Komunikaty PR

Nowe książeczki w zestawach Happy Meal w McDonald’s!

2023-07-10  |  09:00
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 1.54 MB )

Czytanie z dzieckiem to doskonała forma spędzania czasu razem. Pozwala na stworzenie silnej więzi emocjonalnej oraz rozwija ciekawość świata u najmłodszych. McDonald’s w swojej nowej kampanii „Happy Meal Readers” zachęca do wspólnej lektury, pokazując, że aktywność ta nie tylko pobudza wyobraźnię, ale daje też impuls do spełniania najskrytszych marzeń.

Czytaj, rozwijaj, kochaj

Dlaczego czytanie jest tak ważne? Przede wszystkim ma ogromne znaczenie w procesie rozwoju najmłodszych – pozwala poznawać nowe słowa, rozwija wyobraźnię, ćwiczy pamięć oraz uczy koncentracji. Każda chwila spędzona z pociechą niesie za sobą wiele emocji, które przekładają się na kształtowanie pozytywnych relacji. Nie jest to jednostronne odczucie - na wspólnych aktywnościach zyskują zarówno rodzice, jak i najmłodsi członkowie rodziny.

Historie, które inspirują

Do sięgania po wspólną lekturę z dziećmi zachęca McDonald’s w ramach kolejnej odsłony kampanii „Happy Meal Readers”. Kupując zestaw Happy Meal goście restauracji mogą wybrać najnowsze książeczki z serii „Mogę zostać…”. Opowiadają one inspirujące historie wybitnych postaci, które prezentują różnorodne wzorce i postawy oraz wzmacniają ważne wartości. Udowadniają małym czytelnikom, że mogą osiągać wszystko, o czym marzą, niezależnie od płci, pochodzenia oraz wbrew stereotypom. „Mogę zostać wspaniałym piłkarzem” i „Mogę zostać bohaterem sportu” to historie znanych sportowców, m.in. Pelego, Megan Rapinoe czy Bruce’a Lee, którzy osiągnęli sukces, a wszystko zaczęło się od dziecięcych marzeń.

 

Najnowszej kampanii „Happy Meal Readers” towarzyszy spot reklamowy, ukazujący nieograniczoną siłę wyobraźni, która pozwala bohaterce poczuć się jak prawdziwa, wielka piłkarka.

***

McDonald’s Polska rozpoczął działalność w 1992 roku, otwierając pierwszą restaurację w Warszawie. Obecnie w Polsce działa ponad 520 restauracji sieci, które zatrudniają ponad 31 000 osób. Prawie 90% z nich to obiekty prowadzone przez 89 niezależnych przedsiębiorców w oparciu o umowę franczyzy z McDonald’s.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba Biuro prasowe
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach
Dziecko Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
2024-12-20 | 10:10

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa

Edukacja sensoryczna, choć często postrzegana jako zabawa, ma fundamentalne znaczenie dla rozwoju dziecka. Żłobki i przedszkola, które świadomie wprowadzają aktywności stymulujące

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Joanna Kurowska: Żaden polski aktor nie dostał miliona dolarów za film. Gramy równie dobrze jak amerykańscy, a jesteśmy niedoceniani i hejtowani

Artystka nie ma żadnych wątpliwości – polska branża filmowa wymaga natychmiastowego uzdrowienia. Konieczne jest wprowadzenie gruntownych zmian po to, aby zapewnić aktorom lepsze warunki pracy, odpowiednie wynagrodzenie i wsparcie w sytuacjach kryzysowych. Joanna Kurowska zauważa, że honoraria w polskim kinie są rażąco niskie i chociażby w stosunku do zarobków amerykańskich gwiazd dysproporcja jest ogromna. Dla przykładu żaden polski aktor nie otrzymał jeszcze miliona dolarów za rolę, podczas gdy w USA takie kwoty są standardem.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Problemy społeczne

W Polsce rośnie liczba wykrywanych chorób przenoszonych drogą płciową. Coraz większa świadomość i możliwość testowania

Światowa Organizacja Zdrowia podaje, że na świecie codziennie odnotowuje się ponad milion nowych zakażeń chorób uleczalnych przenoszonych drogą płciową (STI). W rzeczywistości może ich być nawet wielokrotnie więcej. W Polsce tylko w 2023 roku wykryto ponad 5 tys. przypadków kiły, chlamydii i rzeżączki. Ze względu na tę samą drogę transmisji zakażenia choroby te często ze sobą współwystępują, a zakażenie jedną z nich zwiększa znacząco ryzyko zakażenia HIV.