Nowe książeczki w zestawach Happy Meal w McDonald’s!
Czytanie z dzieckiem to doskonała forma spędzania czasu razem. Pozwala na stworzenie silnej więzi emocjonalnej oraz rozwija ciekawość świata u najmłodszych. McDonald’s w swojej nowej kampanii „Happy Meal Readers” zachęca do wspólnej lektury, pokazując, że aktywność ta nie tylko pobudza wyobraźnię, ale daje też impuls do spełniania najskrytszych marzeń.
Czytaj, rozwijaj, kochaj
Dlaczego czytanie jest tak ważne? Przede wszystkim ma ogromne znaczenie w procesie rozwoju najmłodszych – pozwala poznawać nowe słowa, rozwija wyobraźnię, ćwiczy pamięć oraz uczy koncentracji. Każda chwila spędzona z pociechą niesie za sobą wiele emocji, które przekładają się na kształtowanie pozytywnych relacji. Nie jest to jednostronne odczucie - na wspólnych aktywnościach zyskują zarówno rodzice, jak i najmłodsi członkowie rodziny.
Historie, które inspirują
Do sięgania po wspólną lekturę z dziećmi zachęca McDonald’s w ramach kolejnej odsłony kampanii „Happy Meal Readers”. Kupując zestaw Happy Meal goście restauracji mogą wybrać najnowsze książeczki z serii „Mogę zostać…”. Opowiadają one inspirujące historie wybitnych postaci, które prezentują różnorodne wzorce i postawy oraz wzmacniają ważne wartości. Udowadniają małym czytelnikom, że mogą osiągać wszystko, o czym marzą, niezależnie od płci, pochodzenia oraz wbrew stereotypom. „Mogę zostać wspaniałym piłkarzem” i „Mogę zostać bohaterem sportu” to historie znanych sportowców, m.in. Pelego, Megan Rapinoe czy Bruce’a Lee, którzy osiągnęli sukces, a wszystko zaczęło się od dziecięcych marzeń.
Najnowszej kampanii „Happy Meal Readers” towarzyszy spot reklamowy, ukazujący nieograniczoną siłę wyobraźni, która pozwala bohaterce poczuć się jak prawdziwa, wielka piłkarka.
***
McDonald’s Polska rozpoczął działalność w 1992 roku, otwierając pierwszą restaurację w Warszawie. Obecnie w Polsce działa ponad 520 restauracji sieci, które zatrudniają ponad 31 000 osób. Prawie 90% z nich to obiekty prowadzone przez 89 niezależnych przedsiębiorców w oparciu o umowę franczyzy z McDonald’s.

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Dom i ogród

Eliza Gwiazda: Bez chemii naprawdę można wysprzątać mieszkanie na błysk. Wiele rzeczy da się doczyścić na przykład sodą
Influencerka lubi, gdy w jej domu wszystko lśni, i ma swoje sprawdzone metody sprzątania bez używania chemii. Popularne składniki, które można znaleźć w każdej kuchni, takie jak soda, ocet czy kwasek cytrynowy, okazują się bowiem równie skuteczne i wydajne jak detergenty. Eliza Gwiazda zaznacza, że naturalne metody sprzątania i czyszczenia różnych powierzchni są przyjazne dla środowiska oraz bezpieczne dla domowników i zwierząt.
Handel
Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.
Moda
Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.