Nowe musy BoboVita Masza i Niedźwiedź
Odkrywanie nowych smaków to dla dziecka niezwykła przygoda, a jeśli maluchowi towarzyszą w niej bohaterowie ulubionej bajki – frajda jest jeszcze większa. Teraz, z myślą o małych smakoszach, do lubianej przez dzieci linii BoboVita Masza i Niedźwiedź dołączają 3 zupełnie nowe smaki musów owocowych w poręcznych tubkach. Wypróbuj z maluchem połączenie jabłka, banana, ananasa i truskawki z pysznymi napojami roślinnymi!
Nowości BoboVita z bohaterami bajki Masza i Niedźwiedź to:
- 3 wyjątkowe owocowe kompozycje z dodatkiem napojów roślinnych – kokosowego, migdałowego oraz owsianego – o składzie i konsystencji dopasowanej do potrzeb niemowląt już po 6. miesiącu życia.
- Składniki odpowiedniej jakości zamknięte w tubkach z bohaterami kultowej bajki. To produkty, które zgodnie z przepisami prawa spełniają wyjątkowo restrykcyjne normy jakości, znacznie bardziej surowe niż produkty ogólnodostępne (przeznaczone dla dorosłych).
- Nie zawierają dodatku cukru*, a zgodnie z przepisami prawa dotyczącymi żywności dla niemowląt i małych dzieci, także konserwantów, barwników i wzmacniaczy smaku.
- 100 gramów pysznego musu w dużym, ale poręcznym i dopasowanym do małej rączki opakowaniu. Świetnie sprawdzą się zarówno w domu, jak i podczas spacerów czy dłuższych wycieczek.
Poznaj trzy nowości z napojami roślinnymi:
- BoboVita jabłko, banan i ananas z napojem kokosowym po 6. miesiącu życia
- BoboVita banan i jabłko z napojem migdałowym po 6. miesiącu życia
- BoboVita truskawka, banan i jabłko z napojem owsianym po 6. miesiącu życia
Opakowanie 100 g, cena rekomendowana: ok. 3,99 zł
* Zawierają naturalnie występujące cukry.
Ważne informacje: Zaleca się kontynuację karmienia piersią podczas wprowadzania pokarmów uzupełniających. Karmienie piersią powinno trwać tak długo, jak jest to pożądane przez matkę i dziecko. Karmienie piersią jest najlepsze dla dziecka.
Więcej informacji o nowościach BoboVita można znaleźć na www.bobovita.pl.
Przygoda z Pokémonami w Atrium Plejada!
Pokój dziecka z efektem wow
Dzień Dziecka w Koneserze. Wyjątkowe wydarzenia dla rodzin w Warszawie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Gwiazdy
Marta Wiśniewska: Ocieplenie klimatu jest niebezpieczne i alarmujące. Dlatego oszczędzam wodę, nie jem mięsa, segreguję śmieci i nie kupuję nowych ubrań
Tancerka uważa, że trzeba naprawdę niewiele wysiłku, by zaoszczędzić dużo wody i energii elektrycznej. Można to robić w swoim domu, chociażby biorąc szybki prysznic zamiast długiej kąpieli, ale również poprzez robienie przemyślanych i racjonalnych zakupów, szczególnie spożywczych i odzieżowych. Świadomy konsument bierze bowiem pod uwagę, jak i z czego powstało to, co kupuje, a co za tym idzie – jaki ma to wpływ na środowisko i na zdrowie. Marta Wiśniewska przyznaje też, że wraz z córką lubią nadawać ubraniom drugie życie. Dzięki temu nie muszą stale kupować nowych rzeczy, a i tak zawsze wyglądają oryginalnie.
Gwiazdy
Anna Kalczyńska: Za mało w naszym życiu społecznym dobrych uczuć i wzorców. Pomaganie powinno być fundamentem i jednym z filarów naszego życia
Prezenterka wzięła udział w sesji zdjęciowej z okazji 40-lecia działalności Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce, bo jak podkreśla, od lat kibicuje tej inicjatywie. Kłania się nisko ludziom dobrych serc, którzy już pomogli najmłodszym w potrzebie, a jednocześnie zachęca do działania tych jeszcze nie do końca zdecydowanych. Organizacja jest bowiem w stanie wspierać podopiecznych wyłącznie dzięki ciężkiej pracy i zaangażowaniu osób, które potrafią poświęcić swój czas dla potrzebujących. Anna Kalczyńska cieszy się, że również może dołożyć swoją cegiełkę do tego wyjątkowego projektu.
Konsument
Obawiamy się o nasze dane, ale udostępniamy je chętnie w social mediach. Eksperci ostrzegają przed nieprzemyślanym relacjonowaniem życia
Profile na portalach społecznościowych to dla przestępców prawdziwa kopalnia danych – ostrzegają eksperci cyberbezpieczeństwa i wymieniają możliwe zagrożenia. Wrzucanie publicznych postów z wakacji i oznaczanie lokalizacji, pokazywanie wnętrz mieszkań czy zamieszczanie filmików z własnym głosem mogą być wykorzystane na przykład do zaplanowania rabunku czy wygenerowania deepfake’ów. Tymczasem unijne prawodawstwo nie do końca jeszcze chroni dane użytkowników. Jednym z problemów jest to, że większość platform nie działa zgodnie z europejską literą prawa.