Novakid wprowadza międzynarodowe zajęcia konwersacyjne
Jednym z najlepszych sposobów nauki języka jest “zanurzenie się” w nim. Według Uniwersytetu Yale[1] praktyczne, codzienne porozumiewanie się w języku obcym przyśpiesza jego naukę. Czerpiąc wnioski z licznych badań, uniwersytet podkreśla wartość interakcji z ludźmi, słuchania języka i ćwiczenia mówienia w celu wzmocnienia procesu uczenia się. Bazując na tym platforma online do nauki angielskiego dla dzieci, Novakid, wprowadza międzynarodowe zajęcia konwersacyjne - World Kids Academy.
Do zajęć w ramach World Kids Academy mają dostęp dzieci z ponad 50 krajów świata, które każdego dnia mogą doskonalić swoje umiejętności posługiwania się językiem angielskim. Program zajęć konwersacyjnych został zaprojektowany w zabawny i angażujący sposób. Dzięki temu uczniowie nie tylko poznają i doskonalą nowy język, ale również używają go do nawiązywania przyjaźni z rówieśnikami z całego świata, poznając inne kultury.
Mówienie po angielsku to jeden z najskuteczniejszych sposobów, aby dzieci szybko zyskały płynność w porozumiewaniu się w tym języku. W odpowiedzi na szeroko zakrojone badania i ankietę przeprowadzoną przez Novakid, w której 48% rodziców wskazało potrzebę wprowadzenia dodatkowych zajęć z mówienia dla młodych kursantów, Novakid uruchomił World Kids Academy. W ramach tych zajęć szkoła oferuje interaktywne sesje języka angielskiego dla dzieci w trzech podstawowych grupach wiekowych: 4-6, 7-12 i 13-17 lat. Zajęcia mają na celu wsparcie dzieci na różnych poziomach znajomości języka angielskiego, aby nabrały większej pewności siebie i swobody w mówieniu po angielsku.
W interaktywnych sesjach grupowych uczestniczyć może maksymalnie sześcioro dzieci z różnych krajów, a każda z nich prowadzona jest przez doświadczonego nauczyciela języka angielskiego. Formuła zajęć bazuje na interaktywnych dialogach i slajdach opartych na fabule, które mają za zadanie pobudzenie kreatywności i wyobraźni uczniów. Zachęca ona również do interakcji społecznych i wzmacnia zaangażowanie kursantów, a ponadto rozwija ich umiejętności nabyte w trakcie indywidualnych lekcji języka angielskiego.
- Naszą misją jest tworzenie globalnej społeczności młodych i zaangażowanych osób uczących się języka angielskiego, która pozwala dzieciom na nawiązywanie długotrwałych przyjaźni w różnych krajach i w obszarze różnych kultur – mówi Max Azarov, dyrektor generalny Novakid. - World Kids Academy naprawdę wpisuje się w tę wizję, ponieważ oferuje uczniom jeszcze więcej możliwości nawiązywania kontaktów, uczenia się i rozwoju - dodaje.
Zajęcia konwersacyjne oferują uczniom możliwość komunikowania się w bezpiecznym środowisku online. Ze względu na małą liczebność grupy – nie więcej niż sześcioro dzieci – łatwo jest im nawiązać ze sobą kontakt.
- Z satysfakcją obserwuję, jak nasi uczniowie dobrze się bawią i aktywnie uczestniczą w zajęciach konwersacyjnych, jednocześnie krok po kroku zdobywając płynność w języku angielskim – mówi Azarov. - Dzieci zadają pytania, dzielą się swoimi poglądami i używają angielskiego w życiowych, naturalnych kontekstach - dodaje Azarov.
Ogromny wkład w sukces zajęć realizowanych w ramach World Kids Academy mają nauczyciele. Zależy im na stworzeniu odpowiedniej atmosfery opartej na zabawie i “rozpaleniu” w uczniach poczucia motywacji. Dzieci angażują się w dyskusje podczas zabaw z rówieśnikami w przestrzeni, która dzięki nowemu formatowi lekcji poszerza możliwości ćwiczenia mówienia. Na wysoką jakość platformy wpływa połączenie wkładu merytorycznego wysoko wykwalifikowanych nauczycieli z wiodącą na rynku technologią. Potwierdzeniem tego są opinie samych uczniów - średnia ich ocen wynosi 4,4 na 5, a 65% uczniów ocenia zajęcia jako doskonałe.
Filozofia platformy Novakid oparta jest na zabawie. Założona przez Maxa Azarova i Dmitrija Malina firma na pierwszym miejscu stawia czerpanie radości z nauki angielskiego przez dzieci. Obaj współzałożyciele swój pomysł stworzenia globalnej przestrzeni online, która zapewnia możliwość nauki języka angielskiego w zabawnym i angażującym środowisku, oparli na dążeniu do zapewnienia takiej nauki własnym dzieciom.
- Novakid koncentruje się na dostarczeniu możliwości innowacyjnej nauki w przystępnej cenie – podsumowuje Azarov. - Zapewniamy elastyczny grafik zajęć, miesięczny harmonogram płatności, a wszyscy nasi nauczyciele są rodzimymi użytkownikami języka angielskiego - dodaje.
Novakid World Kids Academy oferuje zajęcia konwersacyjne dla dzieci w trzech przedziałach wiekowych: 4-6, 7-12 i 13-17 lat. Sesje odbywają się raz w tygodniu, a każda z nich jest zaprojektowana tak, aby spełniać oczekiwania konkretnej grupy wiekowej: 25-minutowe sesje dla dzieci w wieku od 4 do 6 lat lub 45-minutowe sesje dla grup wiekowych od 7 do 12 lat i od 13 do 17 lat. Uczniowie już zauważają imponujące rezultaty tych sesji – wszystkie dzieci w tym filmie[2] są uczniami Novakid od najmłodszych lat i niedawno zaczęły uczestniczyć w sesjach konwersacyjnych. Ich płynność w języku angielskim i pewność swoich umiejętności są imponujące.
[1] https://campuspress.yale.edu/ledger/the-best-ways-to-learn-a-language-according-to-research/
[2] https://www.youtube.com/watch?v=VBzKK5T7lN4

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

W 2030 roku zetki będą stanowić jedną trzecią globalnej siły roboczej. Ich odmienne od starszej generacji oczekiwania zmienią podejście firm
Wśród kluczowych kryteriów, którymi przedstawiciele pokolenia Z kierują się przy wyborze pracodawcy, są: atrakcyjne wynagrodzenie, atmosfera w firmie i zachowanie równowagi między życiem zawodowym i prywatnym. Trzy czwarte managerów nie jest zadowolonych z młodych absolwentów szkół wyższych, wskazując na ich słabą motywację, brak profesjonalizmu i niskie umiejętności organizacyjne. Analitycy rynku pracy podnoszą, że aby przyciągnąć do siebie młode talenty i utrzymać je w strukturach firmy, pracodawcy muszą wprowadzić szereg zmian, szczególnie w zakresie kultury organizacyjnej.
Muzyka
Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.