naprzeciw tym oczekiwaniom w sklepach Netto, dlatego od 31 lipca na rodziców i uczniów czeka bogata oferta markowych i niezawodnych przyborów, plecaków i innych elementów składających się na wyprawkę. Wszystko to, co będzie niezbędne w szkole, można zakupić w naszych sklepach w atrakcyjnych cenach. Dzięki temu nasi klienci mogą wyprawić swoje pociechy szybko, wygodnie i z troską o budżet na szkolne wydatki – zaznacza PR Manager Netto Patrycja Kamińska.

W ofercie Netto znalazły się artykuły od znanych, solidnych producentów w dobrych cenach. Kupujący mogą zdecydować się na produkty znanej od lat marki Bambino, m.in. kredki, plastelinę czy liczne akcesoria do malowania, takie jak rozmaite farby, pędzelki i kubeczki. Klienci cenią też jakość produktów Astra, takich jak kołozeszyty, ołówki czy kredki, a także zeszyty czy bloki rysunkowe i techniczne marki Oxford. Można wybierać z bardzo szerokiego wzornictwa, od ulubionych bohaterów bajek dla najmłodszych po stonowane wzory dla licealistów czy studentów. W ofercie znalazły się także artykuły piśmiennicze (długopisy, cienkopisy, ołówki i kredki) takich znanych producentów jak Pilot, Pentel czy BIC. Kupując produkty tej ostatniej marki można dodatkowo wziąć udział w konkursie, w którym do wygrania są atrakcyjne nagrody, m.in. udział w ekowarsztatach czy ekologiczne hulajnogi. Wszystkie zakupiomne przybory mogą zostać spakowane m.in. w plecaki marki LOOZZ, które także znajdują się w ofercie Netto.

Atrakcyjna oferta Netto

W ramach rozpoczynającej się kampanii Netto wprowadza atrakcyjne ceny na produkty do szkoły. Na klientów czekać będą m.in. plecaki w cenie od 49,99 zł za sztukę, zeszyty od 1,19 zł za sztukę i bruliony od 7,99 zł za sztukę. Dodatkowo w ofercie znajdą się także gotowe zestawy piśmiennicze w cenie od 14,99 zł za komplet oraz bloki rysunkowe od 4,99 zł za sztukę.

 

O Netto Polska:

Sieć handlowa Netto obecna jest na polskim rynku od ponad 27 lat. Przez ten czas wypracowała pozycję jednego z największych sprzedawców detalicznych w kraju, posiadając aktualnie ponad 660 sklepów i zatrudniając ponad 9 tys. osób. W sklepach sieci znaleźć można szeroką ofertę produktów spożywczych, w tym marek własnych (m.in. Sztuka Mięsa, z Zieleniaka, Premieur, Miletto), jak również asortyment non-food. Netto stawia na komfort zakupów: wyróżniający się na rynku design sklepów, szerokie alejki, którymi łatwo się poruszać, strefy odpieku pieczywa w większości placówek czy kasy samoobsługowe, które pojawiają się w kolejnych lokalizacjach – wszystko to sprawia, że liczba klientów Netto stale rośnie. Sieć obecna jest również na rynkach w Danii i Niemczech.

 

 


[1] Badanie Barometr Providenta 07.2022 za: naszemiasto.pl

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum Biuro prasowe
2025-06-12 | 06:00

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Gliwice dołączyły do ogólnopolskiej sieci Amazon STEM Kindlotek – przestrzeni edukacyjnych wspierających rozwój dzieci i młodzieży w obszarach nauk ścisłych
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Muzyka

Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.